Joran van der Sloot, schuldig of niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Atheist1984

Re: Joran van der Sloot, schuldig of niet?

Berichtdoor Atheist1984 » 05 feb 2008 17:27

Markie schreef:Persoonlijk vind ik het jammer dat hij gewoon nog vrij rond loopt. Hij heeft veel meer op zijn geweten dan hij tijdens die geheime opnames verklaard heeft. Dat weet ik zeker.

Ja maar daar krijg je iemand niet mee veroordeeld. Je zult met hard bewijs op de proppen moeten komen. Ik zelf denk ook wel dat hij iets op zn geweten heeft. Iemand gaat dit toch niet zomaar vertellen terwijl het onzin zou zijn.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 feb 2008 17:42

Ach N. heeft zich zelf bezat dus als ze inderdaad al op het strand overleden is dan is dat haar eigen schuld en is J. alleen aan te rekenen dat hij bij heeft gedragen aan het verdwijnen van het lijk.

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 05 feb 2008 17:45

rafaell schreef:Ach N. heeft zich zelf bezat dus als ze inderdaad al op het strand overleden is dan is dat haar eigen schuld en is J. alleen aan te rekenen dat hij bij heeft gedragen aan het verdwijnen van het lijk.

Mwa ik denk dat we er toch nooit achter zullen komen wat er daadwerkelijk is gebeurt. Dat weet Joran zelf en God, dus Joran zal gerust zijn ' verdiende' loon krijgen :)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 feb 2008 17:48

Lekker godsbeeld heb je :wink:

The Engineer
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor The Engineer » 05 feb 2008 18:01

Natalee zichzelf bezat? Daar is nog steeds geen zekerheid over. Joran heeft, naar eigen zeggen, Natalee het megasterke Bacardi 151 gevoerd. Dat heeft een alcoholpercentage van een dikke 70% en mag niet los gedronken worden. Dat heeft hij haar dus wel laten doen. Het is niet ondenkbaar dat Joran wist wat dat spul met een menselijk lichaam kan doen en dat ie zo misbruik van haar wilde maken.

Voor mij is hij schuldig en mag hij voor het peleton.
"Being second is to be the first of the ones who lose."

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 feb 2008 18:03

Nou Joran zit dus bij de Bilderbergclub en bij Skill and Bones

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 05 feb 2008 18:04

The Engineer schreef:Natalee zichzelf bezat? Daar is nog steeds geen zekerheid over. Joran heeft, naar eigen zeggen, Natalee het megasterke Bacardi 151 gevoerd. Dat heeft een alcoholpercentage van een dikke 70% en mag niet los gedronken worden. Dat heeft hij haar dus wel laten doen. Het is niet ondenkbaar dat Joran wist wat dat spul met een menselijk lichaam kan doen en dat ie zo misbruik van haar wilde maken.

Dat gebeurt ook gerust wel als hij schuldig is :)

The Engineer
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor The Engineer » 05 feb 2008 18:05

Hij weet er meer vanaaf maar wil dat niet kwijt. Dan wordt je wat mij betreft aansprakelijk gesteld voor de moord en verdwijning van Natalee en daarvoor mag je wat mij betreft voor het peleton.
"Being second is to be the first of the ones who lose."

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 feb 2008 18:06

The Engineer schreef:Natalee zichzelf bezat? Daar is nog steeds geen zekerheid over. Joran heeft, naar eigen zeggen, Natalee het megasterke Bacardi 151 gevoerd. Dat heeft een alcoholpercentage van een dikke 70% en mag niet los gedronken worden. Dat heeft hij haar dus wel laten doen. Het is niet ondenkbaar dat Joran wist wat dat spul met een menselijk lichaam kan doen en dat ie zo misbruik van haar wilde maken.

Mwa de officiële lezing van de barkeepers is anders volgens het politieverslag.

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 05 feb 2008 18:06

The Engineer schreef:Hij weet er meer vanaaf maar wil dat niet kwijt. Dan wordt je wat mij betreft aansprakelijk gesteld voor de moord en verdwijning van Natalee en daarvoor mag je wat mij betreft voor het peleton.

Ja misschien dat hij dan wel praat bedoel je?

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 05 feb 2008 18:08

rafaell schreef:

Mwa de officiële lezing van de barkeepers is anders volgens het politieverslag.

Ik geloof al die vage verslagen van de politie van Aruba niet. Die vader was daar politierechter in opleiding met allemaal vriendjes, dat zegt al genoeg.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 05 feb 2008 18:09

The Engineer schreef:Hij weet er meer vanaaf maar wil dat niet kwijt. Dan wordt je wat mij betreft aansprakelijk gesteld voor de moord en verdwijning van Natalee en daarvoor mag je wat mij betreft voor het peleton.

Gelukkig niet volgens ons rechtsysteem.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 05 feb 2008 18:09

Mag ik je op je onderschrift wijzen? :roll:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

meelezer
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor meelezer » 05 feb 2008 18:14

Lovely schreef:
rafaell schreef:Ach N. heeft zich zelf bezat dus als ze inderdaad al op het strand overleden is dan is dat haar eigen schuld en is J. alleen aan te rekenen dat hij bij heeft gedragen aan het verdwijnen van het lijk.

Mwa ik denk dat we er toch nooit achter zullen komen wat er daadwerkelijk is gebeurt. Dat weet Joran zelf en God, dus Joran zal gerust zijn ' verdiende' loon krijgen :)

Wel eens van die man die naast Jezus stierf gehoord?

Lovely
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lovely » 05 feb 2008 18:16

meelezer schreef:
Lovely schreef:

Wel eens van die man die naast Jezus stierf gehoord?

Ja, die vroeg om vergeving was het niet?

Terug naar “Archief”