Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 29 mar 2008 17:12

x
Laatst gewijzigd door *|Scatie op 29 sep 2008 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 29 mar 2008 21:38

ik heb nog wat te goed van mijn half tot en met twaalf en een half jarig huwelijk :?

maar het heeft me nooit aan iets ontbroken

vind jullie eigenlijk wel een stel hebberds! :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 mar 2008 10:38

Hm wij hebben elkaar nog niets gegeven voor een jubileum, maar gaan lekker uit eten samen :)

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 30 mar 2008 10:51

x
Laatst gewijzigd door *|Scatie op 29 sep 2008 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 mar 2008 11:09

Wij hebben wel afgesproken dat we elk jaar rond onze trouwdatum een weekendje samen weg gaan. Hoeveel kinderen we misschien ook krijgen, dat weekendje is voor ons samen.
Mensen uit onze kerk doen dat elk jaar, met een heleboel kids, maar ze zeggen allebei dat dat echt heerlijk is en enorm goed voor je relatie, zeker in drukke tijden met kids.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 30 mar 2008 11:51

*Annet* schreef:@ Marnix: "mijn miens" is mijn man, maar ik van dat altijd zo vreselijk oubollig klinken. "De dag voor opoe" is de dag voor je menstruatie komt. Heb jij geen zussen ofzo? 8)

Goed, misschien ben je een beetje wereldvreemd ofzo. We zitten hier met z'n vieren op de bank en "mijn miens" zegt mijn schoonouders nog wel wat maar Joanne en mij totaal niet.

De dag voor opoe kent helemaal niemand hier. Nog nooit van gehoord. Misschien is het niet zo handig om op een nederlands forum een of ander wazig streekdialect te gaan praten.

ik ben gewoon veel te vaak van: ik heb geen tijd, moet dit of dat doen als hij bijv. wil knuffelen. Heb gewoon zoveel aan me kop dat het niet zo snel van komt. Toch proberen wij wel op andere manieren te laten merken dat we van elkaar houden. Maar kinderen/gezin/huishouden zijn wel een verstoring van het liefdesleven.

Nou... volgens mij doen jullie dan toch wat verkeerd. Jij omdat je blijkbaar altijd druk bent en je daardoor niet genoeg tijd voor elkaar neemt. En samen omdat je in gezin/kinderen/huishouden creatief moet zijn zodat het liefdesleven er niet onder lijdt. En blijkbaar gebeurt dat bij jullie wel. Het zijn slechte argumenten :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 30 mar 2008 11:56

Oma is op bezoek is helemaal geen wazig streekdialect. Volgens mij kom jij iets te kort in je algemene ontwikkeling 8) Dat weet toch iedereen :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mar 2008 11:56

ghe, misschien zelf een beetje wereldvreemd Marnix :wink:
Kom uit een heel ander gedeelte van het land als Annet en ik ken de uitspraken wel, dus niet bepaald streekgebonden lijkt me.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mar 2008 11:58

Voor onze trouwdag gaan we meestal wel uit eten, naar een concert, voorstelling, film, nachtje in een romantisch hotelletje. Even denken wat we de laatste keren gedaan hebben. O ja, vorig jaar gingen we naar een kasteeltje in Belgie, vlakbij Brussel. Zo'n prachtig wit kasteeltje, met een prachtige suite, ontbijt op bed, de hele mikmak. En overdag naar Brussel geweest. Het was echt superleuk :mrgreen:

Wat we dit jaar gaan doen: geen flauw idee. Die dingen bedenken we meestal op de dag van tevoren of op de dag zelf, we zijn niet zulke planners.

Weekendjes weg doen we ook wel, maar dan niet echt ter ere van de trouwdag, die valt altijd in een (te) drukke periode en ik heb dan toch geen vrij. Meestal geven we elkaar een leuke reis als verjaardagscadeau of gewoon zomaar. Hm. Ik heb wel een keer een reisje New York cadeau gedaan aan manlief, hij mij een reisje Parijs. Meestal gaan we tussen Kerst en Oud en Nieuw naar een of andere wereldstad. Altijd leuk!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 30 mar 2008 12:02

jamillah schreef:Oma is op bezoek is helemaal geen wazig streekdialect. Volgens mij kom jij iets te kort in je algemene ontwikkeling 8) Dat weet toch iedereen :mrgreen:

Weleens gehoord van de rode vlag die buiten hangt? :mrgreen:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mar 2008 12:06

Ik ken die uitdrukkingen wel, maar gebruik ze echt nooit. Als ik ongesteld ben, dan zeg ik gewoon dat ik ongesteld ben :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mar 2008 12:07

Galateia schreef:Ik ken die uitdrukkingen wel, maar gebruik ze echt nooit. Als ik ongesteld ben, dan zeg ik gewoon dat ik ongesteld ben :mrgreen:

ik praat er liever helemaal niet over :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 30 mar 2008 12:09

rosekapje schreef:
Galateia schreef:Ik ken die uitdrukkingen wel, maar gebruik ze echt nooit. Als ik ongesteld ben, dan zeg ik gewoon dat ik ongesteld ben :mrgreen:

ik praat er liever helemaal niet over :wink:

Ook al zou ik er niet over praten, het is echt wel te merken bij mij..
Een kort lontje heb ik dan hoor :oops:
Psalm 27 : 11a

HEERE, leer mij Uw weg

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 30 mar 2008 12:10

Waarom zou je er liever niet over praten? Het is toch iets heel normaals.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 30 mar 2008 12:11

Wij proberen op de trouwdag zelf meestal samen weg te gaan, we waren een tijdje terug drie jaar getrouwd, maar dat viel op zondag, dus voor die gelegenheid niks gedaan. Ook geen cadeautjes uitgewisseld. Tis wel leuk om zo af en toe wat te krijgen en te geven, maar doe dat liever zomaar, anders word het zo verplicht zeg maar.

Terug naar “Archief”