Markie schreef:essieee schreef:Jardena schreef:O Essieee,
Jij wilde zeggen dat uiterlijk voor jou totaal onbelangijk is? Ik begrijp ook wel dat uiterlijk alleen niet gelukkig maakt, maar mijn omschrijving bevat zowel innerlijke als uiterlijke dingen en ik denk dat ik daarin gewoon eerlijk ben, want je kan wel zeggen voor mij is alleen innerlijk belangrijk, maar als je spontaan verliefd wordt op iemand, zie je ook niet meteen alleen maar innerlijke dingen, want de echte innerlijke dingen leer je pas na verloop van tijd kennen, meestal als je al een relatie heb. Dus vandaar dat ik er ook even bij gemeld heb welke uiterlijke eisen ik stel.
Als het goed is moet je er je hele leven mee doen, lijkt me niet zo leuk om je elke ochtend rot te schrikken als je wakker wordt omdat je naast iemand wakker wordt met een tegek innerlijk maar met een uiterlijk waar jij totaal niet warm voor loopt. (ik zeg niet lelijk, want de uitstraling waar jij misschien niet warm voor loopt, kan voor iemand anders weer een hemel op aarde zijn).
Als jij puur voor het innerlijk gaat, ben jij waarschijnlijk de enige.
liefs Jar
Als het moet zo als jij zegt zou ik m'n hele leven vrijgezel blijven! Ben namelijk de knapste niet!
Ik ook niet
Maar mensen die het zo bekijken zijn toch al geen types voor mij.Dit gaat namelijk verdacht veel op een veekeuring lijken zo.
Misschien vinden sommige mensen zichzelf niet knap, maar misschien lopen er jongetjes of meisjes rond die jou wel heeeeeeeeeeeeel knap vinden, dus daarover kan je helemaal niets zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan kunnen we meteen een topic beginnen over "Wat is knap" want daar heb ik het helemaal niet over gehad. Ik heb een heleboel kenmerken genoemd, en als ik ooit iemand tegenkom die aan al die kenmerken voldoet is die persoon misschien ook helemaal niet knap. Ok ik let misschien wat meer op uiterlijk dan anderen, of de meeste van jullie, maar dat verklaard denk ik ook meteen het feit dat ik nog steeds heerlijk geniet van mijn vrijgezellen bestaan. Ik ben dan misschien te kritisch, maar waarschijnlijk heb ik gewoon nog geen behoefte aan iemand die mijn leven komt verrijken. Ik geniet en wacht gewoon af. Op school zijn de meningen ook verdeeld, de een gaat voor uiterlijk en innerlijk, de ander gaat voor innerlijk. Het enige wat ik er nog over kan zeggen is dat het misschien zo komt omdat alle mensjes nu eenmaal verschillend zijn.
En nu even heel serieus, want dat kan ik ook wel zijn. Ik heb niet altijd zo gedacht. Ooit toen ik een negatief zelfbeeld had en heel erg anorectisch was, toen dacht ik ook niet aan uiterlijk omdat ik mezelf lelijk, dom en dik vond. Maar nu ik mezelf accepteer zoals ik ben, en ik van mezelf en mijn eigen lichaam ben gaan houden, nu hou ik er wat intresses en eisen betreft ook andere ideeen op na.
Liefs Jardena