Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 31 jan 2008 22:09

Sorry Henk,
Maar ik vind dit dus beneden alle peil. Wie een account aanmaakt op dit forum is dus niet veilig als de mijnheer met de gladde benen uit Oosterbeek hem niet aanstaat.
Of iemand die account illegaal heeft of niet is niet ter zake doende. In mijn ogen ben je nu het jongetje dat iemands banden lek steekt omdat diegene je knikker wegschopte net voor dat je hem in het kuiltje wilt knikkeren.
die mentaliteit zeg maar.

Ik heb al vaker gemerkt dat je dingen persoonlijk maakt richting andere forummers. Hoewel deze site en dit forum jouw uit de hand gelopen hobby is en jij niemand strikt genomen verantwoording schuldig is, moet je wel rekening houden met het feit dat dammen tegen jezelf heel erg saai is.

Verder ben je vast heel lief en ben ik ook blij met dit forum om maar eens met een positieve noot te eindigen. :wink:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 31 jan 2008 23:09

Amén! 8)

Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 31 jan 2008 23:25

Zeurpieten. Waarom is A toentertijd eigenlijk geband?

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 31 jan 2008 23:53

henkie schreef:Ik zal nog even een tip van de sluier oplichten, Leute. Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...
De bezoeker die hier komt om de boel op z'n kop te zetten, kan vroeg of laat wat terug verwachten. Voor wie daar niet mee kan leven, is het inderdaad misschien verstandig een ander forum op te zoeken.
Wat is dit? Kleuterschool? Of gewoon de achterbakse internetversie van 'oog om oog, tand om tand'? Je zou als volwassen reformatorische cristen, als admin toch boven dit soort geintjes moeten staan.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 01 feb 2008 00:53

Machiavelli schreef:
henkie schreef:Ik zal nog even een tip van de sluier oplichten, Leute. Wie een illegale account heeft op dit forum moet er niet gek van opkijken als daar illegale praktijken mee worden uitgevoerd. Wie kaatst...
De bezoeker die hier komt om de boel op z'n kop te zetten, kan vroeg of laat wat terug verwachten. Voor wie daar niet mee kan leven, is het inderdaad misschien verstandig een ander forum op te zoeken.
Wat is dit? Kleuterschool? Of gewoon de achterbakse internetversie van 'oog om oog, tand om tand'? Je zou als volwassen reformatorische cristen, als admin toch boven dit soort geintjes moeten staan.

Doet-ie ook, hij is The Boss of it All 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 feb 2008 04:37

Wullimpie schreef:
Collateral schreef:
henkie schreef:Wie kaatst... [...] kan vroeg of laat wat terug verwachten.

Dat klinkt als een spel, en ik hoop dat je het ook zo opvat. Ik heb er wel om kunnen lachen, en zal er waarschijnlijk ook om kunnen lachen als het spel een vervolg krijgt. (Anonieme proxy's enzo.) Ik hoop - en dat meen ik serieus - dat dat ook voor jou en de andere leden van de RW-leiding geldt. :)

(.....)

* zit nu al te grinniken * :mrgreen:

Respect! :P

Bevlogen schreef:Zeurpieten. Waarom is A toentertijd eigenlijk geband?

Ja, doe eens gek en ga dat eens na. Maar klop vooral niet aan bij het forummanagement, want die maken de 'redenen' 'uit principe' liever niet openbaar. :mrgreen:

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 feb 2008 04:39

Machiavelli schreef:Wat is dit? Kleuterschool? Of gewoon de achterbakse internetversie van 'oog om oog, tand om tand'?

Kleuterschool. Definitely kleuterschool.

...toch? 8-[

Je zou als volwassen reformatorische cristen, als admin toch boven dit soort geintjes moeten staan.

Tja, richting de buitenwereld staat zoiets inderdaad niet echt professioneel. Maar ja, het was in eerste instantie natuurlijk ook de bedoeling dat het geintje verborgen bleef achter een Duits IP natuurlijk...

Maar ja, misschien moeten we het leven, alsmede sommige mensen, op sommige punten wat minder serieus nemen. In iedereen zit diep van binnen een soort lichtbedorven kleuter, en soms is het juist ook wel grappig als dat eruit komt. Vind ik dan. :P

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 01 feb 2008 08:11

Een Duitse IP! :oops:
Auf Wiedersehen!

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 01 feb 2008 09:21

Ik zou zeggen:

Als je iemand bant en het is aannemelijk (maar liever nog waarschijnlijk of te bewijzen) dat diegene onder een ander account post dan doe je onderzoek, voor zover dat met PHPBB mogelijk is. Komen daarbij verdachte zaken aan het licht dan kun je daar iets tegen doen en eventueel het nieuwe account aanpakken in het licht van de ban die de oude account had.

Is die link níet te leggen dan moet je die ook niet zelf maken of flauwe grapjes uit gaan halen. In dat geval is het net zo goed mogelijk dat je een argeloze gebruiker zit te dwarsbomen. Dat je dan niet lekker slaapt omdat je het gevoel hebt dat iemand je pest, dat is je eigen probleem, daar moet je niet de rest van het forum bij betrekken.

Een nieuw account zonder duidelijke (en onweerlegbare !) link naar het oude moet je zonder vooroordeel bekijken, en ook beoordelen op wat er met dat account is gebeurt, niet op oud zeer van een ander account.

Tot zover de theorie, op RW heerst de praktijk kennelijk.

The Destroyer

Berichtdoor The Destroyer » 01 feb 2008 16:08

Machiavelli schreef:
Wat is dit? Kleuterschool? Of gewoon de achterbakse internetversie van 'oog om oog, tand om tand'? Je zou als volwassen reformatorische christen, als admin toch boven dit soort geintjes moeten staan.

Ach henkie is niet zo'n lievertje als je voor z'n voeten loopt.
En geloof me, daar ga je van kotsen.

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 01 feb 2008 16:25

Dit vind ik wel de minst contructieve reactie tot op heden. Als je wil discussiëren gebruik dan liever een woordenschat van een iets hoger niveau.

keessie
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor keessie » 01 feb 2008 16:39

TKF schreef:Dit vind ik wel de minst contructieve reactie tot op heden. Als je wil discussiëren gebruik dan liever een woordenschat van een iets hoger niveau.

Met zulke woorden spreken ze daar deep into the dark denk ik :mrgreen:
Stap voor stap, weer een stapje verder.

E.de Bruin

Berichtdoor E.de Bruin » 01 feb 2008 16:41

Destroyer, noem me nu eens 1 reden waarom ik jou zou geloven ja.

HarmenV
Mineur
Mineur

Berichtdoor HarmenV » 01 feb 2008 16:46

E.de Bruin schreef:Destroyer, noem me nu eens 1 reden waarom ik jou zou geloven ja.

*Vraagt zich af wat dit voor dubbelaccount is*

En ik weet niet zo heel veel van deze kwestie af, maar wat ik hieruit opmaak merk ik dat Henkie een erg smerig spelletje speelt.

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 01 feb 2008 17:01

Collateral schreef:In iedereen zit diep van binnen een soort lichtbedorven kleuter, en soms is het juist ook wel grappig als dat eruit komt. Vind ik dan. :P

Lichtbedorven kleuter \:D/

Terug naar “Archief”