Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 16 jan 2008 21:18

rafaell schreef:Ah heftig! Ik moest er vanmorgen nog aan denken. Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee en is het geen Crohn (mijn broer en zus hebben dat). I'll pray for you.

Dankje! :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 06 feb 2008 11:37

ik vraag gebed voor 2 personen, ten eerst de moeder van een kennis van mij, zij heeft 7 jaar geleden borstkanker gehad, nu is er pas uitgekomen dat ze nu leverkanker heeft, gisteren vervolgonderzoekgehad en de kanker is uitgezaaid naar de botten de rug en de zij...

de 2e is mijn eigen moeder, ze heeft al een tijd last van haar stem, eergisteren is ze voor controle (na een eerdere operatie) terug geweest naar de KNO-arts, naar nu blijkt heeft ze een poliep op haar stemband en deze moet verwijderd worden.
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

cornelis
Kapitein
Kapitein

Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 06 feb 2008 21:08

Hallo.

Ik heb dringende behoefte om jullie gebed te vragen voor mijn nichtje.
Een 32 jarige moeder,die Leverkanker heeft en het is uitgezaaid in de longen.
Het is gelukkig niet hopeloos,want ze krijg Chemo voor de long.
Het geloof zegt haar niets.
Haar omgeving is totaal onkerkelijk.
Ik wil jullie dringend vragen om te bidden voor het herstel,maar bovenal voor het geloof in de Here Jezus.
Ik hoop zo,dat de Heilige Geest haar het verlangen in het hart wil leggen om naar Jezus te gaan.
Want ook als het niet goed komt met haar gezondheid,dat ze dan toch houvast mag hebben aan het volbrachte werk van onze Heiland.
Ik ben net nog bij haar geweest,omdat ze vandaag huilend mijn vrouw had gebeld.
Maar de kamer zat vol,dus van een persoonlijk gesprek kwam er niet.
Wel heb ik haar een kaart geschreven ,dat ik haar zo graag het leven met Jezus gun.
Alvast erg bedankt.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 feb 2008 21:57

hallo cornelis! Ik zal zeker voor je bidden! Heel veel sterkte met alles

Mag ik jullie aandacht vragen om mijn schoonmoeder. Ze moet nu om de 10weken een midweek naar het ziekenhuis voor pijnbestrijding. (Ze ligt nu weer vanaf maandag in het ziekenhuis)
Even in het kort: haar lichaam maakt een overproductie va kalk. Dit gaat tussen de zenuwen en spieren zitten, wat er uiteindelijk leidt dat ze invalide wordt.
Mijn schoonmoeder wordt 51 deze maand en ik hoop van harte dat ze onze kleinkinderen nog mag meemaken. Geestelijk heeft ze het erg moeilijk op het moment. Graag zou ik jullie willen vragen of jullie voor haar willen bidden. Zeker omdat de omgeving haar niet begrijpt en iedere keer maar weer zeggen dat het goedkomt, terwijl dat gewoon niet zo is! :cry:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

cornelis
Kapitein
Kapitein

Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 07 feb 2008 18:42

Hallo allemaal.

Gisteren heb ik toch een foute melding gemeld.
Want de chemo is niet voor haar long,maar stond al gepland voor de Lever.
Ik schreef,dat het niet hopeloos was,maar de arts heeft gezegd,dat ze hier niet meer beter van wordt.
Volgende gaat ze praten met de Oncoloog.
Om te kijken welke behandelingen bij haar situatie passen.
Met vr gr Cornelis.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 feb 2008 09:54

kreeg bericht dat m'n neef een gezwel bij de nier heeft zitten 95% kans op dat het kwaadaardig is.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 feb 2008 14:33

Mijn vriend zit momenteel in een diepe depressie en dat maakt hij twijfelt aan zichzelf, aan onze relatie en aan feitelijk alles..De komende tijd staat onze relatie op een laag pitje, zodat hij rustig alles op een rijtje kan zetten en met zichzelf in het reine kan komen. Dit wordt een zware periode..Willen jullie bidden?

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 21 feb 2008 14:37

I will, succes met alles!

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 21 feb 2008 18:29

'k Zal bidden.. sterkte ermee! *hug*
Wacht niet, tot de dag voorbij is...

N'attends pas que le jour se lève...

=)

gerritse
Mineur
Mineur

Mijn dankgebed en mijn vraag aan God

Berichtdoor gerritse » 21 feb 2008 19:06

Lieve Vader,

In de naam van onze Heer Jezus Christus kom ik bij u om u te danken, dat ik kennis heb gemaakt met refoweb.

Voor iemand, die door uw genade veel heeft meegemaakt en daaruit geleerd , daarbij terzijde gestaan door uw Geest, is er zoveel te sharen op dit web.

Wilt U mij, Heer, wijsheid geven om elke posting te begeleiden met gebed en in te pakken in liefde.

Dank U Heer.

Ger

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 feb 2008 20:20

Aanstaande zondag is het gebedsdag voor Roemenie. Het land lijkt het iets beter te gaan doen, maar daardoor komt het tegelijkertijd verder van God af te staan? Willen jullie meebidden voor een terugkeer naar God, voor een echt geloof in God, in plaats van het aanhangen van oude tradities, voor geestelijke vrijheid in plaats van de vele magie en occulte zaken?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 26 feb 2008 19:15

Smurffie schreef:Mijn vriend zit momenteel in een diepe depressie en dat maakt hij twijfelt aan zichzelf, aan onze relatie en aan feitelijk alles..De komende tijd staat onze relatie op een laag pitje, zodat hij rustig alles op een rijtje kan zetten en met zichzelf in het reine kan komen. Dit wordt een zware periode..Willen jullie bidden?

Dank jullie wel :)

De vooruitzichten zijn redelijk positief, voor zolang het duurt.. (dat is altijd het spannende aan depressies 8) ) Hoe dan ook, hij wil er keihard voor vechten, doet er enorm z'n best voor om eruit te komen. Alleen dat is al positief! :D

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 28 feb 2008 15:23

Succes Smurffie, ik zal voor jou en je vriend bidden.

Vandaag en gisteren is er vakantiebijbelclub geweest in onze kerk. Willen jullie bidden voor de (on)kerkelijke kinderen, of ze Jezus ook zullen leren kennen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 11 mei 2008 17:30

Het getroffen gebied in Birma, waar ook broeders en zusters van onze kerk een gemeente hebben!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 19 mei 2008 10:30

Mijn vader die al slechte longen heeft, is vannacht opgenomen in het ziekenhuis met zware longontsteking.

Terug naar “[Religie] - Algemeen”