Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 12 feb 2008 15:32

Evelien schreef:
*Annet* schreef:Daar ga in onder het fietsen over nadenken.

menschen ga achter de peecee vandaan, de sun is shining, ga buiten vitamines opdoen!

ik zit buiten. :mrgreen:

Vitamines op doen? Is het mooi weer dan bij jullie? Hier is het mistig en kououououououod. Vreselijk :(
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 12 feb 2008 15:46

parkiet schreef:
Evelien schreef:

menschen ga achter de peecee vandaan, de sun is shining, ga buiten vitamines opdoen!

Vitamines op doen? Is het mooi weer dan bij jullie? Hier is het mistig en kououououououod. Vreselijk :(

kweet niet waar jij woont. Maar hier in het midden van t het land (a'sfoort eo) is het heel mooi weer. de zon schijnt hier al heel de dag.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 12 feb 2008 16:17

en toen was de zon zo warm dat je bijna flauw valt :shock: Wist niet wat me overkwam, nog nooit meegemaakt en ik wijt het aan de zwangerschap. Opeens zwart voor mn ogen, draaierig, snikheet, transpireren en niet meer normaal kunnen lopen. Gelukkig net het huis gehaald, op de bank geploft, daarna een stuk fruit gegeten met veel suiker, een pizzabroodje en drinken. Nu gaat het weer goed, denk dat het de suiker was icm de zon op mn rug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 feb 2008 16:27

hier begint het nu mistig te worden.. was wel heerlijk zonnig... maar kouddddddd... brrrr ..... we zijn net ff te fietsen geweest en milan speelt nu nog in de tuin...

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 12 feb 2008 18:32

Evelien schreef:
parkiet schreef:
Evelien schreef:

kweet niet waar jij woont. Maar hier in het midden van t het land (a'sfoort eo) is het heel mooi weer. de zon schijnt hier al heel de dag.

Groningen... Hier is het de hele dag koud en mistig geweest.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 12 feb 2008 18:40

tgaat nogal offtopic om hier over het weer te praten :wink:

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 12 feb 2008 20:51

*Annet* schreef:hoe oud zijn je andere kinderen, Jantine?

De anderen zijn 8 en 7 jaar en de jongste hoopt deze zomer 4 te worden. 't Was anders rustig hier in huis geworden.. Daar krijg ik nogal wat reacties op :) Zaterdag nog: had je lekker na de zomervakantie je handen vrij kunnen hebben en dan weer een kleintje! 'k Heb haar maar gerustgesteld dat het zéér welkom is! Het leek mij namelijk maar niets om zonder kids thuis te zijn. Ik vind het nu al erg rustig als de jongste weg is...

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 12 feb 2008 20:53

Kamille: sterkte met de laatste loodjes. Het wordt nu wel spannend nu het zo dicht bij komt!!!

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 13 feb 2008 12:12

jantine76 schreef:Kamille: sterkte met de laatste loodjes. Het wordt nu wel spannend nu het zo dicht bij komt!!!

Ja dank je wel. Elke dag denk ik zal het vandaag gebeuren? Morgen op mijn neefje passen hoop dan alleen niet dat het komt :wink: maar anders kan ik hem gelukkig bij zijn oma brengen

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 feb 2008 13:26

elke dag hoopte ik erop... toen legde ik mij er bij neer dat het nog wel even kon duren.. en ging me voorbereiden op de trouwerij van mn broer die zou trouwen als ik 41w4d was.. 's middags naar de stad geweest om kleren te kopen.. helemaal er vanuit gegaan dat ik er wel heen zou kunnen gaan...

Die nacht daarna ben ik bevallen :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 13 feb 2008 16:28

Dus Kamille, ga nog even lekker de stad in :P

Overigens is woensdag wel een van de meest voorkomende dagen dat de bevalling begint!!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 13 feb 2008 18:55

lammetje schreef:Dus Kamille, ga nog even lekker de stad in :P

Overigens is woensdag wel een van de meest voorkomende dagen dat de bevalling begint!!!

De weekenden toch? :shock: schijnt als de man thuis is, dat de vrouw rustiger wordt, daardoor meer ontspant en de bevalling begint :idea:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 feb 2008 19:17

hier bevallen op een dinsdag en vrijdag..

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 13 feb 2008 19:40

Hier twee keer op zondag, een dag voor uitgerekende datum.

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 13 feb 2008 20:22

Hier een keer op donderdagavond, donderdag/vrijdagnacht en een keer op vrijdagmorgen bevallen. Bij de derde ik gekscherend: het wordt of deze donderdag/vrijdag, anders wordt het een week later. En ja hoor, 's nachts om 4 uur is ze geboren! :lol: Vraag me af of ik op het laatst daar weer vanuit zal gaan. Zal wel leuk wezen, eigenlijk!

M'n schoonzus loopt inmiddels ruim een week overtijd. Ze is wel zat, geloof ik. Kan ik me voorstellen. Vanmorgen ging hier al vroeg de telefoon. Ik gelijk: daar heb je ze!!! Maar nee, nog niet! Hoe moet zij zich dan wel niet voelen?

Terug naar “Archief”