Juultje77 schreef:Leuke/ mooie foto's! Wat een mooie jurken heeft Merel aan. Nu nog mooi weer!
Thnx en idd van mij mag het mooie weer zeker gaan beginnen!
Nog een paar weekjes en dan begint de lente ( precies op Timo zijn verjaardag

)
Gisteren was het ook al van dat mooie weer maar vandaag is het alleen maar triest
Ik loop trouwens sinds 2 weken bij een Chiropractor voor mijn bekkeninstabiliteit.
Daarvoor liep ik bij een fysiotherapeut toen bij een bekkentherapeut en daarna bij een revalidatiearts die me de boodschap gaf dat ik er maar mee moest leren leven en dat het nooit meer over zou gaan en dat kinderen krijgen helemaal nooit meer mocht gebeuren
Ik kon me daar niet zomaar bij neerleggen en via via kwam ik dus aan het adres van de Chiropractor.
2 weken terug dus geweest en hij vertelde dat ik wel degelijk klachten vrij kan komen
Nu ben ik dus 2 keer ' gekraakt' en ik moet zeggen het is al een hele verbetering!!!
Een fijn gevoel is het niet als hij bezig is en je hoort allerlei rare knak geluiden maar goed het helpt en daar doe ik het voor.
Ook heb je wel een paar dagen napijn maar dat is niks vergeleken bij de bekkenpijn!
Ik kan al een stuk beter lopen en kan zelfs mijn linkerbeen optillen ( kon ik voorheen echt niet meer)
Hij verwacht ook dat ik voor de zomer weer zo goed als alles kan doen ( autorijden etc.)
Wel zal het een zwakke plek blijven maar het is gewoon goed te behandelen.
Het blijkt dus nu dat ik al 7 jaar met een scheef bekken loop ( begonnen bij de zwangerschap van Joshua) en dat het gewoon zonde is dat ik niet eerder bij hem gekomen ben ( maar ja dat moet je ook maar net weten..)
Ik ben dus erg blij dat er eindelijk iemand is die me WEL kan helpen en mij niet zomaar wegstuurt zo van we zijn uitbehandeld.
Vanavond mag ik weer ( zie er wel weer een beetje tegenop..)
Dus als je last hebt van bekkeninstabiliteit zou ik zeker eens naar een chiropractor gaan