Memmem schreef:Annet, hoe gaat het nu met je zoon op school? Heeft hij het nog naar zijn zin?
Heeft hij ook een eigen kamer of slapen ze samen op 1 kamer. Hier slapen ze samen en mij lijkt het goed dat hij alleen een kamer heeft, is rustiger en overzichtelijker maar we hebben geen kamer over.
Hij roept nog steeds dat hij het niet naar zijn zin heeft op school, maar dat relativeren we wel. Hij moppert graag. Hij komt best vrolijk uit school en vertelt leuke verhalen. Hij zei juist dat vandaag een vrouw vroeg op school of hij het daar leuker vond als op zijn vorige school Hij zei: dat hij het er niet leuk vond. Toen pakten ze hem op en gingen met hem jonassen en hielden hem boven de prullenbak tot hij zei het wel leuk te vinden op school. Vond ik een leuke en ontspannen manier. De maatschappelijk werkster (van school) had juist vanmiddag gebeld dat ze langs wilde komen voor een huisbezoek. Wij denken dat die vrouw de MW is.
Hij slaapt samen met de 3e op een kamer en dat gaat prima. Voor die tijd sliep hij met nummer 2 op kamer maar dat ging wat minder op gegeven moment. Ze ergerden zich steeds aan elkaar: de een snurkte, de ander praat in de slaap of laat een scheet en weet ik veel wat. Ze liggen op stapelbed en af en toe slapen ze samen op het bovenste bed. Hij aan de buitenkant zodat zijn kleine broertje niet kan vallen.
Kun je niet met een kamerscherm de kamer in tweeën delen?