*|Scatie schreef:Ik ook niet kwebbel. 'k Heb dezelfde pil en weinig hinder. Pukkeltjes heb ik sowieso niet zoveel last van. Af en toe 1, maar dan ook gelijk een gemene die zeer doet :S
haha jep hier ook

ik probeer m dezelfde dag nog weg te hebben, ik vind het bijzonder hinderlijk! Net alsof iedereen dan weer op die ene pukkel zit te letten
inmiddels bij de huisarts geweest. Ik ben 8 kg aangekomen in anderhalf jaar tijd ongeveer. De huisarts zei het volgende:
- Je bent getrouwd
- Je eet ongemerkt meer als je met z'n 2en bent
etc etc...

wil ik best geloven maar in mijn geval dus NIET! Ik heb geen behoefte om meer chips, koek e.d. te eten, ook niet als ik alleen ben en ook niet met z'n 2en. Uiteindelijk na veel aandringen heb ik Microgynon 20 gekregen (i.p.v. 30)
Daar zit 1/3e minder hormonen in

kan je nagaan wat voor rotzooi het eigenlijk is.... ik ga m deze week voor t eerst uitproberen. Ben benieuwd! Ik eet per dag ong. 1300 calorien (heb ik uitgerekend) dus echt teveel eet ik niet..
88alries88 schreef:Stel:
Je wilt als jong stel een huis kopen..financieel redt je dat samen nu allemaal wel, maar de vrouw zal wel 2/3 jaar moeten blijven werken. Wat vinden jullie..mag je dan als vrouw wel of niet aan de pil en waarom wel/niet?
Aan de ene kant staat er in de Bijbel dat je moet vermenigvuldigen, aan de andere kant wordt er altijd gezegd dat we de middelen die God ons geeft mogen gebruiken.
ik snap wat je bedoelt...... ik heb ook de pil omdat ik met een opleiding bezig bent. Dus menselijk gezien komen kinderen gezien onze situatie ook niet echt uit. We MOETEN allebei blijven werken voor het huis momenteel.... Kinderen zijn van harte welkom! Maar ik wil toch echt eerst mijn opleiding afmaken zodat ik in de toekomst ook partime kan gaan werken, anders kan ik bar weinig aan de slag....