onze dag zag er zo uit
05.55 wekker ging
06.00 samen met mijn zusje naar de kapper 10 min lopen
06.15 makeup
07.00 haar opsteken
08.30 klaar bij de kapper
08.40 onze ma kwam ons ophalen
09.00 jurk enz alles aan
09.20 arnold haalde mij thuis op
nog wat foto's gemaakt enz en mijn zusje der vriendin opgehaald gingen mee met de foto's en nog 2 vrienden van ons
09.45 aangekomen in yerseke foto's gemaakt door gereden naar wemeldinge foto's gemaakt doorgereden naar Kapelle foto's gemaakt
11.45 klaar met foto's maken maar te vroeg om naar locatie te gaan even bij arnold thuis plaspauze gehouden
12.10 aangekomen bij locatie welkom geheten door iedereen enz mededelingen en broodjes gegeten.
12.30 groepsfoto's gemaakt met familie vrienden
13.00 naar gemeentehuis
13.10 daar aangekomen op gemak naar binnen
14.00 weer buiten groepsfoto gemaakt kon nergens anders ruim 60 man
14.10 naar de kerk in rilland
14.25 bij de kerk aangekomen (voelde ik me net de koninggin stond nogal veel mensen)
16.00 kerk uit
16.30 aangekomen bij locatie welkomslied gezongen voor ons
feestgids in kunnen kijken (erg )
felicitaties van ouders familie en vrienden
17.00 bruidstaart aangesneden foto's gemaakt
18.00 eten met zijn allen luxe broodmaaltijd en een heel leuk voordrachtje van mijn ouders en broertje en zusje met een powerpoint presentatie over mij.
19.30 klaar met eten alles gereed maken voor receptie
20.00 receptie en feest mensen kwamen gelijk aan.
21.30 receptie afgelopen
feestavond begint
heel veel voordrachtjes enz voor ons gedaan
02.00 iedereenbedankt bossen bloemen uitgedeeld bierpakketen en kado' s voor de ceremonie juffen
Toen moesten we alles in de auto gaan doen ik liep in mijn trouwjurk te sjouwen met mijn crocs eronder
we hadden 8 bananendozen vol met kado's die op ons sloegen en met gedichten enz
toen nog alle bloemen boeken gereedschap enz enz we konden niet meenemen dus aanstaande zwager is meegereden thuis aangekomen 02.45 hing er een spandoek op mijn auto zat helemaal onder schilderstape en binnen gekomen in de hal hing een slinger van harte gefeliciteerd de trap stond vol met bekers water en ons bed lag vol met balonnen de badkamer was vol met balonnen en de wc. dus die hebben we eerst nog even lek gestoken en hebben de boel de boel gelaten en zijn in bed alle gedichten en kaarten enz gaan lezen erg leuk en toen lekker gaan slapen en toen was het denk ik 04.00 in de nacht.
deze dag was erg lang maar echt voorbij gevlogen maar wij hebben als relaxt ondervonden omdat alles tot in de puntjes geregeld was en hebben genoten van alles zou het zo weer overdoen
(sorry voor lange verhaal )