Moderator: Moderafo's
Dreamster schreef:In overleg met de dokter slik ik sinds een week de pil. Niet als voorbehoudsmiddel () maar voor mn puistjes...
Nu hoorde ik van een meisje dat je er dik van kan worden en baardgroei van kan krijgen...weten jullie van bijwerkingen? (geen fabeltjes...)
Haasje schreef:Dreamster schreef:In overleg met de dokter slik ik sinds een week de pil. Niet als voorbehoudsmiddel () maar voor mn puistjes...
Nu hoorde ik van een meisje dat je er dik van kan worden en baardgroei van kan krijgen...weten jullie van bijwerkingen? (geen fabeltjes...)
Baardgroei????Nee. Ik slik 'm ook voor mijn puistjes en je komt iets aan het enige is het risico op trombose ivm roken...
Smurffie schreef:Owja, op m'n rug heb ik er alleen last van in de zomer, heb ik gemerkt. Maar dat kan ik me maar van een jaar herinneren, dus misschien is dat ook echt maar tijdelijk geweest.
Overigens is het bij mij niet heel extreem, maar hier en daar één. En als het nu gewone puistjes waren, maar nee, van die onderhuidse. En er komt vaak alleen maar heel veel vocht uit. Echt een hele bult voor je gevoel dan. en het duurt vaak anderhalve week voor ze dan echt weg zijn. Een dag later voel je weer een nieuwe aankomenOm gestoord van te worden..
Haasje schreef:Dreamster schreef:In overleg met de dokter slik ik sinds een week de pil. Niet als voorbehoudsmiddel () maar voor mn puistjes...
Baardgroei????Nee. Ik slik 'm ook voor mijn puistjes en je komt iets aan het enige is het risico op trombose ivm roken...
Smurffie schreef:Owja, op m'n rug heb ik er alleen last van in de zomer, heb ik gemerkt. Maar dat kan ik me maar van een jaar herinneren, dus misschien is dat ook echt maar tijdelijk geweest.
Overigens is het bij mij niet heel extreem, maar hier en daar één. En als het nu gewone puistjes waren, maar nee, van die onderhuidse. En er komt vaak alleen maar heel veel vocht uit. Echt een hele bult voor je gevoel dan. en het duurt vaak anderhalve week voor ze dan echt weg zijn. Een dag later voel je weer een nieuwe aankomenOm gestoord van te worden..
Lorijntje schreef:Smurffie schreef:Owja, op m'n rug heb ik er alleen last van in de zomer, heb ik gemerkt. Maar dat kan ik me maar van een jaar herinneren, dus misschien is dat ook echt maar tijdelijk geweest.
Hee Smurffie, dat heb ik ook! Maar eh, ik zie nog steeds geen effect met de pil...Blijkbaar ist niet hormonaal ofzo??
lammetje schreef:de diane pil is helaas wel erg slecht voor je en mag je echt niet lang slikken. Al 'vergeten' ha dit soms en laten dan meiden vanaf 14 jaar zo'n 3 jaar de diane pil nemen. Echt slecht!
Jo'tje schreef:lammetje schreef:de diane pil is helaas wel erg slecht voor je en mag je echt niet lang slikken. Al 'vergeten' ha dit soms en laten dan meiden vanaf 14 jaar zo'n 3 jaar de diane pil nemen. Echt slecht!
Fabeltjes!
Ik heb hier een paar keer duidelijk naar gevraagd, ook bij mijn nieuwe huisarts en dat is echt onzin. Je moet wel bloeddruk etc in de gaten houden en op andere eventuele bijverschijnselen letten. Maar dat is met alle flinke medicijnen zo.
@Smurffie: wat grappig, ik had juist in de zomer minder last van m'n rug, dan werd het wel weggebrand door de zon.
Die pil is zeker in goed overleg gegaan. Had eerst namelijk al heel veel andere dingen geprobeerd die allemaal niet hielpen. Ben niet meteen met de pil gestart, er zijn ook zat andere middeltjes via de huisarts voor te krijgen, maar dat hielp dus helaas niet. Ik zou het gewoon eens met je ha overleggen.
(Toen mijn ha hoorde dat ik iedere maand krom lag van de pijn was het wel snel beslist)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten