gezin en huishouden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mar 2008 15:54

*Annet* schreef:enne Galateia, ik heb nix te verbergen dus mijn neprolgordijn hoeft niet dicht. Ik vond het er gewoon heel erg leuk uit zien en wil dit hebben!

Nou, ze moeten natuurlijk niet dicht van mij... maar was ff verward: bedoelde je nou echt neppe... ja dus :mrgreen:

Ik heb altijd heel veel te verbergen. Zodra het licht aan gaat dan gaan de gordijnen dicht. Niet alleen vind ik het gezelliger staan (ik kan niet tegen zo'n zwart gat), ook heb ik er geen behoefte aan dat iedereen mij ondersteboven op de bank ziet hangen in niet al te elegante outfits :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 10 mar 2008 16:15

ik heb net nog even wat kleding gestreken mijn broer komt nog even om wat snoeren weg te werken scheelt weer met schoonmaken :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 mar 2008 16:33

k ga straks nog strijken!

zijn er meer gekken die om half zes smorgens al op zolder de was op staan te hangen?? :lol: :lol:

wel handig.. want dan kan ik het s middags om drie uur al weer in de kast leggen!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 10 mar 2008 16:37

PPM: waar haal je de energie vandaan????? Ben jij zo wakker tussen de voedingen door?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mar 2008 16:38

@ppm2: slaap je ook weleens? Ik lees alleen maar dat je midden in de nacht even de was in de wasmachine stopt, om half 6 hang je het op, zodat het allemaal dezelfde dag weer in de kast ligt. Volgens mij heb je 1 kind (?) er ook nog eens bij, dat vast niet altijd slaapt...

Hoe houd je dit allemaal vol?! :|

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 10 mar 2008 17:08

Lalage schreef:Lieve Annette, ik mag toch hopen dat jouw eventuele toekomstige kinderen wel lekker buiten mogen spelen en vies worden....

Ik hoop dat als ik kinderen mag krijgen, dat ze net zo rustig en netjes zijn als mij :P. Dat is natuurlijk maar n grapje. Maar natuurlijk mogen ze spelen en vies worden buiten, daar is ook een douche voor. En als een kind niet speelt, dan is er iets wat niet klopt. In huis mogen ze ook spelen, maar spelen gebeurd in de speelkamer, de kamer is geen speelruimte. Tuurlijk mogen ze ook wel ns met n autotje in de kamer spelen, en hoeven ze niet altijd ergens 'alleen' te zijn met spelen, alleen mogen ze absoluut niet op meubels met speelgoed. Stop je met spelen, dan gaat het weer terug waar het hoort. Wil gewoon absoluut geen speelgoed in de kamer hebben. Bij m'n oppaskindjes ligt altijd allemaal speelgoed in de kamer en slaapkamers van de kids. Dat kan ik niet aanzien, ruim het dan vaak ook allemaal op als de kids op bed liggen. Het ligt dan nog wel in de kamer, maar niet overal wat. Maar netjes in de bakken.

Hoop dat m'n toekomstige man 8), ook netjes is, anders ontploft dr af en toe vast wat :P. M'n ex was behoorlijk gemakkelijk en ergerde zich dan aan m'n net- en schoonheid. En ik me aan hem, dat het hem niet zoveel intresseerde of dr nu bijv. vogelpoep op het raam zat of niet :P .

Magoed heb nu geen kids en vriend/man, en misschien ben ik tegen die tijd wel wat gemakkelijker. Maarre netjes en schoon zal het zijn :lol:.
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 mar 2008 17:08

Pfff, kan nu pas gaan beginnen met het huishouden. Ik moet eerst altijd even een kopje koffie als ik uit mn werk kom. Maar goed, vandaag op de planning: stofzuigen, toilet en badkamer, was sorteren en alvast 1 draaien. Redelijk makkelijk dagje dus :)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mar 2008 17:12

LauraC schreef:Pfff, kan nu pas gaan beginnen met het huishouden. Ik moet eerst altijd even een kopje koffie als ik uit mn werk kom. Maar goed, vandaag op de planning: stofzuigen, toilet en badkamer, was sorteren en alvast 1 draaien. Redelijk makkelijk dagje dus :)

Dat noemt ze dan een 'redelijk makkelijk dagje' :|

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 mar 2008 17:22

Galateia schreef:
LauraC schreef:Pfff, kan nu pas gaan beginnen met het huishouden. Ik moet eerst altijd even een kopje koffie als ik uit mn werk kom. Maar goed, vandaag op de planning: stofzuigen, toilet en badkamer, was sorteren en alvast 1 draaien. Redelijk makkelijk dagje dus :)

Dat noemt ze dan een 'redelijk makkelijk dagje' :|

Hahaha, vergeleken bij de rest van de week, en bij de dag die ik op m'n werk heb gehad is dit een makkie ;)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 10 mar 2008 17:27

Nog ff tussendoor. M'n vriendins 7-jarig dochtertje zei eens: ik kom zo graag bij Laura omdat haar plinten lekker schoon zijn :mrgreen:

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 10 mar 2008 17:30

*Annette* schreef:
Lalage schreef:Lieve Annette, ik mag toch hopen dat jouw eventuele toekomstige kinderen wel lekker buiten mogen spelen en vies worden....

Ik hoop dat als ik kinderen mag krijgen, dat ze net zo rustig en netjes zijn als mij :P. Dat is natuurlijk maar n grapje. Maar natuurlijk mogen ze spelen en vies worden buiten, daar is ook een douche voor. En als een kind niet speelt, dan is er iets wat niet klopt. In huis mogen ze ook spelen, maar spelen gebeurd in de speelkamer, de kamer is geen speelruimte. Tuurlijk mogen ze ook wel ns met n autotje in de kamer spelen, en hoeven ze niet altijd ergens 'alleen' te zijn met spelen, alleen mogen ze absoluut niet op meubels met speelgoed. Stop je met spelen, dan gaat het weer terug waar het hoort. Wil gewoon absoluut geen speelgoed in de kamer hebben. Bij m'n oppaskindjes ligt altijd allemaal speelgoed in de kamer en slaapkamers van de kids. Dat kan ik niet aanzien, ruim het dan vaak ook allemaal op als de kids op bed liggen. Het ligt dan nog wel in de kamer, maar niet overal wat. Maar netjes in de bakken.

Hoop dat m'n toekomstige man 8), ook netjes is, anders ontploft dr af en toe vast wat :P. M'n ex was behoorlijk gemakkelijk en ergerde zich dan aan m'n net- en schoonheid. En ik me aan hem, dat het hem niet zoveel intresseerde of dr nu bijv. vogelpoep op het raam zat of niet :P .

Magoed heb nu geen kids en vriend/man, en misschien ben ik tegen die tijd wel wat gemakkelijker. Maarre netjes en schoon zal het zijn :lol:.

Maar meubels zijn juist cool speelgoed voor een kind! Een veel te groot tafelkleed over een tafel en je hebt een tent, de bank is een boot, de kussen van de bank wat anders en je hebt een hut of je maakt er een glijbaan waar je vanaf kunt koprollen, stoelen in een rijtje en je hebt een trein, stoelen naast elkaar en je hebt een kerk... :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mar 2008 17:32

:mrgreen: :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 10 mar 2008 17:47

LauraC schreef:Nog ff tussendoor. M'n vriendins 7-jarig dochtertje zei eens: ik kom zo graag bij Laura omdat haar plinten lekker schoon zijn :mrgreen:

:| :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 mar 2008 18:15

ik heb een baaldag dus doe lekker weinig! Moet alleen nog wat strijken, gelukkig niet veel en de vloer dweilen want ik plak op bepaalde plekken bijna vast :?

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 10 mar 2008 18:19

hier juist veel gedaaan, terwil ik het voornemen had om niet veel te doen, maar ons juultje is vandaag lekker rustig, dus kan ik tussendoor gewoon zuigen enzo.. ipv de hele tijd van beneden naar boven te rennen!

Terug naar “Archief”