homofilie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 09 dec 2003 12:02

Mooie site Jeroen!

Wishori Wasesu
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Wishori Wasesu » 10 dec 2003 00:08

mooie site!

....de onderbouwing of er modificatiemogelijkheden zijn wat geaardheid betreft is er inderdaad niet, ik ben benieuwd naar je update. Goed om te weten hierbij is of het aangeboren zou zijn of niet, maar daarvan kun je ook geen antwoord op je site zetten aangezien er niet genoeg evidentie is om aannames onderuit te halen. Misschien moet je daar je mening niet van weergeven, tenzij er in prsoonlijk contact om wordtr gevraagd, of het weglaten aangezien het een eindeloze discussie is. Mensen kunnen je er ook op aanvallen en het zal je niet ten goede komen.

het beste ermee
sol lucet omnibus

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 10 dec 2003 14:21

Hoi vorige spreker,

Het lijkt erop dat je meer van het onderwerp Homofilie afweet, op een meer wetenschappelijke manier. Als dat zo is zou ik dat graag ook weten.
Het is ook aardig als je bepaalde oorzaken zou kunnen uitsluiten.

Ik ben het met je eens dat het verstandig is om alleen op individuele basis uitspraken te doen.

Groetjes,
Jeroen

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 10 dec 2003 15:27

tjonge jonge jeroen, petje af en ik hoop dat je kracht mag blijven krijgen.
in mijn directe omgeving heb ik heel veel ellende meegemaakt met en door homofilie en ik weet dat het menselijkerwijs bijna onmogelijk is om te breken met wat je o.a. beschrijft op je site.
goed initiatief, jouw site!!
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Unknown
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Unknown » 10 dec 2003 16:42

Jah dat het dapper is en dat het een mooie site is daar kan ik me zeker wel bij aansluiten. Ook met je mening ben ik het wel eens en hoe je met je geaardheid omgaat. Erg fijn dat je van je grote problemen af bent. En aan je homogevoelens kan je denk ik niet veel veranderen. Wél de gevolgen ervan. Sterkte in je (lijkt me) toch wel probleemvolle situatie. Hopelijk geeft de site en de reacties hier je meer zelfvertrouwen. Ik schop ook voortdurend tegen homoseksualiteit en op sommige punten is dat terecht. Maar na het bezoek aan jouw site is mijn visie ten opzichte van homoseksualiteit toch wel enigzins veranderd!
Als we wisten wat we deden heette het geen onderzoek.

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 10 dec 2003 18:38

Hoi Unkown,
Tof dat je zo eerlijk bent, ook over dat schoppen....Ik hoor zelf ook zat over homo's, zeker omdat ik er helemaal niet "nichterig" uitzie e.d.
Het is gewoon niet tof om homo te zijn, ook al omdat alles om je heen (natuur,kerk,normale huwelijken) laat zien dat homo een afwijking is. Zielig ben ik zeker niet. En ik functioneer normaal, maar soms is de strijd met jezelf heel zwaar.
Maar goed, life goes on! :)
Jeroen

Unknown
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Unknown » 11 dec 2003 19:45

Jah Jeroen,

Mensen als jou hebben we nodig :D . Je zet je schouders er goed onder en laat je niet meeslepen door die vunzige troebel. Kweet niet hoe oud je bent, maar ook hetero's hebben last van aantrekkingen die niet goed zijn (pr0npics bekijken enzo op inet of weet ik veel). Ik hou mezelf clean, maar heb zeker wel eens zwakke momenten. Dan moet je gewoon denken van: komop, ik ben sterker dan de duivel!

Gegroet Fl :) ris
Als we wisten wat we deden heette het geen onderzoek.

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 15 dec 2003 18:47

Hoi allemaal,
Nogmaals: het zou tof zijn als jullie de website www.refohomo.8k.com willen promoten op één of andere manier. Ik merk dat ik er goed werk mee kan doen voor mensen die aardig in de knoop zitten met zichzelf. Het is echt schrijnend wat je soms leest. Daarom ben ik ook dankbaar dat ik dit mag doen.
Mzzl,Jeroen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 dec 2003 12:55

Mooie en duidelijke website, ik denk dat dit een bemoediging voor veel mensen kan zijn. Succes ermee!

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 20 dec 2003 12:59

Hoi allemaal,

Ik heb op de site www.refohomo.8k.com een nieuwe pagina gemaakt over internetgebruik. Veel reacties die ik krijg bevestigen dat internet zijn duizenden verslaat in het kapotmaken van jezelf of je relatie.

Groet en gezegende dagen!
Jeroen

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 20 dec 2003 13:08

Het kan, hoeft niet!

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 23 dec 2003 10:22

Hallo,
Ik probeer het onderwerp toch weer even bovenaan te zetten. Gisteren is er weer iemand via refoweb op mijn site gekomen, voor wie die precies bedoeld was. Vandaar. www.refohomo.8k.com
Mzzl,Jeroen
PS: Gezegende Kerst

jeroen
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor jeroen » 17 jan 2004 21:48

Beste allemaal. In anderhalve maand tijd heb ik bijna 1000 bezoekers op mijn website gehad. Ook vele emails ontvangen. Complimenten, kritiek en levensverhalen.
Ik ben God dankbaar dat de site voor mensen een hulpmiddel kan zijn.
Mvg
Jeroen
www.refohomo.8k.com

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 20 jan 2004 13:42

Hoi Jeroen (en anderen),

Ik vind het echt heel goed van je dat je deze site hebt gemaakt.
Je bent echt supereerlijk op je site, dat waardeer ik (en vast ook andere mensen) heel erg.

Ik hoop ook dat 'Refoland' door jouw site met andere ogen gaat kijken naar mensen met homoseksuele gevoelens!!!

Jij heel veel sterkte en kracht in je strijd!

Groetjes,
mystery
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

mariekje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor mariekje » 20 jan 2004 21:51

Jeroen,
Je hebt het geweldig gedaan. Een fantastische site en een eerlijk gebaar voor een ander......
groetjes mariek

Terug naar “Archief”