Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 mar 2008 07:44

mijn vriend werkt ook thuis maar gaat soms bij z'n ouders in een klein slaapkamertje werken. Want als hij alleen thuis aan het werk is dan heb je toch al snel dat je gestoord wordt door andere mensen etc!

Daarom gaan we op de zolder een verhoogddakkapel maken zodat hij daar z'n kantoor ruimte van kan gaan maken!

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 mar 2008 08:40

Jo'tje schreef:Mannen die vroeger donker waren en felle blauwe ogen hebben... die zijn vaak wel mooi om te zien! Die worden toch vaak weer anders grijs.
Niet dat ik op oude mannen val hoor ;) (nouja..ghehe) Maar m'n zus en ik stoten elkaar nog wel eens aan zo van 'dat was vroeger een man met heel mooi donker haar'.

Ahum. IK BEN NIET OUD!!!! :D:D:D

En ik heb geen donker haar... dus later krijg ik van die enorm witte vlasharen die alle kanten op gaan staan enzo :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 mar 2008 08:43

:mrgreen:

ligt er aan vanuit welk perspectief je kijkt Marnix :lol: :wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 27 mar 2008 08:53

Boekenlezer schreef:
Galateia schreef:...In een paar seconden weet hij het weer voor elkaar te krijgen, dat mijn hart even overspringt. Het zijn dan ook die heldere blauwe ogen he, bij dat donkere haar ... :8>

En zo kan ik nog wel even doorgaan

En wat als hij grijs wordt bij het ouder worden? :P

Nou... zoals al gezegd is door andere dames: donker haar en blauwe ogen wordt meestal erg mooi grijs :mrgreen:

Alhoewel ik denk, dat zodra hij grijs wordt, hij dat een goede reden vindt om zijn haar rood, geel, paars of groen te verven :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 27 mar 2008 10:41

Evelien schreef:wat ik nu zoiets heb is van, ik zou het liefst volgende week gaan trouwen! Gewoon puur omdat ik het heen en weer fietsen zat ben. Twee plekken waar je woont! Ik nu gewoon geen eigen plekje!
ja dat kan ik mij heel goed indenken. Toen wij verkering hadden, was ik na een jaar toch wel het reizen zat, ieder weekend 55 km met de trein reizen, overstappen, trein missen, regen, hagel, sneeuw, gladheid enz...... na een jaar hebben we gezocht naar een huis, trouwplannen gemaakt, huis ingericht opgeknapt enz.. en we zijn na anderhalf jaar verkering getrouwd :) heerlijk ik zou niet meer terugwillen!! Lekker m'n eigen stekkie :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mar 2008 11:51

Idd, wij hoefden nooit heen en weer te reizen. Eerst woonden we 500 meter van elkaar, later een km of 4. Dat is prima te doen met allebei een auto. En toch waren wij het afscheid nemen sowieso al zat. Ik bleef steeds vaker gewoon bij hem thuis slapen (op het logeerbed, dacht zijn moeder :oops: ) omdat we geen zin hadden om allebei in ons eigen koude bed te kruipen.
Wij hebben na een half jaar verkering beslist wanneer we met plannen zouden beginnen, dat was na 1 jaar en 2 maanden, en na 2 jaar en 2 maanden zijn we getrouwd
(maargoed, ik wist op mijn 16e al 100% zeker dat ik met hem zou gaan trouwen, dus dat scheelde misschien :) )
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 27 mar 2008 12:10

4 km, goed te doen met allebei een auto? Dat kun je fietsen joh :D
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mar 2008 12:12

Jo'tje schreef:4 km, goed te doen met allebei een auto? Dat kun je fietsen joh :D

Haha, ja, dat is ook zo. maar een fiets pak ik veeeeel minder snel dan een auto ;)
ik bedoelde maar: wij waren in 5 minuten bij elkaar (met de auto) ;)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 mar 2008 12:38

ik ben blij dat wij maar 1 auto hebben!

Ik doe alles met de fiets.

Maar tsja. k ben nu wel blij dat we dichterbij elkaar wonen. En vooral nu we ook plannen hebben om te trouwen.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 27 mar 2008 13:37

Ik hing altijd heel erg aan mijn man, te erg eigenlijk. Was volgens mij te afhankelijk van hem, zo is het meer. Tot hij op een zeer ongelegen moment (ik was 39 weken zwanger) ziek werd en in het ziekenhuis kwam te liggen. In die dagen is er bij mij een knop omgegaan: Hij kan ook zomaar ineens weg zijn, kan ik dan nog wel normaal functioneren?

Sindsdien ben ik toch minder afhankelijk van hem geworden en voelt een stuk beter.

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 27 mar 2008 15:03

MissF schreef:
Jo'tje schreef:4 km, goed te doen met allebei een auto? Dat kun je fietsen joh :D

Haha, ja, dat is ook zo. maar een fiets pak ik veeeeel minder snel dan een auto ;)

Hm ik wil iets zeggen.... maar dat hoort denk ik toch ik het topic "afvallen / sporten" thuis. Krijg steeds meer de indruk dat je gewoon lui bent :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 mar 2008 20:19

*Annet* schreef:Ik hing altijd heel erg aan mijn man, te erg eigenlijk. Was volgens mij te afhankelijk van hem, zo is het meer. Tot hij op een zeer ongelegen moment (ik was 39 weken zwanger) ziek werd en in het ziekenhuis kwam te liggen. In die dagen is er bij mij een knop omgegaan: Hij kan ook zomaar ineens weg zijn, kan ik dan nog wel normaal functioneren?

Sindsdien ben ik toch minder afhankelijk van hem geworden en voelt een stuk beter.

Ik heb ook sterk de neiging gehad van hem afhankelijk te worden, omdat ik een pittige periode door moest. Maar op een gegeven moment bleef ik te veel steunen op hem en je moet dan ook uitkijken dat je de ander niet te veel belast daardoor.

maar volgens mij dwalen we een beetje af...

na ruim 2 jaar een relatie kan ik ook nog wel de kriebels in mijn buik krijgen. Om precies te zijn: vanmiddag nog :mrgreen:
Nu roer ik mijzelf ook prima en ook ik voel mij er prima bij.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 mar 2008 23:24

Marnix schreef:
MissF schreef:

Hm ik wil iets zeggen.... maar dat hoort denk ik toch ik het topic "afvallen / sporten" thuis. Krijg steeds meer de indruk dat je gewoon lui bent :)

Whaha, dat ben ik soms ook. Heerlijk om af en toe aan toe te geven :)
En daarom sport ik ook gewoon elke week, en sport ik tijdens mijn werk altijd wel een half uurtje. Niemand die er last van heeft als ik lui ben hoor :)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 28 mar 2008 00:13

Hmm....Alhoewel ik nog niet getrouwd ben, ben ik nog wel echt elke dag verliefd :) Wij zien elkaar eigenlijk ook elke dag wel! Heerlijk vind ik dat :D
Toen hij nog cath had, kwam ie toch nog ff langs rond kwart voor 10 :P
We hebben nu 7 maanden een relatie en het is nog maar zelden gebeurd dat we elkaar een dag niet zagen...tot vandaag :(
Kheb em vandaag gewoon niet gezien en morgen misschien ook niet, wordt dan dus pas zaterdagavond :O :)
Tis idd af en toe ook weleens 'lekker' om alleen te zijn, maar ik denk dat je er een beetje aan went. Mijn ex zag ik vaak alleen in het weekend en 1 avondje in de week, maar dat waren dan ook maar uurtjes ofzo...Toen keek ik gewoon uit naar het weekend en dat vond ik best. Nu ben ik eraan gewend om mn vriend elke dag te zien, dus is het ff wennen als je elkaar een dag niet ziet;)
En ja...ik voel nog regelmatog kriebels!!! :P Gewoon als ik naar em kijk (hij is ook zoooo knap:P), of als ik em ergens mee bezig zie ofzo.... Hij is gewoon leuk :mrgreen:
Afbeelding

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 28 mar 2008 09:05

Precies.... af en toe alleen zijn is helemaal niet verkeerd. Sowieso is het een luxe als je elkaar elke dag kan zien. Als je maar wel een dagje zonder kan, anders is er echt wat mis :D Van die verhalen als "mijn man was een dag weg en ik heb hem zo gemist, slecht geslapen, verveeld" etc. vind ik zo triest :)

Terug naar “Archief”