Waar heb je vannacht over gedroomd?

Forum voor minder serieuze onderwerpen.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Maaike

Berichtdoor Maaike » 25 mar 2008 16:58

Dan nomineer ik de droom van BL 8)

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 25 mar 2008 16:59

Hij verdient sowieso een oeuvreprijs 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 25 mar 2008 17:03

:mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 25 mar 2008 17:04

ik droomde heel appart... ppffff.

Marie Popelin
Mineur
Mineur

Berichtdoor Marie Popelin » 25 mar 2008 17:16

Gershwin schreef:Is het een idee om een droomverkiezing te houden? Ik heb dit topic voor de lol even doorgespit, staan best aardige dingen tussen 8)

Enig. :jaknikken:
De natuur kent het geheim en glimlacht.

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 25 mar 2008 17:58

Zo.. ik heb weer veel last van nachtmerries tegenwoordig! Echt irritant, want je rust voor geen meter uit als je uit zo'n droom wakker moet worden smorgens..
De organen vliegen in het rond, er drijven afgehakte handen voorbij, ik steek iemand met een zwaard in zn nek, etc.
En alles heeft zo'n beklemmend sfeertje, zelfs als er relatief normale dingen in m'n droom gebeuren.
Overigens heb ik ook van Aragorn en Coll enzo gedroomd :) Wat Ara deed weet ik niet meer, maar Coll had roze oogschaduw opgedaan en mascara. Stond prachtig heur ;)
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 25 mar 2008 18:28

rafaell schreef:Deze nacht nog in je broek gescheten BL?

Nee. Ik herinner mij ook geen droom.

In de nacht van donderdag 20 maart op vrijdag 21 maart heb ik nog wel iets gedroomd.
Ik zat geloof ik ergens in de kerk, zoiets was het. En er speelden twee dames een rol in, waarvan er één nogal anoniem was. (Van één weet ik de identiteit, van de ander niet. Dat was een onbekende.)
En verder kwamen er motorfietsen aan bod. Zoiets als: een jaar of tien geleden moest je een echte sportmotor kopen om er mooi bij te rijden, maar vandaag de dag hoeft dat niet meer. Die sportmotoren van vandaag zijn wat erg extreem, en dat gat wat ontstaan is hebben ze opgevuld met wat gematigdere motoren die wel een kuipje hebben.
Die droom is ongetwijfeld geïnspireerd door de Suzuki GSX650F, ook al kwam die er niet letterlijk in voor.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 25 mar 2008 18:31

JialiKelly schreef:Zo.. ik heb weer veel last van nachtmerries tegenwoordig! Echt irritant, want je rust voor geen meter uit als je uit zo'n droom wakker moet worden smorgens..
De organen vliegen in het rond, er drijven afgehakte handen voorbij, ik steek iemand met een zwaard in zn nek, etc.
En alles heeft zo'n beklemmend sfeertje, zelfs als er relatief normale dingen in m'n droom gebeuren.

Overigens heb ik ook van Aragorn en Coll enzo gedroomd :) Wat Ara deed weet ik niet meer, maar Coll had roze oogschaduw opgedaan en mascara. Stond prachtig heur ;)

Misschien kijk je teveel horrorfilms, en beïnvloedt dat je geest? :roll: :)
Of zijn het occulte invloeden?
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 25 mar 2008 18:49

JialiKelly schreef:Overigens heb ik ook van Aragorn en Coll enzo gedroomd :) Wat Ara deed weet ik niet meer, maar Coll had roze oogschaduw opgedaan en mascara. Stond prachtig heur ;)

Wieh! :biggrin:

Boekenlezer schreef:
JialiKelly schreef:Zo.. ik heb weer veel last van nachtmerries tegenwoordig! [...]

Misschien kijk je teveel horrorfilms, en beïnvloedt dat je geest? :roll: :)
Of zijn het occulte invloeden?

Haha, iets dergelijks kun jij jezelf natuurlijk ook afvragen. Wat heeft jou beïnvloed dat je droomt over *censuur*'s en poep? Homoseksuele invloeden? :mrgreen:

Een tijd geleden heb ik gedroomd dat ik verschillende vrienden moest doden met een zwaard in een soort levend computerspel. Ik vond het een beetje eng in het begin, maar het kostte me niet echt veel moeite, want ik wist dat ze er, als het 'level' afgelopen was, weer zouden zijn. :) Maar het was niet zo dat ik in die tijd veel computerspellen speelde (een paar jaar eerder wel).

Dus nee, ik zou niet zo snel gaan zoeken naar concrete invloeden. Invloeden zijn er natuurlijk altijd, maar ze zijn over het algemeen wel wat subtieler dan zoiets concreets als een horrorfilm.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 25 mar 2008 19:23

Dit hoort eigenlijk in een ander topic thuis... maar koddig om te merken dat het toezicht van Refoweb blijkbaar aan schriftkritiek doet! :roll: :lol:

Collateral

Berichtdoor Collateral » 25 mar 2008 19:30

Tot uw dienst. ;) En ja, ik vind het ook wel koddig staan. :P (Overigens is mijn onderschrift een plaatje - een screendump van een voorbeeldposting waar ik de tekst in heb geplakt - omdat het in losse woorden te groot is voor een onderschrift (en dus niet wordt toegestaan). Of losse woorden in een onderschrift ook worden gecensureerd weet ik niet.)

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 26 mar 2008 08:43

Ik was het gebouw van de basisschool, waar ik als jong kind op gezeten heb. (Die staat in werkelijkheid niet meer overeind. Is in 2003 afgebroken.) Daar was ik aan het zoeken naar bepaalde boeken. Het had ook iets boekhandelachtigs. Nogal vaag. Zoals gewoonlijk in een droom liepen er weer zaken door elkaar heen.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 26 mar 2008 11:30

Ik droomde dat ik onmisbaar was :roll: 8)

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 26 mar 2008 11:32

Nergens over. :)

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 26 mar 2008 11:54

Over een vakantiekamp waar het heel stom was. Ik was er met twee vriendinnen en toen hebben we een ontsnappingsplan gemaakt, en nét voor de ontsnapping werd ik wakker :roll:

De tweede droom vannacht ging over een vriendin die mijn kamer binnenkwam bij mijn ouders thuis, en een joint begon te roken. Ik vond het wel gezellig, maar wilde niet mee doen omdat ik bij mijn ouders was. Ik kreeg er wel twee van haar, één al gerold (die ik verstopte) en één die nog gerold moest worden. En toen kwam mijn vader binnen, die niet boos werd maar niet helemaal wist wat hij er mee aan moest :P. Hij vroeg me of ik ook geblowd had, maar dat had ik niet. Toen hij vroeg of ik dan nog ergens joints had, en ik 'nee' zei, werd die vriendin heel boos op me want ze vond dat ik niet mocht liegen. Waarin ze helemaal gelijk had natuurlijk :oops:

Terug naar “Slow Chat”