Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 01 feb 2008 17:23

Je hebt mensen - waaronder ook moderators en beheerders - die allerhande zaken kundig, op nette wijze en voorbeeldig kunnen oplossen. Ons aller Henk behoort zeker niet tot die groep. Dat geeft an sich niet, maar dan moet je van boze en verontwaardigde reacties niet vreemd op staan te kijken. Daarbij vind ik zijn handelen sowieso al bijzonder hypocriet, al zolang ik hem (digitaal!) ken.

Henkie, het zou je sieren als je je functie neerlegt. :mrgreen:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 feb 2008 19:20

Ik had het geintje wel grappig gevonden als Russell zijn account gewoon weer terug had gehad, omdat hij weliswaar een uitgesproken mening heeft, maar zeer zeker een stuk genuanceerder is dan in zijn 'vorige leven'. Dat Ara eerst zijn excuses moet aanbieden alvorens weer op het forum te mogen komen vind ik na 7 maanden wat overdreven. Hij moest beterschap beloven, en al heeft hij dat dan niet schriftelijk gedaan, hij heeft zich als Russell keurig gedragen en daarmee beterschap bewezen.
Het komt nu over alsof Henkie het absoluut niet kan hebben dat het forummanagement 7 maanden voor de gek is gehouden. (Het feit dat men niet doorhad dat het Aragorn was, zegt ook nog eens genoeg over zijn genuanceerde reacties.(!))

Kortom; Bijzonder flauwe gang van zaken. En het is jammer dat Henkie nooit eens een centimeter zal toegeven.

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 feb 2008 20:08

Smurffie schreef:Het komt nu over alsof Henkie het absoluut niet kan hebben dat het forummanagement 7 maanden voor de gek is gehouden.

Mijn idee. Dat steekt natuurlijk. Maar wees een vent en lach daar gewoon om. Je zet jezelf enùrm te kijk op deze manier.

Ik heb in die jaren refoweb Henk van verschillende kanten meegemaakt en gelukkig istie verder best cool maar op dit moment zou ik zeggen dattie een leerdoel heeft.

Mag ook wel een keer als je de dàrtig inmiddels hebt bereikt 8)

--------------------
NB

Ik moet eerlijk toegeven dat ik me ook wel even belaaitafeld voelde door Russell. Hij moest zich als Russell wel enorm verkneukeld hebben dat Jamillah het aragorn-worshiptopic steeds naar boven haalde en vervolgens weer lieflijk met Russell in conclaaf ging over ditjes en datjes.

Maar ja, ik kon er wèl om lachen :D

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 01 feb 2008 21:24

hebben jullie (klagers) te veel vrije tijd ofzo?
Als ik Henkie was gingen er nog een stuk of wat linea recta van het forum af, word het weer lekker rustig :mrgreen:

@henk, de baas heeft altijd gelijk 8)
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 01 feb 2008 21:26

columbus schreef:hebben jullie (klagers) te veel vrije tijd ofzo?
Als ik Henkie was gingen er nog een stuk of wat linea recta van het forum af, word het weer lekker rustig :mrgreen:

Ja hoor, 'Mijn tent is top' :roll: 8)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 01 feb 2008 21:45

columbus schreef:Als ik Henkie was gingen er nog een stuk of wat linea recta van het forum af, word het weer lekker rustig :mrgreen:

Nee, dat helpt :roll:

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 01 feb 2008 22:13

Alles hangt samen met welk doel Henk met RW heeft.

Wil je dat RW lekker je speeltuintje is waar je je als beheerder bij tijd en wijle kunt uitleven met je speciale rechten dan kan dat natuurlijk. Dan hoef je je ook helemaal niet in te houden.

Wil je als Refoweb een goede en enigszins betrouwbaar overkomend platform bieden voor je bezoekers dan moet je dit soort onbesuisdheden achterwege laten. Met zulke acties degradeer je je imago in hoog tempo tot henkieweb.nl of henkiesspeeltuin.nl

En dat argument 'het is jouw site' heb ik al zo vaak gehoord. Ik ben benieuwd welke missie of doelen RW heeft, en hoe de acties van de afgelopen tijd daar in passen.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 01 feb 2008 22:36

columbus schreef:hebben jullie (klagers) te veel vrije tijd ofzo?

Jij hebt ook nog wat nodig van hem ofzo?

*wrijft het slijm weg*
Stap voor stap, weer een stapje verder.

André

Berichtdoor André » 01 feb 2008 23:54

Smurffie schreef:....maar zeer zeker een stuk genuanceerder is dan in zijn 'vorige leven'.
Vreemd, die ervaring had ik nu juist niet.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 02 feb 2008 00:40

TKF schreef:Dit vind ik wel de minst contructieve reactie tot op heden. Als je wil discussiëren gebruik dan liever een woordenschat van een iets hoger niveau.

Dat niveau moet dan wel aanwezig zijn, fratelli mio.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 02 feb 2008 00:51

Mensen, even het volgende voor de duidelijkheid: vanaf nu (en eigenlijk al eerder) in dit topic enkel on-topic postings. Alle off-topic (voor zover aan de regels) posting over de Russell-gate graag in het Russell/Ara-worship-topic in Slow Chat. Postings in andere topics worden verwijderd. Laten we het wel centraal houden. :)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 feb 2008 10:36

Mijn laatste reactie was redelijk centraal dacht ik zo..

@André; Een uitgesproken mening is iets anders dan ongenuanceerd. Ik weet op welke posting jij doelt, maar dat is dan de enige. Iedereen gaat wel eens de mist in.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 02 feb 2008 11:18

Hippieblijhoofd schreef:
BJ schreef:En daar gaan we weer. Klachten over een specifieke moderator altijd met de moderator bespreken persoonlijk. Helpt dat niet, dan Henk mailen. Dit is dus niet de bedoeling zoals hierboven staat!

Dat schiet toch niet op?
Ik was niet van plan te reageren maar ik verbaasde me er ook nogal over (sowieso de laatste tijd, er worden wel érg veel berichten weggehaald in de relatie-topics). Als Russell Memmem dan had gepb't of iets dergelijks, hadden Jamillah, ik en andere geinteresseerden niet geweten wat memmem's reactie is.
Ik hoop dus dat ze (als het tenminste over Memmem gaat) het even openlijk wil bespreken in dit topic.

Wat nou "Dat schiet toch niet op?" Stel nou dat ik een probleem heb met een specifieke moderator, dan gaat dit jou geen snars aan en dan vecht ik dat per PB wel uit. Als ik gedonder heb met iemand, dan ben jij en zijn vele anderen echt de laatsten aan wie ik dat ga vertellen.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 02 feb 2008 14:43

Ladies and people,

Het wordt tijd dat we weer overgaan tot de orde van de dag. De soap rond dit alles heeft inmiddels enige tijd geduurd en er was genoeg gelegenheid om stoom af te blazen. Er is ook genoeg gesproken over de ban. Topics die met het voorgaande te maken hebben worden gesloten en posts worden verwijderd. Gelieve deze niet meer te starten. Als dat wel gebeurd, worden ze verwijderd en bij herhaling krijgt de overtreder een ban.

Rest mij nog te zeggen dat het banbeleid niet via het forum besproken wordt. Er is geen ruimte om dat op het forum te bediscussieren. Direct betrokkenen kunnen hun mail met opmerking sturen naar info@refoweb.nl.

Ik begreep overigens dat er weer een kleine opening is in De Zaak. Maar daar komen we eventueel wel uit zonder jullie hulp ;-)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 02 feb 2008 14:47

:P

Terug naar “Archief”