De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 13 feb 2008 10:53

TJ; heerlijk zo'n slapend jochie met zn kont naar boven! Doen volgens mij alle kinderen hé, in zo'n houding slapen :lol:

Ik heb echt niet extreem veel kleding, ze moet van mij wel alles aan kunnen. Wel kleding die ze heeft gehad wat ze niet meer gaat passen (bv zomer in de maat waar ze nu inzit)

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 13 feb 2008 11:13

Ik heb ook echt zoveel kleertjes gekregen.. Van maat 50 tot 86. :redface:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 13 feb 2008 11:28

Lief die foto Lammetje!! Wat n mooie dochter hebben jullie :8>!!
Wat de toekomst brengen moge........

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 13 feb 2008 12:16

Evelien schreef:
Loucom schreef:Bij mij in de buurt van de baby's gaat het wat minder.
Buurmeisje van 5 maanden heeft sinds kort beugels omdat ene heup niet goed zit en daardoor ene been korter is dan ander.
Mijn nichtje van 1,5 maand ligt nu in het ziekenhuis. RS-virus en omdat haar veel moeite kost met ademen krijgt zuurstof toegediend. Verder kan het ziekenhuis niks doen.
En neefje van 1 maand heeft een te snelle ademhaling waar ze nog niet van weten hoe het komt.

Haai leuke fotos, hij ziet er heel lief en tevreden uit. :D

rs virus nou vertel mij wat....

Mijn nichtje was nog geen 2 maanden en had het RS virus. (ze is nu 14 maanden) en heeft pas weer het RS virus gehad. Ze is afgevallen. Toen was het weer over. En nu ademt ze alsof haar leven er van afhangt. (alsof je een boom hoort omzagen) Echt zo sneu.

Mijn nichtje is gisteren weer thuisgekomen. Dat mocht als ze een nacht zonder zuurstof kon. Maar ik heb ook gehoord als de eerste keer te vroeg naar huis worden gestuurd kunnen ze daarna de rest van hun leven last van zwakke longen hebben.

Ik weet dat beugels bij kinderen wel vaker voorkomen, maar vindt het wel heel sneu.
Leef je droom.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 13 feb 2008 13:20

ik heb nl maar vijf stelletjes... ze spuugde niet.. tot vandaag, heel dr bedje dr onder... aah.. zielig.. en ik heb dr gewoon laten janken! voel me nu slechte oeder :oops:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 feb 2008 13:34

Loucom schreef:
Evelien schreef:
Buurmeisje van 5 maanden heeft sinds kort beugels omdat ene heup niet goed zit en daardoor ene been korter is dan ander.
Mijn nichtje van 1,5 maand ligt nu in het ziekenhuis. RS-virus en omdat haar veel moeite kost met ademen krijgt zuurstof toegediend. Verder kan het ziekenhuis niks doen.
En neefje van 1 maand heeft een te snelle ademhaling waar ze nog niet van weten hoe het komt.

Mijn nichtje was nog geen 2 maanden en had het RS virus. (ze is nu 14 maanden) en heeft pas weer het RS virus gehad. Ze is afgevallen. Toen was het weer over. En nu ademt ze alsof haar leven er van afhangt. (alsof je een boom hoort omzagen) Echt zo sneu.

Mijn nichtje is gisteren weer thuisgekomen. Dat mocht als ze een nacht zonder zuurstof kon. Maar ik heb ook gehoord als de eerste keer te vroeg naar huis worden gestuurd kunnen ze daarna de rest van hun leven last van zwakke longen hebben.

Ik weet dat beugels bij kinderen wel vaker voorkomen, maar vindt het wel heel sneu.

Wanneer is het te vroeg om een kind met RS virus naar huis te sturen! Want heel veel kinderen die het RS virus hebben liggen niet allemaal in het ZH.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 13 feb 2008 14:05

Evelien schreef:
Loucom schreef:
Evelien schreef:

Wanneer is het te vroeg om een kind met RS virus naar huis te sturen! Want heel veel kinderen die het RS virus hebben liggen niet allemaal in het ZH.

Kinderen onder de 6 maanden worden in principe altijd in het ZH opgenomen als ze het RS virus hebben. Kinderen boven de 6 maanden blijven ook weleens thuis, vaak ook omdat er geen plek meer is in het ZH, dit omdat vaak veel kinderen tegelijk besmet zijn (het heerst zeg maar). Dan nemen ze alleen de kleinsten in heet ZH op. Het klinkt misschien erg vervelend, zeker als je er mee te maken hebt, maar ik weleens gehoord dat er geen kinderen aan overlijden.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 13 feb 2008 14:29

nou daar ben ik het niet mee eens!

De arst die mijn nichtje onderzocht constateerde zeker het RS virus. Omdat ze wel dronk en natte luiers had. Hoefde ze niet opgenomen te worden in het zh. En toen was ze nog geen 2 maanden oud!

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 feb 2008 15:55

wat een lieve foto's lammetje en TJ !!! Gaaf zeg die slapend op de vloer :lol:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 13 feb 2008 20:31

Hoeveelheid kleren vind ik lastig te bepalen. Het ene kind heeft aan 5 stelletjes genoeg en een ander echt niet. Als ik er tegen moet wassen om weer schone te hebben dan moet er volgens mij echt meer komen.
Ik vind het persoonlijk jammer om te veel te hebben, want dan heb je er niet echt plezier van gehad als het te klein geworden is... Maar ja, het is moeilijk aan te geven wat je in de kraamtijd bv. krijgt. Bij m'n jongste weet ik nog dat ik veel gekregen gehad, maar dat het redelijk gespreid was tussen maat 56 tot 80. Maar alles had ze niet veel gedragen. Vond ik best een beetje jammer.
Maar daar heeft m'n zus weer plezier van gehad, want die had weinig kleertjes gekregen en haar baby heeft het nog weer met plezier gedragen!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 13 feb 2008 20:35

Hij heeft een lekker kontje TJ :mrgreen: !

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 13 feb 2008 21:38

@ Lammetje, wat een schattige foto. echt lief staan jullie dr op.

@ TJ, wat ligt Milan dr knus :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

Ansje
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 14 feb 2008 11:37

Ik weet niet of ik de link al weleens gepost heb, maar op deze website staat mijn zoontje (met koptelefoon op) 8)
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 feb 2008 11:45

Ansje schreef:Ik weet niet of ik de link al weleens gepost heb, maar op deze website staat mijn zoontje (met koptelefoon op) 8)

had je al gepost... :mrgreen: maar blijft leuk!

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 14 feb 2008 12:37

@Ansje: Leuke foto!
Ook een leuk museum he? Wij zijn er pas ook geweest. Was een erg leuke dag.

Terug naar “Archief”