Moderator: Moderafo's
Ik ken hier enkele gezinnen, gewoon boerenmensen in een dorp of zelf in het buitengebied met minstens 8 kinderen waar de kinderen op de sloffen atheneum doen. de "dommere" kinderen gaan naar de havo. Enkelen studeren 2 studies tegelijkerijd aan de universiteit. Dus je hoeft niet perse minder begaafd te zijn al je veel broers en zussen hebt. Ook sociaal ben je vaak best goed omdat je rekening moet houden met veel mensen.
jamillah schreef:Hier werd het sterk aangeraden om door te leren, had ik maar een keer geluisterd naar mn ouders, dan had ik nu allang voor de klas gestaan
paprikameisje2 schreef:jamillah schreef:Hier werd het sterk aangeraden om door te leren, had ik maar een keer geluisterd naar mn ouders, dan had ik nu allang voor de klas gestaan
haha... ik stond voro de klas.. ik had net zo goed direct kunnen gaan werken! diploma twee jaar geleden gehaald.. en k ben nu fulltime intrieurverzorgster en ook meteen kinderverzorgster!! kan beide ook zonder diploma
*|Scatie schreef:Lalage schreef:Hmz, en jij kan ook niet voor wat meer inkomsten zorgen?
Ik werk me al zo'n beetje over de kop, werkweken van 60 uur vind ik gewoon teveel. En als ik dan vrij ben, gaat m'n schoonmaakwerk wel door en ben ik voor m'n gevoel nog niet vrij.
Maar we wachten even af tot maandag... en hopelijk goed nieuws!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten