em_ma schreef:ikke1986 schreef:Ik heb voor mijn man een lange relatie gehad (3 jaar) en spijt want ik ben veelste ver gegaan. Maar andere kant als ik het opnieuw kon doen had ik het waarschijnlijk ook gedaan (als ik niet wist dat het uitging he) omdat ik 3 jaar toch anders vind dan heel kort verkering en dan te ver gaan. Toch had ik het liever voor mijn man bewaard. maar ook in deze relatie ben ik te ''ver'' gegaan voor het huwelijk dus tja.... maar met hem ben ik in ieder geval wel getrouwd. Ik vind dat dus best moeilijk hoe ver mag je gaan. Ik vind dat ook wel afhangen van de duur van je relatie.
Dat uitstrijken over je verkeringstijd qua lichamelijk contact heeft wel een risico wat mij betreft... wat ik hierboven typte. Maar het is idd ontzettend moeilijk, zeker als je relatie al paar jaar duurt.
In hoeverre biecht je op aan je volgende vriend wat er allemaal in je vorige relatie gebeurd is? Is nou niet echt leuk om te bespreken
Mijn vriend is getrouwd geweest. Scheelt een hoop gegis wat er zoal allemaal gebeurd zou kunnen zijn