Berichtdoor jantine76 » 13 mar 2008 13:53
Vanmorgen ben ik naar de verloskundige geweest. Al bijna 30 weken! Het begint nu echt op te schieten! De baby was goed op schema. Ook heeft de vk de hb geprikt en dat was aan de lage kant. Dus gelijk maar een kuur opgehaald bij de apotheek. Hopelijk knap ik daar weer wat van op. Afgelopen dagen was de baby voor mijn gevoel erg beweeglijk. Hij/zij lag dwars , maar ligt volgens de vk nu netjes met het hoofdje naar beneden. Maar dat zegt niks, want het heeft nu alle ruimte nog om te draaien..
Verder zijn we zo zachtjes aan wel bezig met de spullen. De baby komt bij ons op kamer, dus geen verbouwing ofzo. Als het wat groter is zien we wel weer, maar met al die nachtvoedingen enzo, vind ik het wel handig om de baby dicht bij je te hebben. Ik denk dat ik binnenkort de doos met babyspullen eens te voorschijn haal, om het eens uit te zoeken en uit te wassen. Verder hebben we verschillende dingen gekregen. Ook wel leuk, even weer wat nieuws voor de kleine! Ik moet nog wel langs de drogist voor zeep e.d., maar dat kan nog wel. Ik vink meestal af in het boekje van de kraamzorg wat ik heb en maak even een lijstje met wat nog moet..
De wieg zetten we denk ik ook pas rond 8 maanden klaar, dus dat kan nog wel even.
Eerst nog maar even genieten van het zwanger zijn..