zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 01 mar 2008 17:19

@Keessie: Avanta is inderdaad heel leuk. 2 jaar geleden naar Slovenië-Bosnië-Kroatië geweest (met Avanta dus). Aan te raden als je van primitieve, gezellige vakanties houd!

Dit jaar houd ik het simpel (i.v.m. financieë). Ik ga 8 dagen op fietsvakantie met mijn sister. Waarheen......? Nog geen idee. En als het regent pakken we de auto en touren we een beetje ´s nacht kamperen op een camping.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 01 mar 2008 19:01

Mensen nog ervaring met betaalbare christelijke campings in Italie? Of leuke huisjes voor een redelijke prijs?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

ErikV
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor ErikV » 01 mar 2008 19:38

Christelijke campings heb ik geen idee van, maar als je een leuke camping zoekt: http://www.campingvidor.it Is een nette camping voor een leuke prijs, je zit op ongeveer 1400 meter hoogte dus het is wel koud snachts. En zorg dat je een zogenaamde stonegrilled pitche hebt. Ofwel een campingplaatsje met stenen eronder. Klinkt niet echt campingachtig en inderdaad het is de eerste nacht wat hard slapen, maar na een onweer en regenbui die ongeveer 3 uur duurde en waarbij het water met bakken uit de lucht kwam was het bij ons de volgende ochtend gewoon droog in de tent terwijl bij de buren de bagger tot ongeveer kniehoogte stond.

Veel mooie wandeltochten in de buurt, ga je meer voor de steden dan moet je hier wat minder zijn, want Pozza di fassa zelf is echt een verlaten gat.

Leuk detail: de eigenaar is een echte italiaan, maar spreekt gebrekkig nederlands (dit zegt overigens wel wat over waar een redelijk deel van zijn gasten vandaan komt)

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 01 mar 2008 20:09

Nou ik heb misschien een week om te relaxen, 5 weken werken en 2 weken strandwacht op Texel als het goed is.
Leef je droom.

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 03 mar 2008 11:55

Wij gaan vier weken door Amerika trekken! WE zien er naar uit...

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 05 mar 2008 12:52

2 weken Gardameer! Hmmm 8)

En Flevo natuurlijk!
pobody's nerfect

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 05 mar 2008 17:01

Veel werken denk ik. En misschien een paar dagen naar m'n schoonouders in Zeeland, die daar in een huisje zitten. Grotere vakanties komt wel weer eens, ik heb eerst andere prioriteiten :wink:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 18 mar 2008 16:33

Het duurt even, maar dan is het dan ook rond.

Wij gaan van de zomer 10 dagen naar Kroatië.
'k Ben erg benieuwd!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 mar 2008 19:42

ik hoop deze vakantie te gaan bevallen 8)

Maar vant najaar wel een midweekje weg, luxe huisje zodat we niet teveel weg moeten met een kleine baby. Verre reizen maken is voor ons niet weggelegd, maar moet zeggen dat ik het ook totaal niet interessant vind :oops:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 18 mar 2008 19:48

O... verre reizen... ben er verslaafd aan :oops:

Wij vinden dat dus echt zo ontzettend gaaf. Vliegticket kopen en gaan... soms boeken we alles van te voren, soms zien we het wel als we daar landen...
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 18 mar 2008 19:59

Wij hopen, met schoonouders, 3 weekjes naar Frankrijk te gaan. :) Voor mij is het even afwachten of de vogel mee mag, anders houdt het voor mij op.

Lorijntje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Lorijntje » 18 mar 2008 21:08

CaptainCaveman schreef:Wij hopen, met schoonouders, 3 weekjes naar Frankrijk te gaan. :) Voor mij is het even afwachten of de vogel mee mag, anders houdt het voor mij op.

vógel? waarom neem je een vogel mee? een kanarie?

Flappie
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 18 mar 2008 22:21

Galateia schreef:O... verre reizen... ben er verslaafd aan :oops:

Juist ja hier nog één 8)

Nee, ik ga in de zomervakantie niet weg. In juli studeer ik af. In april ga ik mijn vliegticket boeken om eind augustus naar Lima te vliegen om 3 maanden in Zuid-Amerika rond te trekken. In de zomermaanden wordt dat dus werken om zoveel mogelijk geld te verzamelen.
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 18 mar 2008 22:37

Lorijntje schreef:
CaptainCaveman schreef:Wij hopen, met schoonouders, 3 weekjes naar Frankrijk te gaan. :) Voor mij is het even afwachten of de vogel mee mag, anders houdt het voor mij op.

vógel? waarom neem je een vogel mee? een kanarie?

:mrgreen: Nee, we hebben een (dwerg)papegaai. Gezien zijn intelligentie e.d. betekent dat dat hij óf met mij mee moet, óf hier moet blijven en mijn ouders hem verzorgen. Die zijn toevalligerwijs alleen in exact dezelfde weken ook op vakantie. Zodoende. :P

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 mar 2008 16:48

Wij gaan dit jaar naar Ermelo :) Het liefst wilde ik naar buitenland maar kon niet echt iets vinden wat we allebei leuk vonden en mijn man blijft het liefst in Nederland. Hij weet de weg niet in het buitenland en is daardoor erg onzeker. Misschien willen we dan met een ander stel op vakantie in het buitenland, maar dit jaar wordt het een Fins huisje in Ermelo, lekker in de natuur :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”