Moderator: Moderafo's
Dat slaat nergens op. Deze uitzending ging nu eenmaal om een JONGEN, dus had Arie het alleen over hoe Mark onresepctvol omging met zijn medemens (in dit geval meisjes). Was Mark een meisje geweest, dan had Arie het misschien gehad over het misbruik maken van jongens.Het leek mij een beetje alsof Arie niet in zag dat vrouwen soms ook respectloos kunnen zijn (op gebied van sex) en mannen onzeker.
Aletta schreef:Dat slaat nergens op. Deze uitzending ging nu eenmaal om een JONGEN, dus had Arie het alleen over hoe Mark onresepctvol omging met zijn medemens (in dit geval meisjes). Was Mark een meisje geweest, dan had Arie het misschien gehad over het misbruik maken van jongens.Het leek mij een beetje alsof Arie niet in zag dat vrouwen soms ook respectloos kunnen zijn (op gebied van sex) en mannen onzeker.
Sterker nog, Arie stelde aan Lan (meisje!) ook de vraag of ze vond dat ze niet misbruik maakte van mensen.
Bovendien, als iemand onzeker is geeft hem nog niet het recht anderen als wegwerpartikel te gebruiken. Ik vind het goed dat Arie daar een opmerking over maakt. En het heeft nog gewerkt ook, Mark wil respectvoller omgaan met meisjes.
rafaell schreef:Mwa de EO geeft ook niet echt een correct beeld hoor. Zo erg is het ook allemaal weer niet in clubs en discotheken.
Atheist1984 schreef:Ja duh! Maar ze pakken de extremen zodat ze dat kunnen gebruiken om te zeggen, zie je nou wel hoe de ""hele jeugd"" ontspoord is.
Denkertje21 schreef:Atheist1984 schreef:Ja duh! Maar ze pakken de extremen zodat ze dat kunnen gebruiken om te zeggen, zie je nou wel hoe de ""hele jeugd"" ontspoord is.
Van welke planeet ben jij? Dit zijn geen extremen. Dit is heel gewoon voor een heel groot deel van de jongeren. Maar ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is om te geloven.
Denkertje21 schreef:Van welke planeet ben jij?
Dit zijn geen extremen. Dit is heel gewoon voor een heel groot deel van de jongeren. Maar ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is om te geloven.
Denkertje21 schreef:Ach, ik heb 6-jaar op een niet-christelijke school gezeten en daarna nog eens 4 jaar op een niet-christelijke vervolgopleiding. Dan gaan je ogen wel open...
Denkertje21 schreef:CaptainCaveman schreef: Hierover kan alleen maar gespeculeerd worden, suggereren dat je mening een feit is lijkt me dus niet terecht.
Ach, ik heb 6-jaar op een niet-christelijke school gezeten en daarna nog eens 4 jaar op een niet-christelijke vervolgopleiding. Dan gaan je ogen wel open...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten