Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:als de kids op school zitten wil ik werken... dan heb ik daar geen tijd meer voor![]()
Matteo vind het heerlijk dat Milan nu even weg is! hij kan nu eindeiljk rustig de grond spelen
jamillah schreef:trijntjejohanna schreef:als de kids op school zitten wil ik werken... dan heb ik daar geen tijd meer voor![]()
Matteo vind het heerlijk dat Milan nu even weg is! hij kan nu eindeiljk rustig de grond spelen
Natuurlijk, ik ook. Maar niet fulltime. Ik vind het best goed om betrokken zijn bij school/ psz. Gelukkig is er ook een activiteitencommissie wat iets minder tijd vraagt.
Ehm, als je kids op school zitten ga je werken, is het dan 'op' met de baby's? Zomaar een gruwelijk brutale vraag TJ... En je hoeft er uiteraaaaaard geen antwoord op te geven, maar de manier waarop jij met je kindjes bezig bent (leuk enzeau) geeft mij het idee dat je nog niet 'uitgebaard' bent..
bloempie schreef:Milans haar is erg leuk!![]()
Ik vind het zowieso altijd wel leuk om van tijd tot tijd eens een ander kapsel te nemen.
Thomas zat gister en vandaag ook al niet helemaal lekker in zijn vel. Eens even zijn mondje gecheckt en ja hoor, aan de achterkant van z'n tandvlees zie ik al twee tandjes omhoog komen. Ze moeten nog een klein stukje...
De eczeemplekken verminderen nu trouwens al!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten