joris schreef:daar zijn jullie refo''s toch op tegen? dat je iets voelt? doe je het dus precies goed.
voelen mag zeker wel onder refo's. Aleen het praten over gevoel gaat nog al eens moeizaam.
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:joris schreef:Bijna onmogelijk.
Als je maar ook je vertrouwen op God blijft stellen en niet (alleen) op psychiaters en pillen.
Is ook bijna onmogelijk. Je weet dat God er is maar je voelt helemaal nix!
joris schreef:Bijna onmogelijk.
Als je maar ook je vertrouwen op God blijft stellen en niet (alleen) op psychiaters en pillen.
joris schreef:ik vind psychiaters oke, als je maar ene psychiater uitkiest die God heeft aangenomen en die in Gods Koninkrijk wil werken. De wereld van de psychologie en alle therapieen is een heerlijk domein van satan.
hijwel schreef:essieee schreef:joris schreef:Bijna onmogelijk.
Is ook bijna onmogelijk. Je weet dat God er is maar je voelt helemaal nix!
Je kan je afvragen aan wie dat ligt.
God hoort en verhoord..
(ja ik weet wat je nu wil zeggen)
op Zijn tijd en Zijn wijze
Ook al is het zo dat het Zijn tijd en Zijn wijze is. Maar kijk eens naar wat hij zegt: komt heden tot Mij. En denk je dat de God die zegt in ehh Spreuken (uit mijn hoofd vrij vertaald) Als je iemand kan helpen zeg dan niet: "kom morgen maar eens terug."
jou laat staan wachten tot het Zijn tijd is? Nee, daar geloof ik niks van als Hij zegt: kom heden tot mij, dan zal Hij jou ook vandaag de rust geven die Hij belooft.
dr is een groot verschil tussen iemand die in je psyche/geest/ziel gaat zitten rommelen en iemand die je ingewanden doorneemt.essieee schreef:joris schreef:ik vind psychiaters oke, als je maar ene psychiater uitkiest die God heeft aangenomen en die in Gods Koninkrijk wil werken. De wereld van de psychologie en alle therapieen is een heerlijk domein van satan.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Vraag jij aan een chirurg die je aan je blindendarm opereert ook of hij gelooft????
joris schreef:dr is een groot verschil tussen iemand die in je psyche/geest/ziel gaat zitten rommelen en iemand die je ingewanden doorneemt.essieee schreef:joris schreef:ik vind psychiaters oke, als je maar ene psychiater uitkiest die God heeft aangenomen en die in Gods Koninkrijk wil werken. De wereld van de psychologie en alle therapieen is een heerlijk domein van satan.
Ben ik het absoluut niet mee eens. Vraag jij aan een chirurg die je aan je blindendarm opereert ook of hij gelooft????
joris schreef:ach, ieder zijn eigen feestje. Ik doe met mijn werk alleen zaken met wedergeboren hulpverleners. ofwel: hulpverleners die eerst christen zijn en daarna pas therapeut. Hulpverleners die hun hulpverlenerstechnieken gelouterd hebben aan de bijbel en die geloven in een levende God.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten