Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 13 feb 2008 20:23

Ja dank je wel. Elke dag denk ik zal het vandaag gebeuren? Morgen op mijn neefje passen hoop dan alleen niet dat het komt :wink: maar anders kan ik hem gelukkig bij zijn oma brengen[/quote]

Dat blijft spannend!! Is het trouwens de eerste? Dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed..

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 13 feb 2008 20:28

3 keer op dinsdag bevallen, 1 keer 's avonds de andere 2 keer in de morgenstond.

De vierde keer op woensdag, dit was een meid dus ja, die wilde wat anders.......

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 17 feb 2008 22:18

Ben benieuwd hoe het met de zwangeren gaat! :)
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 18 feb 2008 10:03

bloempie schreef:Ben benieuwd hoe het met de zwangeren gaat! :)

Hier gaat alles oké! Maar ja, ik zit nu opruim 26 weken, dus nog in de middenfase... De eerste kwaaltjes zijn over, buik zit nog niet in de weg. Dus er op dit moment toch maar echt van proberen te genieten. Alleen het slapen gaat wat minder, omdat ik een 'buikslaper' ben en dat ligt niet echt lekker meer.. Dus ja, wel wat vermoeider dan normaal, maar voor de rest...
Eigenlijk zou ik eens naar de babyspullen moeten kijken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Volgens mij heb ik het meeste nog wel van de andere kids. Kan dus nooit veel zijn wat aangeschafd moet worden.
De commode krijgt wel een verfbeurt, want die is wel lelijk geworden na al die jaren intensief gebruik. De jongste van 3,5 jaar gebruikt hem nu nog als 'klerenkast'.. :D Dat krijg je volgens mij als je het anders niet gebruikt..

Ik krijg ook bonnen binnen van babydozen om op te halen.. Weten jullie of die van kruidvat en prenatal nog leuk zijn? Ik zag pas bij kruidvat blauwe en roze dozen staan... Wat moet je pakken...? Als ik bv. de roze pak, denken ze zeker dat ik al weet dat het een meisje wordt.. En we weten het niet..... :)

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 18 feb 2008 10:04

jantine76 schreef:
bloempie schreef:Ben benieuwd hoe het met de zwangeren gaat! :)

Hier gaat alles oké! Maar ja, ik zit nu opruim 26 weken, dus nog in de middenfase... De eerste kwaaltjes zijn over, buik zit nog niet in de weg. Dus er op dit moment toch maar echt van proberen te genieten. Alleen het slapen gaat wat minder, omdat ik een 'buikslaper' ben en dat ligt niet echt lekker meer.. Dus ja, wel wat vermoeider dan normaal, maar voor de rest...
Eigenlijk zou ik eens naar de babyspullen moeten kijken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Volgens mij heb ik het meeste nog wel van de andere kids. Kan dus nooit veel zijn wat aangeschafd moet worden.
De commode krijgt wel een verfbeurt, want die is wel lelijk geworden na al die jaren intensief gebruik. De jongste van 3,5 jaar gebruikt hem nu nog als 'klerenkast'.. :D Dat krijg je volgens mij als je het anders niet gebruikt..

Ik krijg ook bonnen binnen van babydozen om op te halen.. Weten jullie of die van kruidvat en prenatal nog leuk zijn? Ik zag pas bij kruidvat blauwe en roze dozen staan... Wat moet je pakken...? Als ik bv. de roze pak, denken ze zeker dat ik al weet dat het een meisje wordt.. En we weten het niet..... :)

Pak je ze allebei :mrgreen:

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 18 feb 2008 10:09

Ik vond de doos van Prenetal wel leuk! Maar van het Kruidvat had ik de bon opgestuurd en heb ik nooit iets van gehoord........

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 feb 2008 10:52

Prenatal was leuk, Kruidvat vond ik niets aan.. :)

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 feb 2008 12:18

nee kruidvat zat echt niks in... heb hem wel weer aangevraagd, weet maar nooit of hij veranderd is :mrgreen:

Hier gaat het wel weer goed, moet heel regelmatig eten en als ik dat niet doe wordt ik snel duizelig enzo.

Sarah slaapt gelukkig weer netjes door dus de nachtrust komt ook weer terug :)

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 18 feb 2008 14:08

Ok, dus wel op naar prenatal en bij kruidvat.... dan maar 2 ( een blauwe en roze) om het toch maar leuk te maken....? :lol: :lol:

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 feb 2008 14:13

Hier had je geen blauwe of roze dozen.
Je moest gewoon de bon afleveren bij de kassa, en dan kreeg je een doos.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 18 feb 2008 14:16

misschien zijn het de babydozen voor als de baby is geboren, voor een jongen blauw en voor een meisje rolse? Hier zijn het gestreepte dozen, alle kleuren wat.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 18 feb 2008 14:28

Dacht idd ook dat het wel babydozen zouden zijn.
Anders doen ze 'm nooit roze of blauw.
Neem ook aan dat ze overal gestreept zijn.

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 18 feb 2008 16:18

Gelukkig dat het met de andere zwangeren ook goed/voorspoedig gaat.
Hier gaat gelukkig alles nog goed. Tis nu elke dag afwachten wat er gaat gebeuren...wel regelmatig last van 'harde' buiken, mn als ik (te) actief ben geweest! morgen weer naar de vk dus ben benieuwd....
in huis nu ook alles klaar, net op laatste moment nog ff draadloos internet aangesloten op de computer (manlief intereseert dat nooit zo en ik vind het wel leuk om dat uit te proberen :wink: )
alles staat lekker klaar dus afwachten maar. en het is gelukkig lekker weer dus genieten........
khoorde vanochtend van een kennis dat er hier heeeel veel zwangeren al over tijd lopen en dat de vk daar niet echt heel blij mee zijn, dus misschien is het dan donderdag wel raak, tis dan nl volle maan :wink:
maar we wachten af!

Wb babydozen, kvond het wel leuk alleen al die onzinnige folders en informatiedingen :? gingen zo de oud papier bak ik bij mij! kvond de wij jonge ouders wel leuk om te lezen en doe ik nog steeds graag!

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 21 feb 2008 17:21

En Kamille hoe gaat het ermee? Het is al zover of het is bijna zover. En hoe gaat het verder met de zwangere vrouwen?
Leef je droom.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 feb 2008 18:03

Vandaag bij de ha geweest, voel me niet zo heel lekker, telkens duizelig, hartkloppingen en erge hoofdpijn. Bloeddruk was goed, hb was goed en morgen krijg ik de uitslag van het hartfilmpje (van mij), maar de assistente vond het er wel redelijk goed uit zien.
Vraag me nog steeds af wat het nu is, heb soms het idee dat ik ga vallen terwijl ik gewoon zit. heel vreemd, maar het zal wel over gaan :wink:

woensdag mag ik weer voor controle naar de verloskundige, als het dan niet over is ga ik daarna bij de ha weer een afspraak maken.

Terug naar “Archief”