De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 feb 2008 14:12

jamillah schreef:Gerlinde is vorige week al een keer met haar hoofdje op de tafel gevallen. Het was best wel een harde klap en ik dacht dat het wel een bult zou worden. Ze huilde even en idd een flinke buil. Maar die werd niet blauw of geel of groen en nu, een week later zit er er nog steeds een heel zacht plek. Het voelt als de fontanel alleen dan aan de zijkant.

Dus mijn man naar de dokter vanmorgen, hij moest zelf dus heeft hij haar meegenomen en nu moet ik naar het ziekenhuis voor een foto. Of het een zwelling is of een schedelfractuurtje :shock: .

Ik ga zo, ik ben benieuwd wat het kan zijn, best eng wel..

Engerd! hoop dat het mee valt. Sterkte en een dikke X

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 22 feb 2008 14:14

Bah wat eng! Hopelijk valt het mee, sterkte!
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 22 feb 2008 14:42

ieks.. hopen dat het meevalt idd! sterkte!

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 22 feb 2008 14:45

Toetsenbord schreef:Bah wat eng! Hopelijk valt het mee, sterkte!

Gister op kraamvisite geweest. N hele poos babytje op schoot gehad :8>. Dan gaan dr toch wat kriebeltjes door me heen...... ben ik thuis denk ik, ach mens doe niet zo gek. Je bent nog mega jong, nie eens n kerel :mrgreen:. Pas zei wel n cliënt op me werk. Ben je zo vrij..... ik zo ja om 3 uur ga ik na huis..... wat ga je dan doen??..... hmm eerst na huis fietsen, dan thee drinken en dan weet ik nog niet...... zegt die, ga je je kinderen voeden :mrgreen: :lol: :mrgreen:..... nee die heb ik niet..... ben nog veel tejong..... roept die wil je dr n paar van mij :mrgreen:. Z'n begeleider lag helemaal in de deuk!

Bij de zeeman hebben ze soms hele leuke rokjes. Pas zag ik hele gave babykleertjes voor n meisje. Was voor de zomer dan. Kennisje was zwanger, maarja wat zou het worden, toch maar niet meegenomen. Wantja als het een jongetje is..... 2 dagen later horen we dat het n meisje is. Maar helaas hadden ze het al niet meer :(. Vind dat ze bij de Hema ook hele leuke babykleertjes hebben!
Wat de toekomst brengen moge........

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 feb 2008 15:47

Nou, ik ben geweest. Na een hoop gekrijs en getrek en geduw die foto's gemaakt en meteen ter plaatse de uitslag van de dokter gehoord. Niets om u zorgen over te maken hoor, gewoon een zwellingkje, gaat vanzelf weg.

Ben een half uurtje thuis, telefoon. Mijn huisarts. Ja, zegt ze, ik werd net gebeld door de arts van het ziekenhuis. Hij heeft de foto's eens goed zitten bekijken en er is toch een heel klein scheurtje in het schedeltje te zien. Dus je moet ze vannacht om het uur wakker maken en opletten dat ze niet suf word... Dus ik zei: Ja het is vorige week al gebeurd en ik heb toen al goed opgelet dat ze niet suf werd en ook een paar keer wakker gemaakt.. Ow, zei de dokter (was trouwens andere als vanmorgen) dat wist ik niet. Nou, dan hoef je ze niet wakker te maken want dan is er waarschijnlijk niets aan de hand. Ik was bang dat er misschien bloed zou gaan lekken aan de binnenkant en dat tegen de hersenen zou drukken omdat het aan de buitenkant niet blauw werd, dus vandaar die controle maar dat hoef je dan niet te doen. Het scheurtje groeit vanzelf dicht en de zwelling moet ook vanzelf weggaan en je moet even oppassen dat ze niet weer valt op hetzelfde plek....

Dusss. Dat is het verhaal. Ik vind het wel een beetje vreemd dat een dokter eerst niets ziet en dan later ineens wel. Stel dattie er niet meer naar had gekeken en het wel heel ernstig was geweest :?

Maar goed, als die zwelling volgende week niet weg is dan bel ik gewoon weer en dan maken ze nog maar een foto. Ik wel wel zeker zijn dat het echt dicht gaat. Getsie, echt een raar idee dat mn dochter een scheurtje in r schedeltje heeft :(

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 22 feb 2008 16:19

Opletten dat ze niet op dezelfde plek valt... Ook een lekker advies! Hoe ga je dat uitvoeren? :)

Maar fijn dat het niet heel erg is en dat het zo weer dichtgroeit....

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 feb 2008 17:31

Beetje vage arts, maar goed.

dus vanaf nu heb je haar op de arm, of ja, hoe doe je dat? Zorgen dat ze niet op dezelfde plek valt???

Hopelijk valt het mee en komt het weer goed enzooow

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 22 feb 2008 19:04

Wel fijn dat het iig niet zo heel erg is en alst goed is weer netjes dichtgroeit. Maar je zult wel geschrokken zijn....

Heb vanmiddag me uitgeleefd in de C&A en bij een tweedehands kledingzaakje voor Sarah! Ben nu op een paar shirtjes na klaar voor de zomer!!!

Heb een allerschattigst jurkje gekocht met een kort truitje voor koude dagen (jurkje is spaghettibandjes) en een broekje eronder voor in het najaar als ze het dan nog past.
een heel mooi setje (creme met roze stiksel met een mooi afgewerkt randje bij de mouwen en broek) voor de bruiloft van mijn zwager en schoonzus en als het erg koud is mag ze het andere jurkje aan.
Een heel leuk jurkje waar een legging onder moet (die had ik al gekocht)
2 ontzettend leuke rokjes, eentje voor 1 euro 80 :D
En een heel lief shirtje/bloesje

Had al een rokje en broekje gekocht met en bloesje en heb nog wat liggen van de kraamkadootjes dus ik vermoed dat we wel voldoende hebben nu. In de uitverkoop krijgt ze er nog wel 1 stelletje bij :mrgreen:

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 22 feb 2008 20:13

zow, nu al zomerkriebels? Maar jah das op zich wel fijn als je nu alles al hebt.
Laat maar eens paar foto's zien als ze het aan heeft. ben wel benieuwd. :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 feb 2008 20:48

nu al zomerkleren?

ik kijk altijd eerst wat ze nog aan kunnen en als de afprijzing begint ga ik pas shoppen!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 feb 2008 21:51

@jamillah, zo heb je niks en zo blijkt er toch meer aan de hand te zijn. Gelukkig valt het nog een beetje mee.

Ik ben nu nog winterkleren aan het inslaan voor volgend jaar, is nu lekker goedkoop.

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 feb 2008 23:10

Groot gelijk Memmem! Hoe doe je het, koop jij voor elk kind alles nieuw of schuif je ook door?

Mooie dingen schuif ik door maar is het verwassen, uitgelubberd of ben ik het zat dan ruim ik het op.

Caroline heeft nog een ouderwets ledikantje waarvan je de zijkant naar beneden kunt klappen. Vanavond een grote dreun, (ze lag een half uur op bed), gebleer en geroep van nummer 2. Lag ze op de grond, elke keer had ze aan die zijkant zitten trekken. En nu had hij losgelaten en naar beneden geklapt.

Allemaal bloed uit de mond. Denk tanden door de lip ofzo. Zo te zien zitten ze er allemaal nog in. Ging net even kijken maar er lag best wat bloed in haar bed en op haar gezicht. Ik denk dat ze het met duimen weer stuk heeft gemaakt ofzo. Wat kunnen die kleintjes toch snel wat hebben.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 22 feb 2008 23:36

Ik schuif heel veel door, iedereen krijgt wel elk zomer en winter wat nieuws maar wat mooi is gaat naar de volgende. Wat minder mooi is gaat voor thuis door. Verder ga ik veel naar de tweedehandskledingbeurs, is ook heel vaak wat leuks te vinden. Weggooien vind ik soms wel wat lastig, wie weet ben ik het nog nodig voor als ik ga verven met kids om mij heen enzo denk ik dan. Maar als ik het echt zat ben gaat het ook echt weg of als bij dat kind de kast al helemaal uitpuilt.
Had nu op de markt bij een vrij dure kraam allemaal kleding voor 5 euro per stuk. Zag daar ook een blouse hangen voor 10 euro die ik precies de zelfde voor 2,50 had gekocht.

Wat sneu voor Caroline, tand door de lip doet wel heel erg zeer. (weet ik jammer genoeg uit ervaring door een kopstoot tegen mijn kin, een tijdje terug)Kleintjes hebben heel snel wat maar kunnen gelukkig heel veel hebben en knappen vaak ook weer heel snel op.

Bij ons op school zijn ze nu een beetje bezig met voorbereiding voor het project. Bij zoon nr2 doen ze het over kastelen en ridders. Hij is helemaal in zijn element op school. Doet niet anders als in de poppenhoek zich als ridder verkleden of met het kasteel spelen.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 feb 2008 09:39

ik koop niet vooruit... want ik vind het moeilijk in te schatten welke maat ik dan moet kopen... Milan heeft nu ineens alweer 98 van broeken... en blousjes maat 98 begint hem al aan de korte kant te worden... dus het gaat z snel dat ikhet moeilijk vind om in te schatten wat hij dan volgende winter draagt,,

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 feb 2008 09:40

Matteo heeft wel dingen aan van Milan... Maar het meeste toch andere kleren (dan wel 2ehands).. omdat ik het leuker vind als ze andere kleren aan hebben.. ipv allemaal dezelfde op de fotos rond dezelfde leeftijd..

Terug naar “Archief”