Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 12 feb 2008 21:46

Die 's mooi, Debor@!!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 feb 2008 22:46

Rembo Styling *siiigh*

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 feb 2008 21:29

Afbeelding

Afbeelding

hier nog 2 foto's van onze trouwdag deze heeft een vriend gemaakt die was mee en die heeft naast de fotograaf foto's gemaakt

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 19 feb 2008 11:56

Mooie foto's. Leuk!
Mooie jurk ook! Alleen ben ik niet zo'n jasjes-fan. Maar verder mooi hoor! :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 19 feb 2008 13:04

ik vind een jasje ook niet echt geweldig maar ben blij dat ik hem aanhad want het was echt gigantisch koud! en waaide heeel erg.
Maar stond er wel mooi bij dus ik was al lang blij

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 19 feb 2008 14:29

Ik had ook een soort bolero zeg maar, maar achteraf vond ik het wel jammer, omdat het heel standaard is, nu. Bijna iedereen (in christelijk/refo Nederland, heeft het zeg maar.
Al vind ik het ook wel weer sjiek staan. En ik vond een strapless jurk ook erg koud, en vind mezelf er ook gewoon een beetje te gezet voor, dat scheelt ook nog ;)

Whiehoei, mijn vriendinnetje gaat ook binnen anderhalf jaar trouwen. Heerlijk lijkt me dat om mee te maken. Mijn vorige vriendinne trouwen 2 maanden en 6 dagen voor de mijne, dat is toch anders omdat je dan veel met je eigen bruiloft bezig bent, maar dan is het lekker weer nieuw, en kun je lekker de heledag meegenieten.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Toetsenbord
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Toetsenbord » 19 feb 2008 14:36

Heel mooie foto's, leuk joh!
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen.

Het is de toon die de muziek maakt.

HansenMirjam
Mineur
Mineur

Berichtdoor HansenMirjam » 20 feb 2008 01:22

heerlijk, in april trouwt mijn schoonzusje, in september mijn zusje en over 1,5 tot 2 jaar mijn jongste zusje ook!
Zo leuk al die bruiloften! We zijn er in elk geval voor 1 ceremoniemeester, de volgende vraag zit er wrs. aan te komen en mijn jongste zusje vroeg pas ook of wij dat wilden doen als het zover is.

Onze trouwdag was vrij standaard: gemeentehuis, kerk, diner, receptie en feestavond, maar we hebben heerlijk genoten van de hele dag!
A smile costs nothing, but gives much

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 feb 2008 09:56

waaaah wij hebben bijna een datum. :mrgreen: :mrgreen:

Het is nog even uitvogelen of de domino kan etc.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 feb 2008 09:59

MissF schreef:Ik had ook een soort bolero zeg maar, maar achteraf vond ik het wel jammer, omdat het heel standaard is, nu. Bijna iedereen (in christelijk/refo Nederland, heeft het zeg maar.
Al vind ik het ook wel weer sjiek staan. En ik vond een strapless jurk ook erg koud, en vind mezelf er ook gewoon een beetje te gezet voor, dat scheelt ook nog ;)

Er is ook nog wat tussen een bolero en strapless in hoor.... spaghettibandjes of bredere schouderbedekking zoals ik had. Dat laatste vind ik uiteraard het mooist ;)

Ik zit ook uit te kijken naar twee bruiloften van vriendinnen, heb er echt zin in. Ik hoop dat we ook de hele dag mogen komen, lijkt me tof :)

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 feb 2008 11:06

Evelien schreef:waaaah wij hebben bijna een datum. :mrgreen: :mrgreen:

Het is nog even uitvogelen of de domino kan etc.

Leuk Evelien! Succes met alle voorbereidingen enzo...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 feb 2008 11:59

Hoe waren de reacties van jullie omgeving toen je vertelde dat je ging trouwen!?

Ik schaam me eigenlijk een beetje om te vertellen dat we gaan trouwen. Want je krijgt heel vaak/snel de vraag van, waarom gaan jullie niet samenwonen!? Het lijkt er net op alsof het raar is om te gaan trouwen!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 feb 2008 12:01

Die vraag hebben wij niet echt gekregen geloof ik...

Maar waarom zou je je ervoor schamen? Het is jouw keuze om te gaan trouwen, en laat een ander er maar lekker van denken wat 'ie wil :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 feb 2008 12:04

Onze familie wist het al. Ze wisten dat we erg graag wilden trouwen. En in augustus hadden we ook al gezegd dat we begin oktober zouden gaan plannen. Was allemaal totaal geen verassing meer.

Op mijn werk vonden ze het vreemd. Ik liep net een week stage ofzo, toen ik vertelde dat we na een jaar zouden trouwen. Stonden echt met grote ogen te kijken.
Tot ik aan hen vroeg:' Als iemand 21 is en trouwt, is het vreemd? maar iemand die 21 is en samen gaat wonen niet?'
Toen vonden ze het idd eigenlijk wel heel mooi, omdat zij trouwen toch als definitiever zien dan samenwonen, en vonden ze het wel gaaf dat wij die keuze hadden gemaakt (en altijd volgde dan de vraag:' maarre......ga je dan ook echt niet met elkaar naar bed voor je trouwt? Wow'.

Nu vragen nieuwe collega's het ook nog wel eens als ik het heb over mijn man. 'Hoe oud ben je dan? 21? En dan al getrouwd? Wow.'
Tjonge, net of dat zo vreemd is ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 feb 2008 12:07

nou weet je!! Vroeger (en dan heb ik het over de tijd waarin mijn ouders getrouwd zijn 1974) dan was het gewoon normaal dat je ging trouwen!

Je moet je als het waren verdedigen, zo voelt het voor mij! Vooral ook door mede christenen die liever kiezen voor samen wonen dan voor trouwen!

Terug naar “Archief”