Voorbehoedsmiddelen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 mar 2008 18:21

Ik denk ook dat ik zijn smaak ken, maar dat is dus heel wisselend.
Zie ik een groene polo, zeg ik: dat is wel wat voor jou.
Hij: Oh bah nee.
Komt hij een net iets andere groene polo tegen: die vind ik leuk.

Grrr

Ik heb denk ik gewoon een man met een uitgesproken mening. en een man die het vreselijk vindt als zijn vrouw kleren voor hem koopt, omdat hij dan denkt dat iedereen denkt dat hij onder de plak zit. Whaaha.

En ik denk dat ik dan toch iets mee zou nemen wat ík leuk vind, en helaas hebben we niet dezelfde smaak. Maar dat maakt het ook wel weer leuk, de hele relatie ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 14 mar 2008 18:46

Mijn man vindt het ook niet leuk als ik zijn kleding koop hoor. Al het andere spul graag zelfs, maar zijn kleding kiest hij liever zelf. Ik snap niet waarom :mrgreen: ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 mar 2008 19:17

MissF schreef:Ik denk ook dat ik zijn smaak ken, maar dat is dus heel wisselend.
Zie ik een groene polo, zeg ik: dat is wel wat voor jou.
Hij: Oh bah nee.
Komt hij een net iets andere groene polo tegen: die vind ik leuk.

Grrr

Ik heb denk ik gewoon een man met een uitgesproken mening. en een man die het vreselijk vindt als zijn vrouw kleren voor hem koopt, omdat hij dan denkt dat iedereen denkt dat hij onder de plak zit. Whaaha.

En ik denk dat ik dan toch iets mee zou nemen wat ík leuk vind, en helaas hebben we niet dezelfde smaak. Maar dat maakt het ook wel weer leuk, de hele relatie ;)

Haha, mannen zijn soms moeilijke wezens :mrgreen:

Maarre... de smaak van mijn man en die van mij liggen kilometers uit elkaar! En hij heeft een heeeeeeel uitgesproken smaak. Dus dat maakt het juist niet moeilijk om iets voor hem mee te nemen, ALS ik tegen iets aanloop (laten we zeggen dat dat in de afgelopen 5 jaar 2x gebeurd is).
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

em_ma
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor em_ma » 14 mar 2008 19:58

Tijdens mijn bijbaantje was het gebruikelijk om te vragen, als je de klant niet verstond en niet snapte, waarvoor iets gebruikt werd...

Op een dag kwam er een man de winkel binnen, met grote hoed en ineengedoken en mummelde maar wat toen ik vroeg watie zocht. Nadat ik nog een keer gevraagd had watie wilde en em niet verstond, vroeg ik: waar wordt het voor gebruikt? En toen zei die wat harder, dat ie condooms wilde.... Toen verstond ik hem wel :shock:
Ik schaamde me rot... heb mn excuses aangeboden en hij lachte als een boer die kiespijn had :oops: :oops:
Psalm 27 : 11a
HEERE, leer mij Uw weg

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 mar 2008 17:36

Whaha! grappig voorval :)

Ik zit nog steeds te twijfelen wat ik nu eigenlijk wil qua voorbehoedsmiddelen... pil of zo'n comp. Meneer de vriend is er helemaal niet mee bezig, dus daar heb ik ook niet veel aan :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 mar 2008 17:38

Nou, Acire, de pil is toch echt wel reuze handig. Enne... dan kun je het gewoon doen wanneer je maar wilt, ook niet onbelangrijk :mrgreen:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 mar 2008 17:40

En waar je maar wilt!

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 mar 2008 17:40

Met zo'n comp en een baal condooms in huis kan het ook altijd :)
En... je hebt niet zo'n hormoon-infasie in je lijf.... :roll:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 mar 2008 17:42

Uhm, ja maar vertrouw je dan echt op zo'n comp? Dan kun je net zo goed gewoon altijd een condoom gebruiken. Die hormoon-invasie valt wel mee: je moet het gewoon uitproberen.

Enne... Aragorn, als je gewoon zorgt dat je altijd een condoom bij je hebt, dan kun je het altijd en overal doen 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 mar 2008 17:45

Nouja, er zijn wel situaties en locaties waarbij een condoom wat minder praktisch is. Bijvoorbeeld onder de douche, of in het water.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 mar 2008 17:48

Ach, daar bedenk je op dat moment dan ook wel weer een oplossing voor 8)

(alhoewel ik nu wel moet bekennen regelmatig een zwangerschapstest gedaan te hebben na een ietwat verkeerd ingeschatte oplossing :mrgreen: )

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 18 mar 2008 17:50

Galateia...whaha!

Ik heb de pil geprobeerd. Het heeft hartstikke voordelen: regelmaat, minder pijn, minder schommelingen enz enz. Maar ik vind die hormooninfasie niet zo'n fijn idee... Ik hou het liever wat meer natuurlijk.... En zo'n comp...tja... schijnt net zo betrouwbaar te zijn als de pil. Je moet aan allebei elke dag denken. En die comp een keer vergeten is niet erg, maar de pil vergeten is dan wel weer wat minder slim.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 18 mar 2008 18:01

Invasie Acire :wink: En niet zeuren, gewoon kinderen baren! Hup 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 18 mar 2008 18:11

Er is niks onnatuurlijks aan hormonen hoor, het zijn dezelfde hormonen die je lichaam aanmaakt als je zwanger bent. Vrouwen die ieder jaar een kind baren krijgen dan ook heel wat heftiger hormooninvasies te verwerken.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 mar 2008 18:12

Nu we het er toch over hebben: hoe denken jullie over het volgende?

In januari is gebleken dat ik medisch gezien niet spontaan zwanger kan worden. Even voor de duidelijkheid: dat is bij toeval ontdekt, niet omdat we er mee bezig waren ofzo. We hebben altijd voorbehoedsmiddelen gebruikt om zwangerschap te voorkomen. Maar in principe is dat nu niet meer nodig, want waarom zouden we die gebruiken?

Maar ja, toch durf ik het niet goed... wat nou als ik net dat ene uitzonderingsgeval ben, dat ene procentje waarbij het een keertje wel lukt zonder de gynaecoloog...

En dus durf ik het niet goed aan om de condooms het huis uit te gooien. Wat vinden jullie?

Terug naar “Archief”