het is maar net wat je voor inbouwapp. wil hebben. Wij hebben dan oven (met magnetronfucntie) kookplaat, vaatwasser. Meer niet!
en het is bij de ikea.
Moderator: Moderafo's
liefie schreef:Oke dankjewel! Dat hebben mijn broer en schoonzus ook! maar wij hebben in ons huis ook een keuken van ikea zijn we erg tevreden over maar is niet helemaal onze smaak.
MissF schreef:Als we ooit ons bouwval kopen, zal ik toch echt op zoek gaan naar een perfecte keuken voor heel weinig geld
*|Scatie schreef:Onze keuken is ook niet echt mooi meer maar kan voorlopig nog wel even mee. Met een jaartje of 2 willen wij 'n nieuwe.
Hal en wc staan eerst op de planning. Ik wil ook vloerbedekking op de trap en de overloop gelijk ook. Moet ik dan denken aan 400 euro ofzo? Er van uitgaand dat we niet al te dure vloerbedekking kiezen.
*Annet* schreef:Je moet overal gewoon afdingen en om korting vragen, 9 van de 10 keer gaat er meteen al 10% af is onze ervaring.
Brutalen hebben de halve wereld.
Als ik iets speciaals zoek ga ik gewoon googlen met het woord goedkoop erin. Zo heb ik al de site met goedkoopste skelters ontdekt (en die zijn echt goed) en nu pas een site met speeltoestellen wat gewoon 1000 € scheelde met een zaak die bijv. altijd op de Wegwijs en BuitenBeurs staat. Beiden bedrijven hebben dezelfde vestigingsplaats. Dat was bij die skelters ook het geval. Toch wel beetje apart.
*Annet* schreef:
Als ik iets speciaals zoek ga ik gewoon googlen met het woord goedkoop erin. Zo heb ik al de site met goedkoopste skelters ontdekt (en die zijn echt goed) en nu pas een site met speeltoestellen wat gewoon 1000 € scheelde met een zaak die bijv. altijd op de Wegwijs en BuitenBeurs staat. Beiden bedrijven hebben dezelfde vestigingsplaats. Dat was bij die skelters ook het geval. Toch wel beetje apart.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten