Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Haha ik slaap juist beter als Joanne er niet is. Dan doe ik mijn ogen dicht en word ik de volgende ochtend wakker van de wekker. Als ze er is slaap ik minder snel, slaap ik minder vast, word ik veel vaker wakker 's nachts etc.
Smurffie schreef:Grmbl..over een jaartje kan ik misschien ook meepraten![]()
Maareh, dat neemt niet weg dat ik nog steeds hartstikke verliefd ben! En gisterenavond zijn we onverwachts naar een musical geweest, dus heb ik hem gezien terwijl we elkaar doordeweeks nooit zien. (Te ver om heen en weer te crossen) We hangen wel gemiddeld 2 keer per dag aan de telefoon, of we msn-en tussendoor, of smsen
Galateia schreef:Hippieblijhoofd schreef:ha, ik kijk ook wel op van die relaties waarin met elke dag de hele dag door contact houdt. Wij zijn best veel bij elkaar en spreken elkaar ook regelmatig, maar er zijn ook dagen bij dat we helemaal geen contact met elkaar hebben (zoals vandaag) en dat is prima. Ik vind het al vervelend dat ik hem na 2 dagen mis
Nou, ik mis mijn man al na 1 dag, hoor! En we hebben gewoon de hele dag door contact. Maar dat contact kan al bestaan uit een mailtje met vage inhoud, bijvoorbeeld:
ik: "flapdrol, peuter niet in je neus"
hij: "hey poepie, maar als de bullen goed zijn kan ik ze naar Harry schieten"
Evelien schreef:nu ik verhuisd ben van Kampen naar Amersfoort zien we elkaar haast elke dag! Want we eten altijd samen! (omdat ik geen kookgelegenheid heb en om elke dag kant en klare maaltijden te kopen en te eten zit ik ook niet echt op te wachten).
Galateia schreef:Evelien schreef:nu ik verhuisd ben van Kampen naar Amersfoort zien we elkaar haast elke dag! Want we eten altijd samen! (omdat ik geen kookgelegenheid heb en om elke dag kant en klare maaltijden te kopen en te eten zit ik ook niet echt op te wachten).
Al had je wel een kookgelegenheid, dan nog is het leuk elkaar elke dag te zien
Galateia schreef::cry:
Hoe houd je zoiets vol? Ik zou gek worden! Hoe lang hebben jullie nu een relatie?
Onze relatie begon ook met 'ok, ik zie je over 2/3 dagen weer'. Nou dat duurde dus 2 weken en toen was het gewoon elke dag...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten