Draag positie en normaal door elkaar heen, normaal zit strak en gaat pijn doen savonds, kleed me dan om in mn pyama, maar bij positie is dat niet nodig. Alleen die panty's

(maar dar heb ik altijd al een hekel aan gehad
  (maar dar heb ik altijd al een hekel aan gehad   )
 )Moderator: Moderafo's

(maar dar heb ik altijd al een hekel aan gehad
  (maar dar heb ik altijd al een hekel aan gehad   )
 ) Ligt eraan wat ik aan heb voor kleding en buiten doe ik het vaak wel, maar binnen gaatie uit
  Ligt eraan wat ik aan heb voor kleding en buiten doe ik het vaak wel, maar binnen gaatie uit   In knippen vind ik erg onhandig, sla hem nu om, maar zaktie ook vanaf. En positiepanty's vind ik ook niks
  In knippen vind ik erg onhandig, sla hem nu om, maar zaktie ook vanaf. En positiepanty's vind ik ook niks   Dus plakpanty's proberen, zijn toch gewoon 'sokken' met zo'n plakrandje aan je bovenbeen? die zijn duur volgens mij
  Dus plakpanty's proberen, zijn toch gewoon 'sokken' met zo'n plakrandje aan je bovenbeen? die zijn duur volgens mij   

kamille1984 schreef:Hallo allemaal,
Heel erg bedankt voor jullie felicitaties! Erg leuk! gelukkig mag alles voorspoedig gaan met ons 3-tjes en genieten we erg van onze kleine Matthew.
Gister is de kraamhulp voor het laatst geweest (helaas) de tijd ging veel te snel. nu weer alles zelf doen ben benieuwd....gelukkig is manlief tot donderdag vrij.
Matthew doet het erg goed wb eten/slapen ed en is heel lief! (wie zegt dat neit van zijn eigen kind?!)
hoe kan ik fotos teovoegen kan ik julie foto toesturen?
[/img]

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten