Als ik Boudin naar boven stuur met die woorden dan komtie inderdaad nooit meer naar beneden, speelgoed zat op zijn kamer

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Dat is nu anders omdat we nu veel meer weten over hoe een kind in elkaar steekt, dat een kind van een jaar niet snapt dat het niet aan de kopjes mag zitten, omdat mama zei dat het niet mocht toen ze er zelf bij was, maar nu is mama er even niet, en mag het wel.
en omdat we veel meer weten over de eventuele gevolgen.
en om dat we meer zelf nadenken over het doel van een tik, en steeds meer mensen komen erachter dat het geen waardig strafmiddel is en dt andere maatregelen beter helpen en pijnloos zijn voor het kind.
Volgens mij zijn we in deze tijd gewoon veel verder in dat soort dingen
jamillah schreef:MissF schreef:Dat is nu anders omdat we nu veel meer weten over hoe een kind in elkaar steekt, dat een kind van een jaar niet snapt dat het niet aan de kopjes mag zitten, omdat mama zei dat het niet mocht toen ze er zelf bij was, maar nu is mama er even niet, en mag het wel.
en omdat we veel meer weten over de eventuele gevolgen.
en om dat we meer zelf nadenken over het doel van een tik, en steeds meer mensen komen erachter dat het geen waardig strafmiddel is en dt andere maatregelen beter helpen en pijnloos zijn voor het kind.
Volgens mij zijn we in deze tijd gewoon veel verder in dat soort dingen
Hmz, volgens mij was Salomo in die tijd heel wat wijzer dan veel mensen nu bij elkaar..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten