Vollenhove, hoekwoning (1970), €112.000.
Is er weer een spreadsheet-programma op de PC?
Moderator: Moderafo's
pol schreef:Rolf schreef:Huren
In deze omgeving is er een heel ruim aanbod in de prijsklasse van €300 tot €500.
De wachttijd varieert van 1/2 tot 3 jaar.
In veel gevallen is er denk bij Wetland Wonen binnen een jaar wel een woning aangeboden.
Drie grote corporaties hier zijn Delta Wonen, Wetland Wonen (is nu ook met DES in onderhandeling) en Woonconcept.
Kopen
Koopwoningen voor €125.000 - €175.000 zijn hier goed te krijgen.
Moet dan wel wat aan opgeknapt worden.
Zoals pas een keer werd geopperd, het verschilt per plaats.
Staphorst bijv. is wat duurder.
Vollenhove erg goedkoop, regelmatig kleine bijna nieuwe woningen voor ~€100.000.
Kopen kan op de oude dag veel voordelen geven lijkt mij.
Nou een koopwoning van 100.000 euro, daar zouden ze hier voor in de rij staan.... gemiddeld is een tussenwoning nu 235.000 ofzo.
Jannoek schreef:maar er zijn ook mensen die wél willen trouwen, nog niet kunnen kopen dus zijn aangewezen op huren. zo gek is dat toch niet?
Tuurlijk, ik zou ook liever direct kopen, maar denk niet dat dat voor mij er in zit, over een paar jaar.
Vriendlief en ik zijn allebei nog student, en dat zal nog wel even zo blijven ook.
Ik heb echt geen zin om tot m'n 30e te wachten met trouwen omdat ik zo nodig een huis wíl kopen en het dan pas zou kunnen; ik noem maar wat.
Niet alleen gescheiden ouders zijn urgentie gevallen. Je krijgt ook voorrang als je al in een gemeente woont, er werkt, samen bent etc. (volgens mij hier in utrecht tenminste wel)
pol schreef:CaptainCaveman schreef:Met een koopwoning rond de € 100.000 euro ben je per saldo maandelijks € 200/300 kwijt. Zie voor dat bedrag maar een huurwoning te vinden.![]()
Maar ik zie ook nooit in Hardinxveld een huis voor 100.000 euro!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten