Het koinè-Grieks kent inderdaad een passieve vorm en die wordt hier ook gebruikt.The Engineer schreef:Maar kent de oorspronkelijke taal wel een passieve vorm? Dit is gewoon een vraag, ik weet dat namelijk niet.
Moderator: Moderafo's
Het koinè-Grieks kent inderdaad een passieve vorm en die wordt hier ook gebruikt.The Engineer schreef:Maar kent de oorspronkelijke taal wel een passieve vorm? Dit is gewoon een vraag, ik weet dat namelijk niet.
elbert schreef:Het koinè-Grieks kent inderdaad een passieve vorm en die wordt hier ook gebruikt.The Engineer schreef:Maar kent de oorspronkelijke taal wel een passieve vorm? Dit is gewoon een vraag, ik weet dat namelijk niet.
The Engineer schreef: De reformatorischen zeggen dat God jou bekeerd en dat je daar zelf niets aan kan doen.
Galateia schreef:elbert schreef:Het koinè-Grieks kent inderdaad een passieve vorm en die wordt hier ook gebruikt.The Engineer schreef:Maar kent de oorspronkelijke taal wel een passieve vorm? Dit is gewoon een vraag, ik weet dat namelijk niet.
Er staat idd een passieve vorm. Maar dat is toch logisch: hij kon gevonden worden door zijn vader, omdat hij zelf terug keerde.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten