Hij heeft (nog) geen ring, dus dat is makkelijk.
Moderator: Moderafo's
Het nadeel vind ik wel, dat ik niet zo snel een zilveren ring erbij doe. Dat vind ik niet zo mooi. Maar gouden ringen zijn zo duur!
ik draag mn trouwring nooit
*Annet* schreef:Ik vind dat een zilveren ketting wel bij een gouden ring kan. Ze zitten toch niet vlakbij elkaar.
grappig, wij hebben wel een witgouden ringrosekapje schreef:*Annet* schreef:Ik vind dat een zilveren ketting wel bij een gouden ring kan. Ze zitten toch niet vlakbij elkaar.
Dat vind ik ook hoor. Ik wou vroeger altijd een wit gouden ring, maar uiteindelijk konden we daar geen mooie in vinden en is het dis een gewone gouden geworden. Voor de rest draag ik dus geen goud. Ik hou namelijk helemaal niet van goud. Vind zilver mooier. Ik draag trouwens niet veel sieraden. Alleen mijn trouwring en een zilveren armband met twee kinderkopjes eraan waar de namen en de geboortedata van mijn twee zoontjes in staan gegraveerd. Voor de rest alleen een ketting als ik een leuke bij mijn kleren kan vinden.
een vingerafdruk lijkt mij ook wel stoer om er in te laten zettenroosje2 schreef:Wij hebben naam, verlovingsdatum en trouwdatum erin staan.
Kheb ook wel eens gehoord dat iemand een vingerafdruk van de partner erin had staan. ( weet ik alleen niet of ze de datum of naam erbij hadden gezet).
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten