Maar mijn gedachten zie ik nog niet en zolang ik die niet zie kom ik er ook niet mee voor de dag

Moderator: Moderafo's
Is niet zo heel vreemd volgens mij, in zondag 2 staat geloof ik iets in de trant van: ik ben van nature geneigd God en mijn naaste te haten...(met daaronder te tekstverwijzingen)Dreamster schreef:Denk ook wel vaak aan hoe het zou zijn als een ander dood zou gaan, hard huilen enzo..
Ik heb de laatste tijd gigantisch de neiging om gewoon tegen iemand opeens te zeggen: 'ik haat je'. Echt weird, maargoed, als ik dan gewoon iemand zie ofzo dan denk ik dat opeens.
MrSokkie schreef:Ook als ik mediteer in een groep heb ik de eerste paar seconden altijd de idee schreeuwend rond te gaan lopen rennen om de stilte voor iedereen te verstoren. Doe ik natuurlijk niet, maar het idee komt wel vaak terug, best grappig eigenlijk.
Boekenlezer schreef:MrSokkie schreef:Ook als ik mediteer in een groep heb ik de eerste paar seconden altijd de idee schreeuwend rond te gaan lopen rennen om de stilte voor iedereen te verstoren. Doe ik natuurlijk niet, maar het idee komt wel vaak terug, best grappig eigenlijk.
Heel herkenbaar. Je denkt dan aan datgene wat volstrekt haaks staat op wat dan de bedoeling is, op wat toelaatbaar is in die situatie.
Boekenlezer schreef:Ook zo'n intrusie... Je bent in een vrij verlaten omgeving, en daar zijn ook een vrouw en een jonge dochter.
De gedachte aan kinderverkrachters en pedofielen komt bij je op. Daardoor beweeg je je nogal omzichtig om hen heen, want daar wil je toch vooral niet mee geassocieerd worden!
Acire schreef:Pfff.... wat een gestoorde dingen bestaan er toch in onze hoofden.
Gister liep ik aan dit topic te denken. Ik liep langs een vrouw met een kinderwagen en ik bedacht ineens wat er zou gebeuren als ik met een pistool dat kind een kogel door z'n kop zou jagen. Hoe de moeder zou reageren. Wat ik zou gaan doen na de actie: paniek of juist gewoon naar m'n werk gaan en normaal doen. Echt beláchelijk zulke dingen denken.
MrSokkie schreef:Boekenlezer schreef:Ook zo'n intrusie... Je bent in een vrij verlaten omgeving, en daar zijn ook een vrouw en een jonge dochter.
De gedachte aan kinderverkrachters en pedofielen komt bij je op. Daardoor beweeg je je nogal omzichtig om hen heen, want daar wil je toch vooral niet mee geassocieerd worden!
Pff, dan lijkt het mij alsof je je gedrag al bijzonder veel laat beïnvloeden door die intrusies. Dat lijkt me behoorlijk lastig. Juist als je niets met die gedachten doet en je gedrag er niet voor aanpast merk je pas dat zo'n gedachte helemaal geen kracht hoeft te hebben.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten