De refowebkids [deel 3]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 feb 2008 14:41

aaaah wat een schatjes! Super leuke foto'.

Wat heeerlijk zeg dat de zolder bijna af is!

Hoelang wonen jullie nu in Nunspeet?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 03 feb 2008 14:43

Dank je :)

31 maart wonen we hier alweer een jaar ( de tijd vliegt :roll: )
Maar aangezien de vorige bewoners echt niks aan het huis hebben gedaan moet het van onder tot boven opgeknapt worden, vandaar dat we al een tijdje bezig zijn :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 feb 2008 14:45

ach tjsa.. dat is hier het zelfde probleem. m'n vriend woont er nu een jaar in (en de vorige bewoners konden het niet meer bij houden (t huis en de tuin) we kunnen wel gaan beginnen maar willen miss. eerst een verhoogde dakkapel plaatsen (en zo naar beneden werken). Maar bij jullie is dat anders, jullie hebben kinderen en wij niet. (en dat scheelt een hele boel) :wink:

Maar zeker de tijd vliegt wel ja. (31 maart al weer een jaar zeg)

maar hoe gaat het met de kids?

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 03 feb 2008 14:52

Ja het gaat goed met ze!
Timo is afgelopen week wel 2 keer van de trap gevallen ( dan is ie ook lekker eigenwijs en mag ik hem echt niet dragen en ja dan kun je uitglijden :roll: )
Nu hou ik hem dus extra in de gaten als hij de trap op en af gaat.
Hij heeft er gelukkig niks aan overgehouden ( alleen een dikke buil)
Verder gaat het prima met hem, hij zegt steeds meer woordjes o.a papa, mama, piwi ( = Merel ) tata ( = vriendje Tijmen) auto, toet toet, koe, boe, boom, koeka ( = koekje) loeloe ( = snoepje) en zo nog wat meer woorden :lol:
Verder brabbelt hij alleen nog maar , echt zinnen maken doet hij nog niet ( maar kan nog komen :) )
In Maart word hij alweer 2 !! sjonge dan denk ik wel het kleine is helemaal weg.
Maar aan de andere kant ook wel erg leuk om weer andere dingen te doen dan alleen luiers verschonen enz :mrgreen:
Het blijft een heerlijk vrolijk en ondeugend mannetje en laat echt niet het kaas van zijn brood eten door broer en zus :mrgreen:

Merel word een echt dametje en red het prima op school, ze heeft veel vriendjes en 2 leuke vriendinnetjes ( jaja de jongens zijn gek met haar :lol: )

Joshua kan nu goed lezen en schrijven en dan merk je pas echt hoe groot hij word!

Dus ja met de kinderen loopt het allemaal lekker :P

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 03 feb 2008 15:23

@Vlinder: Wat een leuke foto's! Hoe oud zijn Joshua en Merel?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 feb 2008 15:50

Hee vlinder

Echt leuke foto`s, Timo kijkt ook zo lekker ondeugend :lol:
En wat heeft Merel een mooie jurk aan, ook van Jottum? geen wonder dat de jongens achter haar aan lopen, je kleed ze gewoon veels te leuk!
En joshua wordt echt een bikkel!

Danique heeft ook al een groot bed, juniorbed, vindt het best mee vallen hoor ze kruipt toch altijd naar boven 8)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 03 feb 2008 16:14

liefje schreef:MEGASNEL :shock: Moet maandag weer met haar naar het c-bureau, denk dat ze de twaalf kilo wel gaat halen :D

En heb jij nog een leuke foto van je meisje, PPM?

Christiaan is net twee en die haalt de twaalf kilo nog niet, hij was bijna 11,5 kilo. en 90 cm.

Simon woog 6.5 kg en 63 cm (als ik me goed herrinner) ben afgelopen dinsdag met ze naar het bureau geweest.
Het belangrijkste vind ik of ze nou zwaar zijn of licht dat ze gewoon lekker in de vel zitten en gezond mogen zijn. Daarbij komt, ze moeten toch aan een gemiddelde komen dus er moeten kinderen zijn die zwaarder zijn en lichter wegen. Hier doen ze gelukkig niet moeilijk, maar in Sliedrecht (waar ik eerst ging, voordat we verhuisden) zaten ze altijd te zeuren over het gewicht van Christiaan.
Op het CB maken ze trouwens ook fouten :mrgreen: Simon was in de lengte maar een klein beetje gegroeid, dus zij nog een keer meten en nog een keer meten. Ze snapte er niks van, ik zeg ik wel, de vorige keer heb je zijn haar meegemeten 8)
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 03 feb 2008 17:05

Juliëtte weegt 7,5 kilo. Volgens mij is dat behoorlijk veel voor 4 maanden,
ik hoop eigenlijk dat het wel minder hard gaat, zo groeit ze echt uit al haar kleren voordat de winter om is!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 feb 2008 18:16

Hoe krijg ik rode wijn uit een witte maillot?

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 03 feb 2008 18:18

Ik heb wel eens gehoord dat het met zout kan. Zout erop gooien en dan moet het wegtrekken......

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 03 feb 2008 18:25

klopt maar dat moet je wel gelijk doen :oops:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 03 feb 2008 18:45

hij ligt in het koude water. Lien was zo teut dat ze niet meer wist wat ze deed :mrgreen:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 03 feb 2008 19:08

Juultje77 schreef:@Vlinder: Wat een leuke foto's! Hoe oud zijn Joshua en Merel?

Merel is 5 en Joshua word 16 februari 8 :)

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 03 feb 2008 19:19

liefje schreef:Hee vlinder

Echt leuke foto`s, Timo kijkt ook zo lekker ondeugend :lol:
En wat heeft Merel een mooie jurk aan, ook van Jottum? geen wonder dat de jongens achter haar aan lopen, je kleed ze gewoon veels te leuk!
En joshua wordt echt een bikkel!

Danique heeft ook al een groot bed, juniorbed, vindt het best mee vallen hoor ze kruipt toch altijd naar boven 8)

Ja Timo is echt een ondeugd! :mrgreen:

Bedankt voor het compliment en ja Merel's jurk is inderdaad van Jottum, die hebben echt geweldige jurken!!
Wel verschrikkelijk duur :shock: :? maar ik heb vorige week deze jurk en nog twee andere 2e hands op de kop kunnen tikken samen met nog 3 hele leuke rokjes, een shirt en een jasje ( jasje is wel nieuw maar in de opruiming :) )
Het is dan 2e hands maar het ziet er uit als nieuw! ( lijkt wel of het vorige kind wat het gedragen heeft het amper gedragen heeft :roll: )
Ook heb ik 2 jurken in de opruiming kunnen kopen, die zijn ook helemaal geweldig!
Ik zei tegen mijn man, kijk zo is het nog leuk om merkkleding te kopen :)

Joshua word zeker groot!! echt een hele vent 8)

Ik wil Timo ook op een junior bed gaan leggen, ik heb er 2 weken terug 1 van de buurvrouw gehad, haar kinderen zijn er uit gegroeid.
Ik was er wel blij mee want ook junior bedden zijn niet goedkoop volgens mij :roll:
Deze ga ik schuren en een nieuw likje verf geven en hij ziet er weer als nieuw uit :wink: 8)
Timo kruipt ook steeds naar boven in zijn ledikant, zou het kind eigen zijn?

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 03 feb 2008 19:50

@vlinder: Koop jij via Marktplaats 2handskleding? Ik wel, maar ik vind dat het wel een hoop tijd kost als je goed gaat zoeken. Maar soms heb je wel echt geluk! :)

Terug naar “Archief”