Afslanken (deel 3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 10 mar 2008 21:46

rosalie83 schreef:
jan10e schreef:En kga aan de herbalifethee.> :)

Die is vochtafdrijvend en zorgt voor een snellere vetverbranding :)

Van alles wat claimt de vetverbranding te versnellen krijg ik echt enorme kriebels... Wat je eigenlijk doet is je vetverbranding ontregelen. Je lijf kan prima de eigen vetverbranding regelen, en er zijn wel natuurlijke manieren om je metabolisme op te krikken, bewegen bijvoorbeeld. Als je niet beweegt, maar wel meer vet verbrandt, wat gebeurt er dan met al die energie die vrijkomt uit dat extra vet?

Harm-J
Majoor
Majoor

Berichtdoor Harm-J » 11 mar 2008 00:02

MrSokkie schreef:wat gebeurt er dan met al die energie die vrijkomt uit dat extra vet?

Dat zat ik mij dus ook af te vragen. Om nog maar te zwijgen over alle schadelijke stoffen die in de extra vetten zijn opgeslagen die bij een te snelle of te hoge verbranding ineens vrij kunnen komen...
Het is ons maar geleend, de vele mooie dingen.
Ons onbetwistbaar eigendom, zijn de herinneringen.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 11 mar 2008 07:54

Harm-J schreef:
MrSokkie schreef:wat gebeurt er dan met al die energie die vrijkomt uit dat extra vet?

Dat zat ik mij dus ook af te vragen. Om nog maar te zwijgen over alle schadelijke stoffen die in de extra vetten zijn opgeslagen die bij een te snelle of te hoge verbranding ineens vrij kunnen komen...

tja, of die nu sneller door sporten of door iets anders vrij komen, die zullen wel opgeruimd worden door de lever.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 mar 2008 10:23

Zo, ik ben sinds gisteren weer netjes gestart met m'n weekmenu's van Sonja Bakker. Ging de vorige keer ook best, was bijna 6 kg kwijt. Door 3 maanden op kantoor zitten, weinig sporten én te weinig moeite doen menu's bij te houden zijn er weer bijna 3 bij. Maar we waren er nog niet, dus mijn streven voor het komende half jaar is een kilo of 8 eraf :)
pobody's nerfect

Riska

Berichtdoor Riska » 11 mar 2008 12:41

Dat vind ik dus het gevaar van zoiets als het Sonja Bakkerdieet. Het verandert niet iets wezenlijks aan je eetgewoonten en dan komt het er weer bij.
Ik heb inmiddels een leefstijl gevonden die bij me past en ook als ik weinig beweeg (bij het lopen is er nogal eens sprake van veel pijn door een ongelukkige val vorig jaar) kom ik toch niet aan.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mar 2008 12:56

ik ben ook echt aangekomen in de tijd dat ik geen werk had. (in het begin ben je nog wel actief met mensen helpen/verhuizen etc... en in je hui nog wel bezig huishoudelijk maar dat houd ook ongeveer een beetje op) Ik ben ook echt aangekomen door vreetbuienacties.... Ik at ook echt de hele dag door waar ik zin in had. En daar kom ik nu wel achter. Ik snoep weinig meer en drink nog wel fris.. (maar dat wordt ook al minder).

Ga straks ff lekker een eindje fietsen. (gelijk maar ff boodschappen doen)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 11 mar 2008 13:51

Riska schreef:Dat vind ik dus het gevaar van zoiets als het Sonja Bakkerdieet. Het verandert niet iets wezenlijks aan je eetgewoonten en dan komt het er weer bij.
Ik heb inmiddels een leefstijl gevonden die bij me past en ook als ik weinig beweeg (bij het lopen is er nogal eens sprake van veel pijn door een ongelukkige val vorig jaar) kom ik toch niet aan.

Nou er is zeker wel wat veranderd hoor, anders was ik echt wel meer aangekomen. Bovendien is het altijd nog mijn eigen schuld dat ik me er niet meer aan hield en ook niet ging sporten etc. Had wel wat met de wintermaanden te maken en de reistijd. Tel daar de feestdagen en een hele rits verjaardagen bij op, dan valt de schade nog best mee.
Op den duur heb ik voor mezelf gewoon gezegd: na de stageperiode weer beginnen. Nu heb ik een wat langere periode voor de boeg, dus kan ik er ook echt meer aan wennen.
pobody's nerfect

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 11 mar 2008 20:30

Eten blijft altijd een lastig iets.

Maar wat ik ook doe, veel of weinig beweeg. Werk of vrij heb. Ik ben nu al een hele tijd op hetzelfde gewicht. En vind het heerlijk.
Heb gewoon een eetstijl idd aangewend waar ik niet van aankom, en daar ben ik blij mee.

Maar eten kan heel erg op je psyche werken. Eten kan ook zeker met emoties te maken hebben en dat is knap lastig!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 mar 2008 20:25

-10,5 kilo!

Riska

Berichtdoor Riska » 12 mar 2008 21:09

Gefeliciteerd! Fijne mijlpaal he?

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 mar 2008 23:39

Riska schreef:Gefeliciteerd! Fijne mijlpaal he?

Goed man!

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 14 mar 2008 14:10

- 40! :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mar 2008 14:14

wohw Toppie Essie

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 14 mar 2008 14:15

Zow, -40!!! Dat is echt super!!! Gefeliciteerd! Hoeveel moet er nog af om op je streefgewicht te komen?
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Riska

Berichtdoor Riska » 14 mar 2008 14:19

straks herken ik je niet meer terug! :wink:

fantastisch!!!

Terug naar “Archief”