suiker kan ook, eet veel, maar dat hebben ze niet gecontroleerd. Weet niet of de vk dat kan, maar anders ga ik daar nog wel een keertje voor langs.
bij Sarah had ik dit helemaal niet, volgens mij is het niet echt normaal maargoed, gaat wel weer over hoor Morgen alweer 15 weken en Sarah krijgt nog steeds borstvoeding
je kunt zelfs tandemvoeden! Je oudste kind aan de borst en de baby ook nog! En als je er 3 snel op elkaar hebt misschien ook nog wel 3.... maar ik moet er toch niet aan denken Merk wel dat het nu sneller pijn doet, tis allemaal nogal gevoelig. Maar ik blijf het volhouden zolang Sarah vraagt, al hoop ik toch wel dat ze er rond de 7 a 8ste zwangerschapmaand vanzelf mee stopt,, maar aan de andere kant lijkt me tandemvoeden toch ook wel wat hebben, alleen vind iedereen dat zo vreemd als ik dat zeg.
'k Vraag me af hoe dat werkt. Ik bedoel, je borsten kunnen toch niet twee verschillende soorten melk aanmaken? Dus wiens melk drinken ze? De melk gemaakt voor de baby of de melk die voor Sarah is? Snap je wat ik probeer te vragen? Het leest nl een beetje onduidelijk...
de melk wordt weer aangemaakt voor een baby. Omdat Sarah nu eigenlijk voor de fun drinkt, alleen voor het knusse en niet meer voor de voeding is het niet erg dat ze babymelk krijgt. Dit gaat nu al veranderen, vandaar dat het een andere smaak krijgt en het dus opeens over kan zijn. ze heeft die voedingsstoffen niet meer nodig, dus de melk richt zich nu weer op de baby.
Toen ik zwanger was van de tweede kreeg de eerste nog borstvoeding. Ik herken jouw verschijnselen wel, ik had het ook en ben toen op advies met borstvoeding gestopt, omdat er teveel uit mijn lichaam 'getrokken' werd... Maar misschien is het bij jou toch suiker ofzo..
Vanavond m'n nieuwe neefje bewonderd! Wat heerlijk toch zo'n klein hummeltje..
wel alles goed met je nichtje nu ze te vroeg is geboren?
Mijn neefje is gister geboren. Hij is zo lieff en knap (echt knap, niet zoals alle baby's ) Hij is met de keizersnee geboren en ziet er dus echt gaaf uit. Niet zo gerimpeld enzo
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.
Lammetje, je kan bij de vk ook vragen of ze je suiker wil controleren dit kan dmv urine/druppeltje bloed. Kweet niet alleen of alle vk het met het bleod doen (meestal via urine)