Ben jij nog verliefd op je man/vrouw?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 26 mar 2008 13:11

Wij doen juist heel veel dingen samen! We zien elkaar bijna elke avond..tenzij mn vriend iets voor school moet doen. En ik vind het egt niet erg als ik m elke dag zie. Wij hebben elkaar het eerste jaar van onze verkering ook alleen in 't weekend gezien, dus daarom vind ik het nu gewoon leuk dat ik zo naar m toe kan gaan.

En afspreken met vriendinnen doe ik ook gewoon, alleen niet op zaterdagaaf. Dan laat ik m niet alleen zitten.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mar 2008 13:14

Hippieblijhoofd schreef:Misschien ben je trouwens, als je samenwoont, een stuk minder tijd kwijt met 'elkaar zien' dan wanneer je een eind uit elkaar woont.. waardoor je automatisch meer tijd hebt voor dingen van jezelf, zoals naar vriendinnen enzo.

Ik denk dat dit de juiste conclusie is: ik vind het heerlijk om een avondje weg te gaan met vriendinnen, of om tot diep in de nacht te gaan dansen met mijn zus... en daar geniet ik elke seconde van. Maar als ik dan thuiskom, dan kruip ik bij manlief in bed, en zijn we dus samen. Dat kost geen tijd, geen energie, en toch zijn we al samen!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 mar 2008 13:17

Dat kan ik me nou zo goed voorstellen hè 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2008 13:45

Hippieblijhoofd schreef:Misschien verschilt het ook per karakter. Ik hou sowieso van alleen zijn, ik ben nu voor de tweede dag helemaal alleen thuis en ik geniet daarvan.

En bedankt hè. 8)

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 26 mar 2008 13:54

Jo'tje schreef:Pfff, ik ben soms echt BLIJ dat hij ergens niet bij is :D Lekker toch!

Ja, dat vind ik ook. Heerlijk om eens een keer met m'n zus of vriendinnen te gaan winkelen of wat dan ook. Als we gaan winkelen is dat vaak op zaterdag. Pas hadden we een keer een maand waarin we elkaar geen een zaterdag zagen (2 weekenden werken en twee zaterdagen op stap).
Afbeelding

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mar 2008 14:07

Het is trouwens ook leuk om met mannelijke personen af te spreken zonder vriendlief erbij hoor. Zonder rare bedoelingen ;) Maar anders lijkt het weer net alsof je alleen maar meidendingen doet in je uppie.

Wat Evelien zei is trouwens wel heel herkenbaar: veel heen en weer reizen en eigenlijk niet echt je eigen plekkie hebben. Dat lijkt me echt een heeeeerlijkheid als je eenmaal getrouwd bent :D Bovendien is je basis dan samen en ben je inderdaad minder tijd kwijt aan 'bij elkaar zijn'.
pobody's nerfect

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 26 mar 2008 14:13

Aragorn schreef:
Hippieblijhoofd schreef:Misschien verschilt het ook per karakter. Ik hou sowieso van alleen zijn, ik ben nu voor de tweede dag helemaal alleen thuis en ik geniet daarvan.

En bedankt hè. 8)

Ik kom vanavond weer thuis, liefjes ::)) Dan vind ik dat het wel weer lang genoeg geduurd heeft. Want nóg langer en ik ga jullie echt nog missen :shock: Ik doe hier trouwens een poging om te studeren, zodat ik vannacht niet de hele nacht door hoef te werken (9.00 's ochtends een deadline) en ik dus fijn bier kan drinken, youtubefilmpjes bekijken, thee drinken en dergelijke 8)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 26 mar 2008 16:32

Wij zijn nu iets meer dan vier jaar bij elkaar, waarvan 2,5 jaar getrouwd.
Een halfjaar na ons trouwen is mijn man thuis komen werken en ben ik ook gestopt met buitenshuis werken, dus wij zitten heel de dag bij elkaar.
We vinden het helemaal niet leuk als 1 van ons een dag weg moet ofzo, dan missen we elkaar enorm.
Zoals nu, ik zit beneden in de kamer, hij boven op kantoor en dan hoor ik hem hier bellen en dan kan ik gewoon kriebels krijgen :oops:
Wij zijn eigenlijk bijna nooit apart weg, gelukkig niet want ik vind dat we nog te weinig bij elkaar zijn :oops:
Soms kun je op iets heel kleins al verliefd worden, mijn man kan ook zo heel verlegen worden van mij, dat vind ik altijd zo lief, staat zo leuk :wink:

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mar 2008 16:36

Je zit de hele dag bij elkaar en je ziet elkaar nóg te weinig?
Help, sorry, maar dat vind ik echt heel eng klinken.
pobody's nerfect

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 mar 2008 16:40

Toen we net verkering hadden hebben we al afgesproken dat we voorlopig onze eigen vrienden houden. Lekker apart. Af en toe een avondje samen met elkaars vrienden.
En dat vind ik heerlijk. Ik vind het geweldig om 1 avondje per week met mijn vriendin te zijn, lekker beppen tijdens het sporten :)
En we hebben ook genoeg meidenavondjes. Net als mijn man vaak zat een biertje gaat drinken met zijn vrienden.
Ik moet er niet aan denken om alles samen te hebben. laat mij maar af en toe lekker met de meiden weggaan.
Ik zou sowieso al niet hele dagen samen in 1 huis kunnen leven. Hij is daar veel te ongedurig voor. En ik doe liever de hele dag alleen waar ik dan zin in heb, hij wil continu bezig zijn.
Getrouwd zijn is gewoon heerlijk omdat je elkaar sowieso 's nachts 'ziet' en omdat we één avond per week echt afspreken om samen te zijn. En dat is heerlijk, maar ik hoef echt niet overal samen naar toe, brrr
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 26 mar 2008 18:25

Nou zo eng is het niet.
Vind het juist gezellig heel de dag iemand om me heen.
En als mijn man thuis is wil dat niet zeggen dat we heel de dag samen op de bank zitten, hij zit boven te werken en komt alleen naar beneden om koffie te drinken, te eten, of als er echt iets is, of als hij even naar de postbus moet ofzo.
Ik kom boven als ik daar moet soppen, anders niet, dus nog vrijheid genoeg en als ik weg wil ga ik gewoon en hoef dat echt niet eerst te bespreken.
En we hebben zo regelmatig aanloop want iedereen weet dat we er allebei zijn.
Het is denk ik ook maar wat je gewend bent, wij zullen het enorm missen als mijn man ergens anders gaat werken.

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 26 mar 2008 19:23

x
Laatst gewijzigd door *|Scatie op 29 sep 2008 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 mar 2008 20:59

Galateia schreef:...In een paar seconden weet hij het weer voor elkaar te krijgen, dat mijn hart even overspringt. Het zijn dan ook die heldere blauwe ogen he, bij dat donkere haar ... :8>

En zo kan ik nog wel even doorgaan

En wat als hij grijs wordt bij het ouder worden? :P
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 26 mar 2008 21:21

Mannen die vroeger donker waren en felle blauwe ogen hebben... die zijn vaak wel mooi om te zien! Die worden toch vaak weer anders grijs.
Niet dat ik op oude mannen val hoor ;) (nouja..ghehe) Maar m'n zus en ik stoten elkaar nog wel eens aan zo van 'dat was vroeger een man met heel mooi donker haar'.
pobody's nerfect

marierose
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor marierose » 26 mar 2008 21:53

Wat dachten / vinden jullie van Richard Gere (speelt in films) vind ik nog steeds knap ondanks zijn grijze haar... Het is maar net hoe of onze mannen zich kleden, toch?! :wink: Ik vind mijn man echt een stuk (nog steeds na 20 jaar) als hij een mooi pak aan heeft of een leuke donkere spijkerbroek met een leuke trui erop.. En kan ik echt nog steeds verliefd op hem zijn (vooral bijv. tijdens een strandwandeling) en we lopen nog vaak hand in hand en als we zin hebben in een zoen desnoods op straat dan doen we dat gewoon... En de kinderen reageren dan niet eens die vinden dat heel gewoon... En dat vind ik zo schattig.. :wink:

Terug naar “Archief”