Voorbehoedsmiddelen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 12 mar 2008 21:13

Ben je mal! Als God ons toch dat wondertje wil geven ga ik het toch zeker niet in de weg staan. Maar goed, ik dus kijken naar wat we hadden, alle condooms echt mega over de datum :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 mar 2008 22:43

Tja, misschien is het gewoon anti tegen mannen die niks doen in het huishouden en nooit boodschappen doen.
Zoals mijn vader waar ik echt enorm veel van hou, maar die alleen kookt op zondag.
Tegenwoordig kijkt mijn moeder naar zijn maat en neemt kleren voor hem mee.
Nou, no way, dat doettie maar lekker zelf.
En boodschappen doettie ook maar gewoon als ik een keer moet werken op zaterdag ofzo. Ik vind het zo stom dat vrouwen alles voor hun man moeten kopen. En hij hoeft dat ook echt niet voor mij. Hij vindt het vervelend om met mij kledingwinkels langs te struinen, nouja, dan niet. Dan doe ik het lekker met een vriendin of mijn moeder. Maar zijn kleren kopen, never nooit niet.

maar da's allemaal gevoel, geen verstand ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 mar 2008 23:40

LauraC schreef:
Tuinfluiter schreef:Nog makkelijker is helemaal niks gebruiken :mrgreen:

Hahaha, ja, het enige voordeel van onvruchtbaarheid. Maar om het nog leuker te maken: in een van onze adoptiegesprekken kwam naar voren dat ze eigenlijk niet willen dat ik zwanger raak in het eerste jaar nadat ons adoptiekindje bij ons komt. Dus ik zeg: daar is menselijkerwijs 0,0% kans op, dat weten jullie toch...Maar zij hebben ons min of meer laten beloven om toch iets te gaan gebruiken. Hahaha, je oma op een racefiets :mrgreen:

:mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 mar 2008 07:52

Mijn man zat laatst te zeuren dat bijna alles in huis in de kleuren is die ik mooi vind. Ik heb geantwoord dat hij gerust zelf dingen voor in huis mag kopen, dat doet hij nooit. Als ik het koop, dan koop ik het in de kleur die ik mooi vind, logisch toch. Hij zei dat hij het liefste alleen theedoeken had die hij van z'n moeder had gekregen :-S afdankertjes dan he. Hm misschien moet ik maar eens zeggen dat we ook theedoeken hebben die ik (!!) van z'n moeder heb gekregen en die passen ook bij de kleuren die ik mooi vind, hahah ;)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 13 mar 2008 07:53

ow sorry dat was off topic.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 13 mar 2008 11:15

Haha wat een verhalen allemaal zeg. Alsof boodschappen doen zo'n avontuur is :P
Toen ik een jaar of 12 was gebruikte ik één of andere deodorant, echt zo'n tienerding, knalgroen was 'ie ofzo. M'n zwager ging naar de Makro dus ik netjes gevraagd of hij een voorraadje mee wilde nemen. Blijkbaar vond hij die dingen erg stom om als man te kopen, want achteraf riep hij: ik neem nog liever een voorraad condooms mee! Je moest m'n moeder zien kijken :lol:

Maareh, scheermesjes kopen voor je man of maandverband voor je vrouw, dat is toch niet erg?
Ik weet niet hoor, maar volgens mij zou ik de hele week gewoon bijhouden wat er op is of extra gehaald moet worden en dan is het maar net wie er tijd heeft.

Trouwens, ik heb zelfs een keer maandverband gekocht voor m'n vriend :mrgreen:
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 13 mar 2008 18:26

Jo'tje schreef:Trouwens, ik heb zelfs een keer maandverband gekocht voor m'n vriend :mrgreen:

:mrgreen:

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 14 mar 2008 11:19

Ik snap het probleem ook niet erg. Wat is er raar aan om condooms of maandverband of, weet ik veel, de pil of zo, te kopen?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 mar 2008 11:25

snap ik ook niet mijn man gaat daar ook gewoon om hoor en waarom zou ik zijn kleren niet kopen als ik iets leuks zie? hij neemt ook panty's voor mij mee of zo.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 mar 2008 11:29

Heb het ook nooit begrepen. Mijn vader kocht vroeger ook gewoon die dingen. Dan vroeg hij aan mijn moeder of aan mij en mijn zus of we nog iets nodig hadden. Was allemaal heel normaal. Daarom vind ik het nu ook niet meer dan normaal.

Dat het voor sommige mensen erg beladen is, bleek wel toen ik bij mijn man thuiskwam. Wij zaten op zijn kamer, komt zijn moeder ineens binnen met een tampon weggestopt in haar handen. Die was kennelijk uit mijn jaszak gevallen en ze deed helemaal moeilijk om hem aan mij te geven. Want dat was toch iets dat je eigenlijk niet mocht zien... ofzo. Ze zei, dat ze hem snel kwam brengen voordat de anderen hem zouden zien. Zo, wat heb ik gelachen.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mar 2008 11:38

haha geweldig die verhalen!!!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 14 mar 2008 18:00

Naja, tampons, maandverband en condooms, oke.
Maar kleren voor mijn man, dát vind ik echt stom. Hij heeft gewoon lekker zijn eigen smaak, en dat vind ik heerlijk. Al vind ik het soms jammer dat het niet altijd exact mijn smaak is. Maar ik ga echt niet iets meenemen wat ík mooi vind voor hem hoor. Hij zoekt het heerlijk zelf uit. En heeft over kleren een uitgesproken mening. Gelukkig maar, ik vind het vervelend als mensen dat amper hebben, of als hun vrouw alles maar gewoon regelt.

Leuk voorbeeld: mijn vader ging een keer wle mee naar de kledingwinkel.
Mijn moeder:' Moet je kijken, wat een leuke felgroene trui. Zal je vast mooi staan.'
Vader:' o vreselijk, daar ga ik niet in lopen. nee, echt niet.'

Mijn moeder komt drie weken later die leuke felgroene trui tegen, koopt hem gewoon en zegt thuis tegen mijn vader:' Kijk, wat een leuke trui ik voor je heb gekocht.''
Vader:' Ja, de kleur vind ik niet geweldig, maar hij zit erg lekker.'
Dus heeft paplief hem zoveel aan als hij kan.

Zoiets wil ik dus nooit krijgen. laat mijn man lekker zijn eigen stijl en smaak houden :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 14 mar 2008 18:14

gelukkig weet ik heel goed wat mijn man mooi vindt en als ik iets leuks tegen kom neem ik dat mee en als hij het echt niet mooi vind draagt hij het ook echt niet kan het gewoon terug naar de winkel :mrgreen:
maar dat is nog nooit voorgekomen want we kennen elkaars smaak mag wel ook na 4 jaar.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mar 2008 18:17

als ik iets leuk zie hangen voor m'n vriend dan neem ik het mee!

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 mar 2008 18:18

Ik ken de smaak van mijn man, dus als ik iets tegenkom waarvan ik weet dat hij het geweldig vindt, dan neem ik het mee. En het is nog nooit voorgekomen, dat hij het niet leuk vond....
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Terug naar “Archief”