Stoppen met roken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 26 mar 2008 12:16

Giovannino schreef:"weken" klopt wel maar is een groot woord, want dan moeten het er vandaag exact twee zijn...

Overigens lukt het mij al jaren om meestal enkel 's avonds te roken; dan nuttig ik gemiddeld 3 of 4 zware Van Nelle Exportjes. Tegenwoordig rook ik ook aan het eind van de middag vaak een peuk als ik met m'n huisgenoot koffiedrink. En in het weekend ben ik sneller geneigd er overdag eentje te roken. Verder kan ik prima zonder; dus dat maakt mij een "matig roker", volgens de richtlijntjes :mrgreen:
Tenzij ik aan het bier geraak, dan steek ik de ene met de andere aan
Het zijn de kleine lettertjes heh, die maken je toch weer 'gewoon' een roker. 8)

André

Berichtdoor André » 26 mar 2008 12:21

Aragorn schreef:Ik kwam er pas achter dat het alweer weken geleden is dat ik heb gerookt. Kennelijk ben ik dus niet zo gevoelig voor verslaving, dus dat is mooi. Kan ik er weer met een gerust hart één opsteken als de gelegenheid zich voordoet. :)
Heb je dan ál twee weken geen alcohol genuttigd? :shock: (het één sluit het ander moeilijk uit in dezen, schijnt)

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 26 mar 2008 12:24

André schreef:Het zijn de kleine lettertjes heh, die maken je toch weer 'gewoon' een roker. 8)

Ik zal dat ook nooit ontkennen :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2008 12:26

Nee, ik kan alcohol en tabak prima scheiden, alhoewel het inderdaad een aardige combinatie is.

Het verschil is natuurlijk ook dat alcohol gezond is en tabak minder.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mar 2008 12:28

off topique-smile Volgens mij zou ik mijn broek schijten als ik een sigaret op zou steken... (zoiets hoor ik wel eens om me heen, maar ik heb geen ervaring)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

André

Berichtdoor André » 26 mar 2008 12:29

Aragorn schreef:Nee, ik kan alcohol en tabak prima scheiden, alhoewel het inderdaad een aardige combinatie is.

Het verschil is natuurlijk ook dat alcohol gezond is en tabak minder.
Mhaw dat weet ik niet, je kunt je dacht ik wel definitief van de wereld zuipen, ik weet niet of je dat met gewoon roken zonder toevoegingen wel gaat lukken. :)

André

Berichtdoor André » 26 mar 2008 12:32

Galateia schreef:off topique-smile Volgens mij zou ik mijn broek schijten als ik een sigaret op zou steken... (zoiets hoor ik wel eens om me heen, maar ik heb geen ervaring)
Oo, ik denk dat ik me na 5½ jaar gestopt te zijn ook wel ergens aan vast moet houden voor ik een hijs over de longen laat kletteren.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2008 12:34

Ja oke, maar dat is bij extreem gebruik en daar is het natuurlijk niet voor bedoeld. Ik ben ook zo'n 10 jaar te oud om nog aan comazuipen te doen waarschijnlijk. 8)

Overigens lukt je dat met roken mét toevoegingen waarschijnlijk ook niet. Je kan wel van de wereld raken, maar in primaire zin is het volgens mij niet dodelijk.

Achja, niet zo gek ook natuurlijk, want:

Man made booze
    God made grass

Now who do you trust?
zon10

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mar 2008 12:43

Dat vrolijke blauwe bloemetje past niet bij je, Aragorn. Nou ja, in elk geval niet bij je avatar!

Verder is het citaat (?) natuurlijk geweldig :mrgreen:

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 26 mar 2008 12:48

Ik krijg gelijk zin in een biertje. :mrgreen:
Auf Wiedersehen!

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 26 mar 2008 13:03

Dat blauwe blomke past heel goed bij Ara, minder dan zijn avatar eigenlijk regenboog-smile
(qua uiterlijk & gedragingen dan hé)

*trekt voor Lindeman en zichzelf een lekker pilske uit de koelkast*

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 26 mar 2008 13:04

En wat hebben mensen die dooie talen kunnen lezen gemeen??? Juischt.
een schijtmanie

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 26 mar 2008 13:05

Galateia schreef:Dat vrolijke blauwe bloemetje past niet bij je, Aragorn. Nou ja, in elk geval niet bij je avatar!

Peace man! regenboog-smile Knorrige oude mannetjes geraken ook weleens in hogere sferen. Zo begreep ik onlangs dat Simon Vinkenoog ook niet vies is van een paddotripje op z'n tijd. >-:)

Verder is het citaat (?) natuurlijk geweldig :mrgreen:

:jaknikken:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 26 mar 2008 13:10

Giovannino schreef:En wat hebben mensen die dooie talen kunnen lezen gemeen??? Juischt.
een schijtmanie

Een schijtmanie? Heb ik een schijtmanie? Wat moet ik me daarbij voorstellen dan? :mrgreen:

Maar wat heeft dat met de prachtige Griekse en Latijnse taal te maken?! En waarom in mini-letters?

Enne... ik ken Aragorn natuurlijk niet, ik zie alleen een mannetje met een pijp en rimpels... :wink:

Maar aangezien hij highschoolkindertjes in Bejing les gaat geven, kan het niet anders dan dat die avatar idd niet bij hem past...

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 26 mar 2008 13:14

Galateia schreef:Maar aangezien hij highschoolkindertjes in Bejing les gaat geven, kan het niet anders dan dat die avatar idd niet bij hem past...

Dat heb ik gemist.. Cool! 8)
Auf Wiedersehen!

Terug naar “Archief”