belangrijkste in een relatie

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 26 feb 2008 20:41

jamillah schreef:
keessie schreef:
Tuinfluiter schreef:Wat ik heel belangrijk vind is dat je jezelf kunt zijn bij de ander, dat je de tijd neemt voor mekaar (wandelen werkt inderdaad uitstekend).

Wandelen niet alleen hoor. Ook als je een behoorlijk eindje moet rijden met de auto naar familie bijv kun je deze tijd goed en nuttig volpraten. Wel knus zo samen in een koekblikje (:)8 :wink:

Ghe, wij zaten samen altijd volmondig neerlandstalige hits mee te blèren.. :mrgreen:

Dat is ook een optie. Maar ik laat de radio of cd meestal uit.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 feb 2008 21:50

Ik moet best vaak mijn mond houden tijdens het autorijden, want dan moet hij zich op de weg concentreren... *zucht* Mannen kunnen ook maar 1 ding tegelijk.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 26 feb 2008 22:19

Bij ons word er aardig wat af gerpaat in de auto. We hebben er beide geen enkel probleem mee om tegelijker tijd ook te rijden.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 27 feb 2008 10:09

In de auto praten wij nooit eigenlijk. Ik val negen van de tien keer in slaap in de auto, zeker op langere afstanden en al helemaal 's avonds later op de avond. Vaag eigenlijk, vooral in de auto zitten we erg ver met onze gedachten allebei. Al is dat ook wel eens lekker ;)

Soms is er ook gewoon niets meer te praten, dan hoeft het ook niet. Wij hebben echt niet elke dag een lang en goed gesprek. Wel even de dag doornemen ofzo. En goede gesprekken voeren we meestal wandelend of als we in bed liggen
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 feb 2008 10:29

Gerdien B. schreef:Bij ons word er aardig wat af gerpaat in de auto. We hebben er beide geen enkel probleem mee om tegelijker tijd ook te rijden.

als het druk op de weg is en ik rij dan kan ook niet praten en autorijden tegelijk.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 27 feb 2008 10:29

Ik kan altijd praten :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 feb 2008 11:32

Bijpraten in bed lukt mij echt niet. Ik krijg nog net mn 2e been in bed en ik slaap al......en een paar uur eerder dan dat hij slaapt.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 feb 2008 21:29

Gerdien B. schreef:Bij ons word er aardig wat af gerpaat in de auto. We hebben er beide geen enkel probleem mee om tegelijker tijd ook te rijden.

Hier dezelfde ervaring. En helemaal als je 's avonds in het donker naar huis rijdt, kun je mooi nog even de boel evalueren.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 27 feb 2008 21:35

Lalage schreef:Ik moet best vaak mijn mond houden tijdens het autorijden, want dan moet hij zich op de weg concentreren... *zucht* Mannen kunnen ook maar 1 ding tegelijk.

Kuch kuch :wink: Ik ben namelijk ook een man en ik gaf praten in de auto juist als tip :P Dus blijkbaar kunnen mannen het wel.

Heel af en toe moet je soms wel even concentreren op borden om de goede afslag te nemen maarre daardoor ligt het gesprek geen minuten stil.
Stap voor stap, weer een stapje verder.

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 27 feb 2008 21:45

Ah, schiet me opeens te binnen dat wij het in 't begin wel een keer gepresteerd hebben om ondanks het gebruik van TomTom verkeerd te rijden, omdat we eenvoudigweg niet naar dat ding luisterden, laat staan keken :lol: veel te druk met zelf praten.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 03 mar 2008 01:15

Lalage schreef:Ik moet best vaak mijn mond houden tijdens het autorijden, want dan moet hij zich op de weg concentreren... *zucht* Mannen kunnen ook maar 1 ding tegelijk.

Ach, ik vergelijk mannen en vrouwen meestal maar met een single en een dual-core processor. Mannen zijn te vergelijken met een single-core processor en werken daardoor beter met 1 taak terwijl vrouwen net als een dual-core processor meerdere kleinere taken tegelijk af kunnen handelen....

Ga je dus bij een single-core processor proberen meerdere threads tegelijk te laten verwerken dan zal het hele proces stagneren.... dus; hou gewoon lekker je mond als hij aan t rijden is, anders gebeuren er nog ongelukken :P
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Airke
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Airke » 03 mar 2008 14:11

smArtjan schreef:

Ach, ik vergelijk mannen en vrouwen meestal maar met een single en een dual-core processor. Mannen zijn te vergelijken met een single-core processor en werken daardoor beter met 1 taak terwijl vrouwen net als een dual-core processor meerdere kleinere taken tegelijk af kunnen handelen....

Ga je dus bij een single-core processor proberen meerdere threads tegelijk te laten verwerken dan zal het hele proces stagneren.... dus; hou gewoon lekker je mond als hij aan t rijden is, anders gebeuren er nog ongelukken :P

Dit is een vooroordeel. [-X Ik kan maar één ding tegelijk, en ik ken genoeg andere vrouwen voor wie hetzelfde geldt. Ook zijn er genoeg mannen die wel meerdere dingen tegelijk kunnen. Ik heb de indruk dat het meer met je persoonlijkheid te maken heeft dan met de vraag of je man of vrouw bent.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 03 mar 2008 14:18

Dat idee heb ik ook.

*Argh! as op m'n toetsenbord, roken en tiepen kan ook niet tegelijk :mrgreen: *

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 03 mar 2008 17:29

Haha typisch mannen :wink: ik mag wel praten (gelukkig!!!!!! 8) ) maar als het druk(ker) is/wordt in het verkeer dan houd ik zelf mijn mond al want dan weet ik dat hij zich moet concentreren.
Zo zijn we druk kletsend een keer de afslag voorbij gegaan en zaten i.p.v. Sliedrecht (tussen Gorinchem/Rotterdam) bijna bij afslag Zierikzee :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 mar 2008 18:45

Hmm...gelukkig is mijn vriend hee relaxed met autorijden, dus heeft eigenlijk dan nergens moeite mee..hij doet zelf ook van alles onder het rijden :P Maar praten doen we niet vaak in de auto, rijden niet zo vaak lange afstanden en de muziek staat altijd te hard om een gesprek te voeren :P

Praten doen we meestal als we op zijn of mijn kamer zij ofzo..
Afbeelding

Terug naar “Archief”