inscriptie trouwringen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 08 feb 2008 12:45

Ik heb een hele mooie stalen ring van mijn vriend gehad (mat staal, minder fel dan zilver en sterker) en ik wilde zijn naam en de datum dat we een relatie kregen (verkering klinkt zo raar :oops: ) maar er is niets van gekomen. Ik ben ook de bon kwijt van de ring, dus ik kan het niet alsnog laten doen.

Hij heeft (nog) geen ring, dus dat is makkelijk.

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 08 feb 2008 14:02

Het nadeel vind ik wel, dat ik niet zo snel een zilveren ring erbij doe. Dat vind ik niet zo mooi. Maar gouden ringen zijn zo duur!

Dat vind ik nu ook. Ik twijfel of een zilveren ketting wel kan bij een gouden ring. Wat vinden jullie?

ik draag mn trouwring nooit

Dat was dan ook zonde geld voor die ene dag :lol:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 08 feb 2008 15:12

Ik vind dat een zilveren ketting wel bij een gouden ring kan. Ze zitten toch niet vlakbij elkaar.

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 feb 2008 17:57

*Annet* schreef:Ik vind dat een zilveren ketting wel bij een gouden ring kan. Ze zitten toch niet vlakbij elkaar.

Dat vind ik ook hoor. Ik wou vroeger altijd een wit gouden ring, maar uiteindelijk konden we daar geen mooie in vinden en is het dis een gewone gouden geworden. Voor de rest draag ik dus geen goud. Ik hou namelijk helemaal niet van goud. Vind zilver mooier. Ik draag trouwens niet veel sieraden. Alleen mijn trouwring en een zilveren armband met twee kinderkopjes eraan waar de namen en de geboortedata van mijn twee zoontjes in staan gegraveerd. Voor de rest alleen een ketting als ik een leuke bij mijn kleren kan vinden.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 08 feb 2008 18:34

Dat vind ik wel veel rosekapje! ;)
Ik draag nooit en dan ook nooit sierraden. Ik word gek van die meuk aan m'n lijf. Toen GB me ten huwelijk vroeg heb ik een nepzilveren ring van hem gehad... om te wennen. :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 08 feb 2008 21:03

wij hebben een trouwring met geelgoud en witgoud want als ik sieradend draag is het bijna altijd zilver omdat ik dat mooier vind en dat kan gewoon met wit goud

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 08 feb 2008 21:05

wij hebben een witgouden trouwring gewoon omdat ik dat mooier vind dan geelgoud. Ik had ook best een zilveren trouwring gewild, maar mijn man vind dat niet kunnen. Volgens hem zijn trouwringen goud!

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 08 feb 2008 21:16

LeChat schreef:Wij hebben in onze (vrienschaps)ringen alleen de voornaam + datum gegraveerd.

Wij ook zo precies!:D
Stap voor stap, weer een stapje verder.

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 08 feb 2008 21:47

Wij enkel een naam. Daar moet binnenkort een datum bij. :mrgreen:

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 feb 2008 16:07

rosekapje schreef:
*Annet* schreef:Ik vind dat een zilveren ketting wel bij een gouden ring kan. Ze zitten toch niet vlakbij elkaar.

Dat vind ik ook hoor. Ik wou vroeger altijd een wit gouden ring, maar uiteindelijk konden we daar geen mooie in vinden en is het dis een gewone gouden geworden. Voor de rest draag ik dus geen goud. Ik hou namelijk helemaal niet van goud. Vind zilver mooier. Ik draag trouwens niet veel sieraden. Alleen mijn trouwring en een zilveren armband met twee kinderkopjes eraan waar de namen en de geboortedata van mijn twee zoontjes in staan gegraveerd. Voor de rest alleen een ketting als ik een leuke bij mijn kleren kan vinden.
grappig, wij hebben wel een witgouden ring :D tenminste.. het is een ring in 3 delen: tegen elkaar aangeplakt: een dunne ring goud, witgoud en nog een keer goud. Echt heel stoer dus :) (vonden we zelf :wink: ). Ik draag daarbij in mijn vrije tijd: mijn zilveren armband, een zilveren ketting met een hartje en een kruisje en mijn zilver-goud horloge (zilveren band zeg maar met kleine stukjes goud er in) ik vind het wel gaaf staan :lol:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 13 feb 2008 16:10

Ik draag nooit zilver. Gouden oorbellen, gouden kettinkje, en gouden trouwring.
ik vind zilver en goud niet zo mooi bij elkaar staan eigenlijk. Goud staat mij gewoon veel mooier dan zilver, i.c.m. mn haarkleur, daarom droeg ik altijd al goud. maar goud is zo duur :(
Wij wilden eerst een goudgele trouwring met een witgouden randje erin. Maar toen we eenmaal bij de juwelier waren en onze ringen zagen die we nu hebben, waren we meteen verkocht. Op dat moment vond ik een witgouden randje een beetje te tijdelijk. Dus zijn het geelgouden geworden met een glimmend geelgoud randje erin. Past goed bij mn kettinkje en oorbellen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

roosje2
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor roosje2 » 20 feb 2008 18:33

Wij hebben naam, verlovingsdatum en trouwdatum erin staan.
Kheb ook wel eens gehoord dat iemand een vingerafdruk van de partner erin had staan. ( weet ik alleen niet of ze de datum of naam erbij hadden gezet).

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 01 mar 2008 13:44

roosje2 schreef:Wij hebben naam, verlovingsdatum en trouwdatum erin staan.
Kheb ook wel eens gehoord dat iemand een vingerafdruk van de partner erin had staan. ( weet ik alleen niet of ze de datum of naam erbij hadden gezet).
een vingerafdruk lijkt mij ook wel stoer om er in te laten zetten :P jammer genoeg past het er nu niet meer bij bij onze ringen..
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”