Van mij hoeft niet iedereen zn schoenen uit, als ze het zelf willen prima! Maar sinds heel mn vloer verknalt is door een steentje oid onder iemand zn schoen let ik er wel op dat mensen 'stil' zitten met dr benen.
Enne ik heb het heus wel zelf gezegd tegen die vrouw dat ze dr handen moet afwassen en niet ergens aan af moet smeren, maarja dat kun je dus iedere keer weer doen want dat komt blijkbaar niet aan.
Wat ik ook zo vervelend vind, wij hebben geen kraan in de toilet, mensen durven dan niet naar de keuken om hun handen te wassen. Dus nu zeggen we iedere keer *naam*: je kunt je handen in de keuken wassen hoor!!! Vind dat écht vies, ze zitten overal aan daarna of spelen met Sarah en die stopt alles weer in dr mond
Overigens vind ik de snottebellen van Sarah ook niet fris op de bank, zodra ik wat zie gaat er een doek overheen! Wil niet dat mensen bij mij vandaan komen met allemaal troep op hun kleding.
@Evelien, er hoeft ook geen troonzaal gemaakt te worden, schoon vind ik gewoon belangrijk, echt niet glimmend of zonder 1 vlekje, maar het vuil wat je versleept of aan je kleding gaat zitten moet van mij weg zijn als je bezoek hebt en aan het einde van de dag! Daarom gaat hier iedere avond snel een doekje over de bank voor de kruimels van koekjes ed en dan wordt de vloer geveegd. Dweilen heeft gewoon weinig zin, de volgende morgen is het alweer vies. Maar eens in de zoveel tijd doe ik het wel, staat schoon en ruikt fris.