Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:jamillah schreef:Bij ons op de markt kost het bruin brood drie voor 3.50. Als jullie er minstens 21 afnemen kom ik het thuis bezorgen
ik betaal 3,60 voor drie op de markt en dat is het allerlekkerste brood wat ik ken
Lalage schreef:MissF: je hebt niets met eten maar wel met uit eten gaan??
Borkdude wilde laatst graag uit eten. "Vroeger" had ik daar altijd een hekel aan, voelde me altijd zo bekeken... Inmiddels is dat wel veranderd, maar als hij kan toch beter zeggen "Ga je mee een pizza eten in de stad?" dan "Zullen we uit eten gaan?" Ik heb namelijk wel een soort van eetfixatie, heb vaak honger en kan dan alleen maar aan allerlei soorten eten denken... Er gaat hier dus wel wat geld op aan lekker eten.
MissF schreef:...het even samen zijn...
AikonGirl schreef:MissF schreef:...het even samen zijn...
Hehe, je bent toch juist thuís samen en in een restaurant niet?
Wij houden ook wel van lekker uiteten gaan. Elke maand wel zo'n beetje.
Vorig jaar vooral onder het motto: "Nu kunnen we nog, straks met een kleintje niet meer.."
Maar inmiddels alweer twee keer uiteten geweest sinds Ilona er is.
De laatste keer vond ik het alleen wel erg duur,
en nu moet je oppas regelen enzo,
dus het zal heel wat minderen nu.
Galateia schreef:Ach, er hoeft toch niet altijd een speciale reden voor te zijn? Soms dan staat mijn man in de keuken en dan zegt hij "zo, ik heb echt geen zin om te koken" en dat is dat al reden genoeg...
Aragorn schreef:Galateia's man is gewoon de man en de vrouw tegelijk in de relatie.
jamillah schreef:Bij ons op de markt kost het bruin brood drie voor 3.50. Als jullie er minstens 21 afnemen kom ik het thuis bezorgen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten