vriendschap na verkering

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 22 nov 2003 14:19

Het kan maar is echt moeilijk!!!

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 22 nov 2003 15:07

Het is beter alle contacten te verbreken.Op een gegeven moment krijg je toch telkens weer problemen.

Het scheelt idd natuurlijk wel hoe het uit is geraakt ook, en wat er allemaal gebeurd is in je relatie met die ex.

Maar het zal wel per persoon verschillen.Voor mij was het iig beter helemaal te stoppen.

Theodoor
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Theodoor » 22 nov 2003 15:21

Markie schreef:Het is beter alle contacten te verbreken.Op een gegeven moment krijg je toch telkens weer problemen.

Het scheelt idd natuurlijk wel hoe het uit is geraakt ook, en wat er allemaal gebeurd is in je relatie met die ex.

Maar het zal wel per persoon verschillen.Voor mij was het iig beter helemaal te stoppen.

je hebt gelijk markie!
kheb gister mega ruzie gehad met ex maar dat schiet ook niet echt op
Loser,Loser,Double Loser, Get the Picture,Duhhhh

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 23 nov 2003 13:10

Ja jullie zijn tenminste verstandig!!!!

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 23 nov 2003 17:39

Ik had ook steeds contact nog.Telkens gaat het een poosje goed, maar het draaide toch steeds weer op ruzie uit.

En dan erbij, ik kon ze niet goed loslaten door dat contact.

Nu veel beter.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 23 nov 2003 17:44

Daar ben ik echt heeel blij om markie!

miep19
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor miep19 » 23 nov 2003 20:47

Ik heb met mijn ex echt nog heel goed contact hoor. Tis wel een tijd moeilijk geweest, maar nu zijn we gewoon goeie vrienden. Het kan best goed gaan, maar tligt er wel aan heo je uit mekaar bent gegaan denk ik.

Jardena
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jardena » 07 dec 2003 21:17

Vriendschap na verkering werkt alleen als je er allebei achter staat dat je de relatie beindigd, anders blijft een van de twee waarschijnlijk rondlopen met valse hoop of met pijn en daar komt dan toch weer ruzie en onbegrip van, vooral als de een van de twee intresse heeft in andere meiden of jongens. Als je beide de keus maakt een relatie te beindigen dan kan vriendschap heel mooi zijn en je dichter bij elkaar brengen dan in een relatie (eigen ervaring)
Unaware, I have been unfair
I've been unfit for blessings from above
But even I can see The sacrifice You made for me.
To show that I have never been unloved
It's because of you, And all that you went through
I know that I have never been unloved"

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 07 dec 2003 21:23

Jardena schreef:Vriendschap na verkering werkt alleen als je er allebei achter staat dat je de relatie beindigd, anders blijft een van de twee waarschijnlijk rondlopen met valse hoop of met pijn en daar komt dan toch weer ruzie en onbegrip van, vooral als de een van de twee intresse heeft in andere meiden of jongens. Als je beide de keus maakt een relatie te beindigen dan kan vriendschap heel mooi zijn en je dichter bij elkaar brengen dan in een relatie (eigen ervaring)

Zo is het!

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 08 dec 2003 08:54

Ik denk dat het goed is om een tijd afstand te nemen. Dat hebben wij ook gedaan, omdat het heel moeilijk was om elkaar te zien. Later hebben we nog wel veel gesprekken gevoerd, maar het kon zeker van mijn kant niets meer worden.
Nu zijn we goede vrienden van elkaar, zonder iets of wat. Hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin, ik gun het hem van harte!

Als je allebei maar weet dat het tussen jullie niets meer kan worden en ook geen valse hoop meer hebt ofzo. Als je allebei inziet dat je niet samen verder gaat.
Volgens mij kun je als vrienden verder als je elkaar nadat het uit is eerlijk in de ogen kunt kijken.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 16 dec 2003 16:24

Jardena schreef:Vriendschap na verkering werkt alleen als je er allebei achter staat dat je de relatie beindigd, anders blijft een van de twee waarschijnlijk rondlopen met valse hoop of met pijn en daar komt dan toch weer ruzie en onbegrip van, vooral als de een van de twee intresse heeft in andere meiden of jongens. Als je beide de keus maakt een relatie te beindigen dan kan vriendschap heel mooi zijn en je dichter bij elkaar brengen dan in een relatie (eigen ervaring)

yep, helemaal met je eens!
en bij mij en mn ex werkt het dus niet, want hij hoopt nog steeds dat het weer goed komt, (en ik niet...) dus achter alles wat ik zeg/schrijf/mail enz. zoekt hij wat achter, en dat is niet echt makkelijk (= gewoon suuuuper rottig en vervelend!)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 dec 2003 13:18

Jannoek schreef:

en bij mij en mn ex werkt het dus niet, want hij hoopt nog steeds dat het weer goed komt, (en ik niet...) dus achter alles wat ik zeg/schrijf/mail enz. zoekt hij wat achter, en dat is niet echt makkelijk (= gewoon suuuuper rottig en vervelend!)

Ja dat is zeker irri. Bij mij zat er ook 5 jaar tussen voor we weer contact hadden. Dan is het toch anders!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 dec 2003 19:50

essieee schreef:
Jannoek schreef:

Ja dat is zeker irri. Bij mij zat er ook 5 jaar tussen voor we weer contact hadden. Dan is het toch anders!

tja, dan weet ik het nog niet ;-)
aangezien mijn verkering nog maar krap vier maanden uit is...
by the way laat hij wel heel duidelijk merken hoe hij er over denkt -> hij stuurde de hele tijd brieven, mails etc. maar toen ik hem zei dat hij geen hoop meer moest hebben, liet hij direct niets meer van zich horen... en in de eerste instantie maar zeggen dat het 'gewoon vriendschappelijk' was, ik weet nu wel beter! :roll:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 25 dec 2003 20:16

Jannoek schreef:
essieee schreef:
Jannoek schreef:

!

tja, dan weet ik het nog niet ;-)
aangezien mijn verkering nog maar krap vier maanden uit is...
by the way laat hij wel heel duidelijk merken hoe hij er over denkt -> hij stuurde de hele tijd brieven, mails etc. maar toen ik hem zei dat hij geen hoop meer moest hebben, liet hij direct niets meer van zich horen... en in de eerste instantie maar zeggen dat het 'gewoon vriendschappelijk' was, ik weet nu wel beter! :roll:

snap hem wel, want met een beetje hoop probeer je nog wat te bereiken. maar helaass voor hem ging de vlieger niet op!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 25 dec 2003 20:39

tuurlijk, dat snap ik ook wel! maar hij heeft het zo wel helemaal verknalt voor zich zelf! want ik weet dat hij nog steeds knetter gek op me is..! we zijn helemaal niet met ruzie uit elkaar gegaan of zo, alleen liep het, naar mijn idee, niet helemaal lekker meer... daarom hadden we afgesproken af en toe nog wel contact te houden, vooral ook omdat hij een eind uit de buurt woont, in een grote stad met weinig refo's en dus hele goede vrienden is geworden met mijn vrienden in de tijd dat wij verkering hadden, en dat we zodoende de confrontatie niet uit de weg zouden kunnen gaan (hoe graag ik dat ook zou willen... :oops: )
maar ja, dat wil nog niet zeggen dat als hij hier een xtje is dattie daarna direct weer moet sturen dattie me terug wil en zo, dat werkt toch gewoon niet!!

Terug naar “Archief”