Marnix schreef:Hippieblijhoofd schreef:Nou, dat heeft ze al uitgelegd:Galateia schreef:Ik denk dat het voor een vrouw ook heel anders voelt dan voor een man. Mannen kunnen er vaak makkelijker overheen stappen en er gewoon echt niet mee zitten. Als vrouw blijft er altijd wel iets knagen, waar je mee moet leren omgaan. Want jouw man heeft seks gehad met een andere vrouw: was zij misschien mooier, deden zij misschien dingen die jullie niet deden, denkt hij nog wel eens aan de seks met haar?
Zo zitten veel vrouwen nu eenmaal in elkaar.
En ik kan me daar wel wat bij voorstellen.. wanneer je vriend veel meer ervaring heeft dan jij, en jij moet alles nog 'leren' zegmaar, dan kan dat best lastig zijn lijkt me.
Hoezo? Zo iemand begrijpt dat echt wel hoor. En zal al helemaal niet denken: Tjonge, had je niet wat meer kunnen oefenen de afgelopen maanden?
Dus... waarom zou dat lastig zijn? Het is toch niet iets om je voor te schamen? Er is in je relatie toch geen competitie? Als hij ergens beter in is vind ik dat vervelend?
Ik weet het niet, ik zou daar denk ik ook niet zo veel last van hebben.. ik probeerde me alleen in te leven in vrouwen die dat wel hebben