Ik aanbid Jezus; de Vader en de Heilige Geest!
Jezus is God...
Moderators: henkie, elbert, Moderafo's
hollandse_kees schreef:haha dat zeg je wel leuk.. wel, als het jou goed doet, wie ben ik om je dan dat af te willen pakken!? Dit is ook niet mijn bedoeling , ik respecteer jou geloof. Maar als ik je iet mag vragen he, aandid jij dan god of jezus in zo'n gebed? mocht dit god zijn, dan ben je goed bezig!!
Maar als het jezus is, dan snap ik dat niet zo goed eerlijk gezegd, want waaarom wordt een profeet aanbeden dan?
groetjes
sela schreef:'geloof idd dat het niet erg is om binnen de vertrouwdheid van dit forum daar voor uit te komen...
en om in de woorden en taal van deze vertrouwde omgeving te blijven: 'misschien zijn je ogen nog niet geopend, hollandse kees; je oren nog niet doorgeboord'
hollandse_kees schreef:sela schreef:'geloof idd dat het niet erg is om binnen de vertrouwdheid van dit forum daar voor uit te komen...
en om in de woorden en taal van deze vertrouwde omgeving te blijven: 'misschien zijn je ogen nog niet geopend, hollandse kees; je oren nog niet doorgeboord'
lieve schat kun jij me dan anwoordt geven op de vraag die essie niet kon beantwoorden?? wie is god nou? en wil er 1 horen, want god is 1 en niet 3 of 4 of wat dan ook.... dan moet je ook niet met profeten aankomen of met gewoon mensen...
vriendelijk dank alvast
hollandse_kees schreef:sela schreef:'geloof idd dat het niet erg is om binnen de vertrouwdheid van dit forum daar voor uit te komen...
lieve schat kun jij me dan anwoordt geven op de vraag die essie niet kon beantwoorden?? wie is god nou? en wil er 1 horen, want god is 1 en niet 3 of 4 of wat dan ook.... dan moet je ook niet met profeten aankomen of met gewoon mensen...
vriendelijk dank alvast
hollandse_kees schreef:ten eerste was sela helemaal niet respectvol in wat ze zei.. waarom zegt ze dat ik blind ben en dergelijke???
mmaar goed, zoals je weet staat de bijbel vol beeldspraak, dat weet je maar al te geod, hoe kan je dan zeggen dat daar wordt bedoeld dat god in 3 stukken is verdeeld... of uit 3 eenheden bestaat, ik lees dat daar echt niet uit hoor.. ik en jij kunnen van mening eens zijn, wat ons 1 maakt, wil dit zeggen dat ik dezelfde persoon ben als jij???
groeten
hollandse_kees schreef:ik reageer alleen op essie, ze weet tenminste wat respect is, ik zeg namelijk toch ook niet tegen jullie dat jullie maar dom zijn dat jullie een god aanbidden die helemaal geen god is... ik blijf toch ook gewoon netjes en respectvol, en hou ook gewoon rekening met jullie veoelens..
maar goed ik reageer alleen op essie...
je geeft die 3 dingen aan die god zijn, maar hoe kan god god zijn en tegelijk zijn zoon?? kan jou vader zowel jou vader zijn als jou zus???
raar is dat vind ik, maar leg uit als je vind dat ik maar dom ben..
vriendelijk groet
essieee schreef:hollandse_kees schreef:sela schreef:'geloof idd dat het niet erg is om binnen de vertrouwdheid van dit forum daar voor uit te komen...
vriendelijk dank alvast
Ik kan het uitleggen, maar je bent het niet met me eens!
God is;
De Vader
De Zoon
de Heilige Geest!
Samen éen God!
Het is niet te begrijpen; Maar moet dat ook?
hollandse_kees schreef: wie is god nou? en wil er 1 horen, want god is 1 en niet 3 of 4 of wat dan ook.... dan moet je ook niet met profeten aankomen of met gewoon mensen...
Terug naar “[Religie] - Open forum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten