Moderator: Moderafo's
JAMissF schreef:Hahaha, volgens mij zou ik als ik idd kinderen heb totaal niets meer in het huishouden doenLijkt me heerlijk, zeker op zonnige dagen met kids te gaan wandelen, picknicken, het bos in enzo. Of als het regent hele dagen kleuren, tekenen, spelletjes doen.
maar misschien zie ik dat allemaal te rooskleurig
pol schreef:JAMissF schreef:Hahaha, volgens mij zou ik als ik idd kinderen heb totaal niets meer in het huishouden doenLijkt me heerlijk, zeker op zonnige dagen met kids te gaan wandelen, picknicken, het bos in enzo. Of als het regent hele dagen kleuren, tekenen, spelletjes doen.
MissF schreef:pol schreef:JAMissF schreef:Hahaha, volgens mij zou ik als ik idd kinderen heb totaal niets meer in het huishouden doenLijkt me heerlijk, zeker op zonnige dagen met kids te gaan wandelen, picknicken, het bos in enzo. Of als het regent hele dagen kleuren, tekenen, spelletjes doen.
Dan ist maar goed dat ik geen kinderen heb en soms nog tijd heb voor mijn huishouden
Haha pff ik moet er niet aan denken! BEn altijd zo netjes... ach tegen die tijd zie ik het misschien weer heel anders.pol schreef:MissF schreef:pol schreef:JAMissF schreef:Hahaha, volgens mij zou ik als ik idd kinderen heb totaal niets meer in het huishouden doenLijkt me heerlijk, zeker op zonnige dagen met kids te gaan wandelen, picknicken, het bos in enzo. Of als het regent hele dagen kleuren, tekenen, spelletjes doen.
Dan ist maar goed dat ik geen kinderen heb en soms nog tijd heb voor mijn huishouden
Geniet maar van dat gepoets hoor!!! Nog geen vingertjes op de ramen enzo. Macaroni over de vloer enzo....
kwebbel schreef:Haha pff ik moet er niet aan denken! BEn altijd zo netjes... ach tegen die tijd zie ik het misschien weer heel anders.pol schreef:MissF schreef:pol schreef:JAMissF schreef:Hahaha, volgens mij zou ik als ik idd kinderen heb totaal niets meer in het huishouden doenLijkt me heerlijk, zeker op zonnige dagen met kids te gaan wandelen, picknicken, het bos in enzo. Of als het regent hele dagen kleuren, tekenen, spelletjes doen.
Geniet maar van dat gepoets hoor!!! Nog geen vingertjes op de ramen enzo. Macaroni over de vloer enzo....
@ MissF: stampvol.. hoe bedoel je stampvol? Zo dat er echt niets meer bijkan? Ik hoorde dat dat juist slecht voor je wasmachine is.. ik was als ie vol zit. Soms wel iets minder. Mijn wasmachine pompt water precies hoeveel hij nodig heeft.
kwebbel schreef:o dat heb ik nog niet eens gelezen![]()
ach t wordt schoon hierzo dus t zal wel meevallen!
![]()
@liefie: 8kg ?? Toe maar! Ken je lekker veel in kwijt! Dan moet het wel passen op het droogrek....Ik heb volgens mij een 5 of 6 kg. Ik dacht 5....
Als ik 2 wassen heb gedraaid, gewoon 2 volle trommels pas het precies op het droogrek! Ons bin zuunig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten