Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Evelien schreef:ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.
kan ook bijzonder zijn!
Evelien schreef:trijntjejohanna schreef:Evelien schreef:ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.
is dat dan beter ofzo??
hoebedoel je?
trijntjejohanna schreef:Evelien schreef:trijntjejohanna schreef:Evelien schreef:ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.
is dat dan beter ofzo??
hoebedoel je?
nou mag je niet in jurk trouwen? is het beter als je trouwt in gewone kleren ofzo?? dat preof ik een beetje bij jou.. ik kan het mis hebben hoor...
Evelien schreef:essieee schreef:Evelien schreef:ik hoop over een poosje ook een bruiloft mee te maken waarvan er geen trouwjurk en geen pak zal worden aangetrokken. Eerste huwelijk, beide op normale leeftijd (niet te jong, niet oud) Allebei midden twintig.
kan ook bijzonder zijn!
zeker, maar ook gewoon normaal in mijn ogen.
PaLPiTaTioN schreef: Er zijn landen waar je al getrouwd bent als je als man een bepaalde rituele handeling bij een vrouw verricht die in Nederland gewoon hoffelijk wordt ervaren...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten